Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2005, 22:33
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Vertel..!
Oud 11-08-2005, 22:38
Verwijderd
oeh hier moet ik nog even posten voordat ik morgen wegga:

Dat was in Peniscola in Spanje. Om even kort te zijn:
•Plaats waar niets te doen was
•hele week slecht weer, waardoor de laatste 2 dagen de boulevard + strand overstroomd waren
•hotel eten was gewoon zooo ontzettend slecht. Naarmate de week vorderde werd het steeds erger.

ik heb me er stierlijk verveelt al met al.. maar ach toch wel leuke herinneringen aan ook.
Oud 12-08-2005, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 11-08-2005 @ 23:38 :
oeh hier moet ik nog even posten voordat ik morgen wegga:

Dat was in Peniscola in Spanje. Om even kort te zijn:
•Plaats waar niets te doen was
Dat zou je niet verwachten bij een plaats met zo'n naam
Oud 12-08-2005, 10:07
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Twee jaar geleden, was met mn broers en twee vrienden van een broer en een vriendin van mij, ouders zaten ergens anders op de camping. Vlakbij barcelona. De stad was geweldig maar we hadden altijd ruzie want de jongen hadden een nogal andere kijk op vakantie dan ik.
Oud 12-08-2005, 11:04
Miracle
Miracle is offline
Ik kan me niks herinneren, gelukkig.
Oud 12-08-2005, 13:43
Verwijderd
Zeeland

regen regen regen
maar het is wel minstens 10 jaar geleden
Oud 12-08-2005, 18:10
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Dat was in het jaar 2000 toen ik met mijn ouders en mijn zusje op vakantie ging naar de Middenlandse Zee.
Naja, rampzalig was een groot woord, we hadden (vooral onderweg) veel pech. Op de heenweg een klapband aan de caravan, op de terugweg ook een klapband aan de caravan, het dakraampje van de caravan vloog op de terugweg weg (daar kwamen we pas later achter), en na de overnachting op de terugweg deed de accu van onze auto het niet. We hadden namelijk de stroom laten lopen op de ijskast van de caravan om nog de volgende dag koel drinken te hebben (we overnachtten op een parkeerplaats, deden we normaal nooit). Dus vooral veel pech aan de caravan, logisch dat ze de caravan soms een lopende tijdbom noemen. Verder was het een rot-camping, geen ene hout te doen en helemaal geen andere Nederlanders. . Ook waren er op de camping op een nacht een paar spullen uit de voortent gestolen (nix ernstigs, maar toch) en nog een aantal kleine rot-dingetjes gebeurden. En oh ja, het ging in die tijd slecht met de gezondheid van mijn opa, er liepen een aantal onderzoeken, en op vakantie kregen we dan uiteindelijk te horen dat hij keelkanker had. Dus ja, das heel wat.

Verdere rot-dingen gebeurd tijdens de vakanties:
- Toen ik 6 of 7 was (weet dus niet welk jaar) heb ik in een Frans zwembad een ongeluk gehad aan mijn knie, die moest gehecht worden.
- Een keer een weekje naar Duinrell gegaan toen ik 10 was of zo, alleen maar regen.
- Toen we in 2001 terug kwamen van vakantie bleek dat was ingebroken in ons huis. Onder anderen de tweede auto en de nieuwe computer waren gestolen.

Maar goed, bovenstaande was nog het meest erge. Verder nooit rampzalige dingen gebeurd.
Oud 12-08-2005, 18:26
Verwijderd
Oh wat ook nog wel rampzalig was is het feit dat mijn moeder in Italie haar pols verbrijzelde. Ze lag een aantal dagen in het ziekenhuis daar en moest geopereerd worden etc etc. Mijn vader was niet mee op vakantie, ik moest alles regelen qua verzekering + betaling etc.
Nadat ik eindelijk op adem gekomen was en alles kon overzien (camping was ver van ziekenhuis, schrik, waaa hoe moet ik betalen enz) werd ik uitgescholden door de man van de verzekering toen ik aan de telefoon uitlegde dat ik nog maar 16 was en niet wist hoe het allemaal werkte
Oud 13-08-2005, 11:06
Nijn*
Nijn* is offline
Afgelopen jaar: wintersport in Oostenrijk.. Het was echt helemaal te gek maar ik heb 3 dagen ziek op bed gelegen omdat ik was ingestort door de ziekte van pfeiffer.. Dus daar lag ik dan, helemaal alleen in dat hotel terwijl al mijn vrienden lekker aan het skieen waren Vreselijk was dat!! (Gelukkig was er op de tweede en derde dag wel een vriendin in het hotel gebleven die ook ziek was..) En toen ik eindelijk weer een beetje op krachten was gekomen, had ik zoveel lessen gemist dat ik niet met mijn eigen groep mee mocht.

