Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Althans voor mij, ik game nog steeds erg fanatiek, maar slechts weinig spellen tegenwoordig brengen die magie weer naarboven.
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
John Romero's grootste project aller tijden en met Unreal in de race voor het meest vertraagde product aller tijden. Dat spel had de shit moeten zijn maar het werd zo buggy uitgeleverd dat ik serieus even heb gedacht dat het nooit gespeeld is geweest door de ontwikkelaar. Het was niet eens cool, het concept was grappig maar niet meer dan dat. Natuurlijk is er altijd op één punt meer op te merken dan aan andere punten. Zo stonden FPS games ooit bijna standaard als Eye Candy te boek en RPG's absoluut niet. Vergelijk een willekeurig Ultima deel met een top-FPS uit die tijd. Citaat:
Over een poosje komt Civilization 4 uit. Ik wacht met spanning af. Civilization 1 en 2 heb ik jaren gespeeld, 3 enkele dagen. Wat vonden jullie een revolutionair spel waarbij je echt het idee had dat je waar voor je geld kreeg? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je wat abstracter kijkt naar de vraag of spellen hun geld waard zijn, dan ontkom je er niet aan jezelf te vragen hoeveel plezier jou waard is. Ik persoonlijk heb er geen vijftig euro voor over iets te kopen dat me hooguit een weekend plezier oplevert. Het enige spel dat ik écht serieus lang heb gespeeld en nu nog speel is Painkiller. Dat heeft zo'n ontzettend hoge replay factor, natuurlijk vooral vanwege de vele secrets en de uitdaging om in alle levels five star elite te worden (alle items destroyed, alle secrets gevonden, alle ammo opgepakt, alle armors gevonden en alle holy items gevonden). Daarom heb ik het, na maandenlang spelen zowel in PK als BooH, uiteindelijk maar gekocht. ![]() Trouwens, Unreal heeft ook een gigantisch hoge replay value vanwege het ongelooflijk vette artwork (moet je een beetje in perspectief zien) en de geweldige muziek. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alle tycoons van de laatste jaren hebben bijvoorbeeld exact dezelfde interface, alleen zijn de "items" iets anders.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het concept van dit spel was juist zo geniaal omdat het totale "freeplay" gecombineerd met missies was. Heist had daarentegen minder freeplay. EDIT: Ik haal hier titels door elkaar (moeilijk, al die oude games), ik bedoel natuurlijk "The Clou", niet Heist. Heist bestaat ook, maar was meer een puzzelspel in een gangsteromgeving. Een duidelijk mindere aanrader. The Clou (II) dus ![]()
Laatst gewijzigd op 17-10-2005 om 23:28. |
![]() |
||
Citaat:
Ook nergens op internet een site ofzo, was een beetje vaag dus ik dacht al dat het gecanceled was oid. jij een idee waar ik het kan halen? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar waarbij ik écht waar voor mijn geld heb gekregen is football manager 2005. 25 euro voor betaald toen het uitkwam en vele honderden uren in gestoken afgelopen jaar. Niks verslaat cijfertje, tabelletjes, statistieken en bewegende rondjes op een groen veld. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar toegegeven, die is niet erg groot. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan heb ik het over Doom1->Quake(Heretic en Hexen included). Er zaten wel beperkingen aan, zo ondersteunden doom 1 en 2 en heretic dacht ik ook niet, meerdere hoogteniveaus op 1 positie. vooral de beavis & butthead wads waren grappig. Of Dilbert. Of KILLBARNEY ![]() Ook een spel wat een klassieker is en vrij revolutionair: Flight Simulator, vooral versie 4.0 in mogelijkheden en 5.x in graphics. Over Carmageddon is veel te doen geweest, ik vond het leuk maar had er niet zo bijzonder veel mee. Descent was ook een geniaal spel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Armen in Amerika net zo slecht af als in Zweden Verwijderd | 39 | 13-09-2006 19:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan. Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Begin van een verhaal. Vlooienband | 20 | 18-01-2003 03:02 |