Gelukkig was het zo dat ik toen privéles kreeg van een lerares samen met een vriendin die ook twee lesdagen had gemist En dat was wel weer helemaal top..

EDIT: Ik heb ook een rampenvakantie gehad in Frankrijk, drie jaar geleden.. Toen hadden we een appartement geboekt in de VVF, wat achteraf een familievakantieoord bleek te zijn, een soort Centerparks maar dan zonder luxe. Maar het was zo ontzettend klein daar dat we er nauwelijks met vier mensen in konden.. Daarbij regende het bijna de hele week lang en was er niets in de omgeving om te doen..
Oud 13-08-2005, 11:09
Briseïs
Briseïs is offline
Tsjechië is wel een rampzalig vakantieland voor mij: de eerste keer konden we na drie dagen weer terug omdat het heel slecht ging met mn oma (die toen ook is overleden) en het jaar daarna zijn we na een week weggespoeld door al die overstromingen.
Oud 13-08-2005, 11:49
tiram
tiram is offline
Voor mij was dat toch de Belgische Ardennen...we stonden op een camping genaamd 'le petit paradis'. Petit was het zeker maar het paradijs was ver te zoeken. Onze caravan was minstens een halve meter de grond ingezakt aan één kant. Op onze matrassen lag schimmel dus mijn zusje en ik hebben twee weken op de 'bank' geslapen. Er lagen overal muizenkeutels, en dan bedoel ik ook echt overal. Verder stortte de tafel in elkaar toen mijn moeder een pan met gloeiend hete soep optilde...
En mijn vader (fanatiek visser) was twee heldere forellenvijvers beloofd. We hebben er lang om moeten zoeken, maar het bleken twee modderige moerassen te zijn.
Verder werd de vakantie halverwege verstoord door een vliegende mierenplaag in onze caravan.

Maar gelukkig hebben we de foto's nog.

Oud 13-08-2005, 15:55
Pierreke
Pierreke is offline
Schin op geul. 3 dagen regen en te kleine tentjes bij. Valkenburg heb je dan na 1 dag ook wel gezien, van de fietsvakantie is weinig meer gekomen!
Oud 13-08-2005, 19:28
flutterby
flutterby is offline
oeh ja, dat was die van mij in limburg...

Laatste vakantie dat mijn zus (en achteraf ook mn opa ivm overlijden) meeging. Ouders in de vouwwagen, hoog en droog en mijn zus en ik in een klein 2 persoonstentje. We hebben de hele tijd alleen maar regen gehad, en de camping waar we zaten had geen afwatering. Het gevolg dat de camping een halve meter onder water stond (op sommige plekken zelfs een meter )
Wat dus ook weer betekende dat alles zeik en zeiknat was. Onze kleren lagen in het tentje op de grond, dus die waren ook helemaal nat. Niet meer droog te krijgen.
Ma en pa werden chagrijnig en we besloten (na betaald te hebben voor 2 weken) dat we na 1 week weer naar huis gingen.

Foto's zijn wel lol om terug te kijken
Alleen maar chagrijnige gezichten en een hoop water
Oud 13-08-2005, 19:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 13-08-2005 @ 16:55 :
Schin op geul. 3 dagen regen en te kleine tentjes bij. Valkenburg heb je dan na 1 dag ook wel gezien, van de fietsvakantie is weinig meer gekomen!
En toch blijft Limburg een mooie provincie.
Oud 13-08-2005, 20:36
Verwijderd
Deze vakantie, tenminste voor mijn moeder :

Week 1 : Mijn moeder valt op één dag 2x flauw
Week 2 : Mijn moeders auto word geforceerd zodat haar autoradio gestolen kan worden maar het mislukt want ze stelen de autoradio niet heel goed.
Week 3 (deze week): Mijn moeder breekt op de eerste dag van haar vakantie in Frankrijk haar been.

En wat de overige 3 weken bieden weet ik niet

Maargoed ik heb nog nooit een erge vakantie gehad Het was altijd wel leuk en gezellig eigenlijk.
Oud 13-08-2005, 20:54
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
In de weken van de aanslagen op wtc.
Was toen in amerika en was geen leuke tijd
Oud 14-08-2005, 17:26
Mindfields
Mindfields is offline
Zeilkampen zonder wind..
Oud 14-08-2005, 18:11
rare kwast
rare kwast is offline
ik denk texel 2 jaar terug
we gingen met 3 vrinedinnen en de eerste nacht slaap ik al alleen in de tent en moet ik met een groep vreemde meelopen die bevriend zijn met de "nieuwe vriendjes" van mijn vriendinnen die samen verdwenen waren (dus ik 2 vriendinnen, andere groep met 6 daar 2 jongens van verdwenen met mijn vriendinnen naar strand en ik met de rest van hun groep mee terug lopen want ik mocht niet alleen )
- opgesloten in t wc gebouw omdat er 3 dozen die xtc hun kop niet konden houden tegen 3 gasten.

- liggen we eindelijk in onze tent staat er politie voor de deur omdat er aangifte is gedaan tegen die 3 gasten voor aanranding en die 3 gasten hadden weer aagifte gedaan tegen R (dat was tijdens die week de vriend van een vriendin van mij...die heeft ons "bevrijd" uit die wc's)

- de hele week zaten mijn 2 vriendinnen bij hun vriendjes...waar ze MIJ dus niet bij wilde hebben dus ik heb de hele week dingen alleen ondernomen

- komen we thuis krijgen we ruzie en even later valt er ook een brief gericht aan mijn ouders op de deur mat waardoor er een hele boel "geheimen" verteld zijn aan mijn ouders...

conclusie...flinke ruzie met beide vriendinnen en einde vriendschap
Oud 14-08-2005, 21:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 14-08-2005 @ 19:11 :
ik denk texel 2 jaar terug

verhaal
Klote allemaal. Gelukkig dat ik op Texel 2 jaar terug wél een leuke vakantie had.
Oud 15-08-2005, 09:49
snoopy
snoopy is offline
met 3 vriendinnen naar Kreta. Klinkt fantastisch, maar die drie dames wilden alleen maar op strand (of nee, erger nog: aan het zwembad van het hotel) liggen. Ik wilde iets gaan ondernemen, maar alles was te duur. Ze wilden zelfs niet naar het strand, omdat je daar moest betalen voor de luchtbedden
Ook hadden we heel smerig eten (halfpension in het hotel), maar toen ik voorstelde om één avond, bijv. de laatste, uit eten te gaan vonden ze dat belachelijk 'omdat er al betaald was voor het hotel'.
Nou ja, heb me gewoon gruwelijk geergerd aan die meiden.

Ik ben ook nogal op mezelf, dus ik wilde één dagje iets in m'n eentje gaan doen. Toen zeiden ze: "je vindt ons niet aardig, he?"
Nou ja, dat soort shit.
Gelukkig was het maar n weekje, en heb ik ze daarna niet meer gezien
Oud 15-08-2005, 10:16
Balance
Balance is offline
Citaat:
snoopy schreef op 15-08-2005 @ 10:49 :
met 3 vriendinnen naar Kreta. Klinkt fantastisch, maar die drie dames wilden alleen maar op strand (of nee, erger nog: aan het zwembad van het hotel) liggen. Ik wilde iets gaan ondernemen, maar alles was te duur. Ze wilden zelfs niet naar het strand, omdat je daar moest betalen voor de luchtbedden
maar hadden jullie dan niet van te voren besproken of het een strand/zwembad vakantie zou worden of dat jullie ook dingen zouden ondernemen?

Mijn rampzaligste vakantie was Mallorca. Het was onze duurste vakantie ooit, het plaatsje was helemaal geweldig en van dat alles geen plezier kunnen hebben, omdat m'n vader en ik na een paar dagen geveld werden door een behoorlijke voedselvergiftiging. Heel de dagen op bed gelegen, wat overigens verschrikkelijke bedden waren. Tot uitdroging aan toe; heb me zelden zo slecht gevoeld.
Pas aan het einde van de vakantie was het over. Dat was echt zonde.
Oud 15-08-2005, 10:55
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-08-2005 @ 11:16 :
maar hadden jullie dan niet van te voren besproken of het een strand/zwembad vakantie zou worden of dat jullie ook dingen zouden ondernemen?

volgens mij had ik gezegd dat ik niet alleen aan het strand wilde liggen. Maar zij vonden s avonds uitgaan ook 'iets ondernemen'
*zucht*
Oud 15-08-2005, 11:09
Verwijderd
Zo erg als de meesten hier heb ik het niet gehad of ik moet dingen erg verdrongen hebben, maar:
- Vakantie in Frankrijk paar jaar terug: te veel regen, saaie camping, rot land, enz.
- Vakantie in ... (weet niet meer waar, maar ik denk Zweden) nog langer geleden: in de speeltuin raar 'gevallen' (met m'n mond langs een touw gegaan), gat in m'n mond en enorm veel pijn, naar een dokter die ik niet verstond en een week lang alleen maar vloeibare troep kunnen eten.
- Vakantie in Turkije afgelopen jaar: viel op zich nog mee, maar niet echt mijn favoriete vakantieland, daarnaast veel buikpijn gehad (week later bleek ik een blindedarmontsteking te hebben...wel enorm blij dat ik niet een week eerder zoveel last kreeg en naar het ziekenhuis moest ed... ).
Oud 15-08-2005, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 15-08-2005 @ 12:09 :

- Vakantie in ... (weet niet meer waar, maar ik denk Zweden) nog langer geleden: in de speeltuin raar 'gevallen' (met m'n mond langs een touw gegaan), gat in m'n mond en enorm veel pijn, naar een dokter die ik niet verstond en een week lang alleen maar vloeibare troep kunnen eten.
Een gat in je mond? Op zich is je mond toch al een gat?
Oud 15-08-2005, 13:38
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
euh

die keer in de nachtrein naar oostenrijk, waar we zijn overvallen.. ( dader welk gepakt en ook (bijna) alle spullen terug )

maar ik denk dat het die ene keer in oostenrijk was, waar t nachts in t appartement zoo koud was ( verwarming werkte niet echt top ) en we hadden geen sneeuw.. ( ja wel een beetje maar niet veel )
en de dag voordat we naar huis gingen begon het pas te sneeuwen..

niet echt een leuke vakantie
maar verder niet echt iets rampzaligs mee gemaakt

oh ja ( nu ik er aan denk )
op vakantie gaan, en er op t vliegveld ( 4000 km verderop ) er achter komen dat de vliegtuig maatschappij t koffers niet automatisch had doorgestuurd ( moest 2x overstappen )
en t duurde dus 5 dagen voordag we schone kleren hadden ( )
Oud 15-08-2005, 14:01
evanescence
evanescence is offline
nog nooit

*klopklop*
Oud 15-08-2005, 18:17
Verwijderd
Citaat:
stefano schreef op 15-08-2005 @ 14:32 :
Een gat in je mond? Op zich is je mond toch al een gat?
Ik weet niet hoe het heet waar dat gat zat, het zat iig in m'n mond. Tussen je bovenkaak en je bovenlip zit zo'n dingentje net als dat er onder je tong zit (bij mij iig ) en dat was weg en daar zat een gat.
Oud 16-08-2005, 20:51
Multilot
Multilot is offline
Blanes in 2003. Ik kwam terug met een zware hersenvliesontsteking, nadat ik daar twee weken in een gehorig, vies, boven een discotheek gelegen, stinkend oud appartementje had gelegen in m'n eentje.
Nooit meer Spanje voor mij
Oud 16-08-2005, 23:33
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
snoopy schreef op 15-08-2005 @ 10:49 :
*knip*
dat klinkt ook als een super vakantie...

toch wel raar dat je niet eens een dagje zelf iets mag ondernemen...
(bij mij dachten ze ook meteen dat t slecht met me ging al die andere "vrienden" van mn vriendinnen vroegen zich af wat er met me was..
nou vrij weinig wilde alleen ff in t bos lopen...ik hou van t bos
Oud 16-08-2005, 23:33
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 14-08-2005 @ 22:09 :
Klote allemaal. Gelukkig dat ik op Texel 2 jaar terug wél een leuke vakantie had.
t lag ook zeker niet aan texel
Oud 18-08-2005, 15:32
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Multilot schreef op 16-08-2005 @ 21:51 :
Blanes in 2003. Ik kwam terug met een zware hersenvliesontsteking, nadat ik daar twee weken in een gehorig, vies, boven een discotheek gelegen, stinkend oud appartementje had gelegen in m'n eentje.
Nooit meer Spanje voor mij
hersenvliesontsteking dan kom je er goed vanaf, de meeste overleven het niet
Oud 18-08-2005, 20:51
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 18-08-2005 @ 16:32 :
hersenvliesontsteking dan kom je er goed vanaf, de meeste overleven het niet
Dat valt best mee hoor.
Oud 19-08-2005, 10:24
meisje833
meisje833 is offline
ow okeej ik had alleen andere verhalen gehoord
Oud 19-08-2005, 10:41
Verwijderd
Niet zo speciaal waar, maar meer wat dr allemaal gebeurde

Naar Luxemburg, dit jaar....
- 30 km voor plaats van bestemming n ongeluk, auto totall loss, niemand gewond
- Op de camping aangekomen hadden we net de tent opgezet, begint t te regenen. Opzich niet zo'n ramp, maar als we tegen half 11 naar bed gaan, blijkt de tent niet waterdicht te zijn.... Dus toen hebben we om kwart voor elf nog op t punt gestaan om naar huis te rijden.... Ging toen niet, omdat de poort al dicht was.
- Dag drna bleken we muizen in de tent te hebben... In 7 dagen hebben ze aan t brood, crackers en nectarines gezeten.
- En last, but not least... T weer zat niet eg mee... Heeeeeeeeeeel veel wisselvallig weer. En aangezien we met zn 5en op vakantie waren met n tent, moesten we dus tien dagen zien te overleven op een oppervlakte van 3 bij 3. Probeer dat maar eens met 3 puberende meiden, zonder elkaar de haren uit te trekken.... Mij lukt t iig nie...
Oud 19-08-2005, 12:29
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
oh ik weet nog wel iets:

ergens midden op de autobaan in duitsland.. een kapband !

al VET geluk gehad dat alles goed is gegaan.. goed toen moesten we de reserve band pakken.. maar die zat natuurlijk ergens helemaal achter in.. dus moesten we Alle tassen/koffers ( je weet wel ) uit de auto pakken...

en toen begon t natuurlijk lekker te regenen.. werd alles nat.
Oud 19-08-2005, 15:07
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 19-08-2005 @ 13:29 :
oh ik weet nog wel iets:

ergens midden op de autobaan in duitsland.. een kapband !

al VET geluk gehad dat alles goed is gegaan.. goed toen moesten we de reserve band pakken.. maar die zat natuurlijk ergens helemaal achter in.. dus moesten we Alle tassen/koffers ( je weet wel ) uit de auto pakken...

en toen begon t natuurlijk lekker te regenen.. werd alles nat.
Oeh, dat brengt me op een idee. Zeil mee op vakantie.
Oud 20-08-2005, 22:43
PV
PV is offline
Toen ik een jaar of 10 was gingen we in Duitsland kamperen.. m'n broer had een skateboard meegenomen of gekocht en dat wilde ik ook eens uitproberen. Gat in m'n hoofd
Oud 21-08-2005, 10:59
black pear!
black pear! is offline
In Tsjechie daar regende het zo hard dat we geulen om de vouwagen moesten graven zodat niet de hele voortent onderliep.

We gingen naar Frankrijk op vakantie hadden op de heenweg een klapband met de caravan en op de terug weg een lekke band. Toen we eindelijk thuis waren was de band van de caravan weer lek.

Dat waren denk ik de twee ergste vakanties
Oud 01-09-2005, 15:26
tjerk
tjerk is offline
San Marino, dag 1.

Ik ga voetballen, loop van een heuveltje af, de bal achterna, ga steeds harder en val uiteindelijk. Gigantische wond op mijn been en een gek gevoel in mijn schouder. Dit laatste bleek een gebroken sleutelbeen te zijn, op de dag dat we weer naar huis reden mocht ik van de dokter weer zwemmen
Oud 01-09-2005, 18:04
tss
tss is offline
koekland.
Oud 03-09-2005, 20:17
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
In 1999 waren we in China geen licht in de wc en we sliepen op van die rieten matjes. De volgende dag vette spierpijn.
Oud 06-09-2005, 16:02
U*NiQ
U*NiQ is offline
Een paar jaar geleden ging ik tijdens de carnavals vakantie naar een camping. Daar hadden de ouders van die vriendin een huisje gehuurd.
Het was daar echt verschrikkelijk Die camping lang midden in een gehucht waar ik me de naam niet eens meer van kan herinneren en er stonden amper mensen op de camping.

Bah, nooit meer.
Oud 08-09-2005, 14:16
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Toen ik 8 was gingen we naar Sri Lanka. Wat nu ik erover terugdenk een heel mooi was, alleen was ik 1. Een deel van de tijd ziek 2. te jong om de cultuur te waarderen. Dat vond ik toen echt verschrikkelijk!! Als we teruggingen zou ik het nu wel mooi vinden. Maar door de tsunami is het voor een groot deel vernield !
Oud 08-09-2005, 14:36
Kali
Kali is offline
Citaat:
cherry-springs schreef op 08-09-2005 @ 15:16 :
Toen ik 8 was gingen we naar Sri Lanka. Wat nu ik erover terugdenk een heel mooi was, alleen was ik 1. Een deel van de tijd ziek 2. te jong om de cultuur te waarderen. Dat vond ik toen echt verschrikkelijk!! Als we teruggingen zou ik het nu wel mooi vinden. Maar door de tsunami is het voor een groot deel vernield !
Voor een groot deel vernield?? enkel het stadje Galle (waar uberhaupt niet zoveel te zien is) is een stukje vernietigd, doch de grote bouwwerken en bezienswaardihgheden lagen niet aan tsunami kant en liggen in het binnenland

Rampzaligste vakantie, nooit echt gehad, wel soms een dipje, maar echt rampzalig nog niet meegemaakt.
Dipjesperiodes :
Nepal : Olifantentrektocht in Chit Wan, ziek worden, in een bungalowpark zodner elektriciteit, volgende dag met boten vertrekken en dan tot contsatering komen dat door het ziek zijn je de briefing gemist hebt waar ze zeiden dat je je bagage moest meenemen want dat de volgende nacht in tenten te doen was...

Laos : 2 weken door het noorden trekken, geen luxe , amper voorzieningen , en dan in een geciviliseerde stad terechtkomen waar je in een chique hotel moet slapen en waar ze doodleuk zeggen dat ze overboekt zijn en geen kamer hebben

dit zijn maar enkele voorbeelden, doch zo rampzalig zijn ze niet
Oud 22-09-2005, 20:22
Cartosa
Cartosa is offline
Nepal, heb daar vanalles gehad: ernstig ziek, de busritten, beroofd en op vreselijke plaatsen moeten slapen. Maar eigenlijk viel het wel mee als ik nu terugdenk.

Erger was de dood van een meisje die van een trein werd gesmeten in India waar ik nog steeds slecht van ben eigenlijk.
Oud 24-09-2005, 18:09
Kali
Kali is offline
Citaat:
Cartosa schreef op 22-09-2005 @ 21:22 :
Nepal, heb daar vanalles gehad: ernstig ziek, de busritten, beroofd en op vreselijke plaatsen moeten slapen. Maar eigenlijk viel het wel mee als ik nu terugdenk.

Erger was de dood van een meisje die van een trein werd gesmeten in India waar ik nog steeds slecht van ben eigenlijk.
Mijn eerste reis nepal ben ik ook ziek geweest in het natuurpark, doch nu is nepal mijn favoriete vakantieland egenlijk, zit nu terug in kathmandu en is hier eigenlijk zalig gewoon, misschien helpt het ook wel als je hier vrendne hebt zitten enz, en voorzichtig bent voor ziek te worden
Oud 24-09-2005, 18:24
Cartosa
Cartosa is offline
Kathmandu! Adembenemend Helemaal zoals het is in de boeken en verhalen van twintig jaar geleden. Hoop er op een dag zeker terug te keren maar ga me na enkele zomers Zuid-Azie eens wagen aan Centraal-Azie, beetje Afrika en hopelijk meer.
Oud 24-09-2005, 22:32
Roos
Roos is offline
Citaat:
Cartosa schreef op 22-09-2005 @ 21:22 :
Hoe zat dat dan? (als je er wat meer over kwijt wilt)
Oud 25-09-2005, 00:09
Cartosa
Cartosa is offline
Ik zat samen met een Canadees op de trein en een meisje (ze zei dat ze 16 was, ik schatte 10 maximum) kwam er de grond voor onze voeten vegen (erg gebruikelijk, dit zijn kinderen die van trein op trein springen door het hele land) we gaven haar wat chips en speeltjes en zo en toen vroeg ze of we een special service wouden, sex dus. De bedoeling is dan dat je als fatsoenlijke Indier ofwel ja zegt oftewel verontwaardigt nee. Maar ik had altijd al een interesse voor dit taboe (kinderprostitutie, straatkinderen) in India en begon haar beetje uit te vragen en ze begon er luidop enthousiast over te praten. Dit tot grote ergernis van medepassagiers waarop een man haar dan bij de arm nam en haar letterlijk uit de rijdende trein (net uit station) schopte en nadien nog tegen ons tekeer ging ook.
Oud 25-09-2005, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Cartosa schreef op 25-09-2005 @ 01:09 :
Dit tot grote ergernis van medepassagiers waarop een man haar dan bij de arm nam en haar letterlijk uit de rijdende trein (net uit station) schopte en nadien nog tegen ons tekeer ging ook.
Nu denk ik echt WHAT THE FUCK! Die man smijt een meisje van de trein wat haar dood veroorzaakt!

*1099999

ot:
Niet veel slechts/pech gehad op vakantie eigenlijk. Deze zomer op fietsvakantie (Noordzeeroute) op de terugweg 3 hele dagen regen. Nat je tent op- en afbreken.

Ook op diezelfde fietsvakantie, na 90 kilometer fietsen werden we nog eens door een oude zak van een vent op een camping weggestuurd, omdat mijn moeder een keer zei dat ze liever een andere plaats had, deze stond teveel op de wind ofzo. Viel verkeerd bij die gast, je kon praten wat je wilde maar we moesten weg.

In Turkije zaten we in een hotel waar volgens de vakantiegids kinderanimatie was, was er dus niet. Maar we mochten wel gratis en zoveel we wilden biljarten.

Oja, en toen we op kampeervakantie in Duitsland waren, stonden we in de file. En onze auto was toen al 12/13 jaar oud, dus de radiator of doe dat ding ook heet begon toen over te koken. Was even kwestie van nieuwe koelvloeistof toevoegen bij een garage die toevallig toch in de buurt was.

En dan nog iets heel stoms, op een lang weekend weg in Belgie (ergens bij Gavere ofzo), waren we de binnentent van de tent waar m'n ouders en broertje in sliepen. Beetje stomme fout.

Niet zulke erge dingen, als ik die van anderen lees.
Advertentie

Regels voor berichten