Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2005, 18:19
Allochthony
Allochthony is offline
Vandaag kwam hij uit toch?

Wie heeft hem, en wat is de eerste indruk?

Ik hoorde ook dat hij overal al uitverkocht is... Zonde
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2005, 18:25
Benteknol
Benteknol is offline
leuk als astbak onderzetter th0
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 18:33
Allochthony
Allochthony is offline
Blabla, ik wil hem, hij lijkt me echt cool.

En nee, ik haal geen Playstation 3 of Revolution ervoor in de plaats...

IK HAAL ZE ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 18:39
BlackWolf
BlackWolf is offline
Ik heb hem niet, maar heb hem wel gespeeld bij replay videogames. Ik moet zeggen dat het er echt geweldig uitziet. De controllers liggen ook veel fijner in de hand. Fijner dan de kleine van de oude xbox, en al helemaal de originele controllers.

Het was inderdaad overal uitverkocht.. Heb gevraagd wanneer de volgende komt, en ze zeiden dat er rond 12 december weer een nieuwe lading binnenkomt, maar dat die daar ook allemaal al gereserveerd zijn, en dat je pas met de volgende levering in januari waarschijnlijk kan kopen..
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 18:49
Allochthony
Allochthony is offline
Ah jammer, ja, het coolste aan de nieuwe console lijkt me die draadloze controller, ik heb een obsessie voor dat ding!

In Januari dan maar halen, komt goed uit, 24 Dec krijg ik mijn loon dus kan ik gelijk een zooi spellen en accessoires erbij kopen...

Wat zijn trouwens al de echt goede titels die er al voor uit zijn? Ik weet alleen dat Perfect Dark: Zero er heel leuk uitziet...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 19:01
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Project Gotham 3 en Call of Duty blijken ook zeer goed te zijn, blijf van de gepoorte sporttitels af aangezien deze grafisch exact hetzelfde eruit zien als op de oude xbox. Persoonlijk wacht ik wel op de ps3, die wordt een stukkie krachtiger.
Oud 02-12-2005, 19:16
Love & Peace
Love & Peace is offline
En wanneer komt die uit?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 19:17
Verwijderd
Een vriend van me heeft 'm gereserveerd maar nog niet binnen, bij de Bart Smit heb ik King Kong en CoD 2 gezien, moet zeggen dat vooral CoD 2 me grafisch gezien wat tegen viel.

Ik ga hem halen, heb nu alle consoles maar de xbox bevalt me het beste, de service van microsoft is geweldig, xbox live schopt kont en de 360 heeft veel stoere functies, zoals samenwerken met je PC en je kunt je mp3 speler er zo in steken.

@ Allochtony: Perfect Dark Zero is grafisch juist een van de mindere titels voor de 360.

@ Kid Morbid: Die sporttitels zien er goed uit hoor, beter dan het op de xbox zou kunnen.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 19:21
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Bossen schreef op 02-12-2005 @ 20:17 :
Een vriend van me heeft 'm gereserveerd maar nog niet binnen, bij de Bart Smit heb ik King Kong en CoD 2 gezien, moet zeggen dat vooral CoD 2 me grafisch gezien wat tegen viel.

Ik ga hem halen, heb nu alle consoles maar de xbox bevalt me het beste, de service van microsoft is geweldig, xbox live schopt kont en de 360 heeft veel stoere functies, zoals samenwerken met je PC en je kunt je mp3 speler er zo in steken.

@ Allochtony: Perfect Dark Zero is grafisch juist een van de mindere titels voor de 360.

@ Kid Morbid: Die sporttitels zien er goed uit hoor, beter dan het op de xbox zou kunnen.
Hier laten ze de grafische verschillen van de Xbox en de Xbox 360 zien.

Bij sommige spellen is er nauwelijks verschil. Een hd tv gaat noodzakelijk worden.

Laatst gewijzigd op 02-12-2005 om 19:23.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 19:42
Allochthony
Allochthony is offline
Ik geef niet zoveel om graphics, en zoals ik al eerder zei in een andere topic, die nieuwe hardware maakt niet alleen mooiere graphics mogelijk, maar ook meer mogelijkheden met bijvoorbeeld AI, alles kan op grotere schaal etc.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 19:43
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Dat dan weer wel.
Oud 02-12-2005, 19:45
Allochthony
Allochthony is offline
Ik heb trouwens Half Life 2 op de X-box, en naar wat ik las speelt die ook op de 360, maar minder goed? Dat is dan zonde...

Wat ik me dus afvraag is of bijvoorbeeld een spel als Fable, wat ik erg cool vind, maar de lange laadtijden verpestte het voor me, sneller laad op de nieuwe X-box?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 19:46
CrazY G
CrazY G is offline
mmm lijkt veel op normale xbox.
Zijn er in nl al decent hdtv's verkrijgbaar, tegen redelijke prijzen?
Oud 02-12-2005, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Kid Morbid schreef op 02-12-2005 @ 20:21 :

Bij sommige spellen is er nauwelijks verschil. Een hd tv gaat noodzakelijk worden.
De verschillen zijn inderdaad niet zo groot, maar de plaatjes die hier gebruikt worden zijn ook niet zo duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 19:50
BlackWolf
BlackWolf is offline
Er zijn al wel veel HDVT's te verkrijgen maar de meeste zijn nog best wel duur. Een "kleine" kost al snel 500 euro. De duurste die ik heb gezien was 8000 euro volgensmij.....
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 21:16
maximeus
maximeus is offline
Ik heb vandaag cod 2 gespeeld op de xbox 360 en ik moet zeggen dat het er zeer goed uitziet! Net zo mooi als op de pc, misschien toch wel mooier. Ook was het veel lichter. Het enige was dat ik hem dom vond spelen, spellen als cod moet gewoon met de muis spelen....
Oud 02-12-2005, 23:30
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik ga hem zeker nog niet kopen. Ik wacht nog wel even een zending of twee. Lagere prijzen, minder bugs en nog geen optimale beveiliging tegen hacken
Oud 03-12-2005, 22:35
BliZ
BliZ is offline
Heb er vandaag 1 gekacht (vond nog een showmodel bij toys r us in alkmaar ) met Kameo en ik moet zeggen: TERING! sper mooie graphics, Battlefields waar 200 mannetjes elkaar telijf gaa, super gameplay. erg blij mee. Jammer dat t een core is ipv premium, maar ik besteeds liever 70 euro extra dan te moeten wachten tot half januari!
Oud 04-12-2005, 12:59
TommytheCat
TommytheCat is offline
Ik wacht wel op de revolution
Oud 04-12-2005, 16:21
Benteknol
Benteknol is offline
ik heb geld om hem te halen maar als ik iets koop dan wil ik het gebruiken zoals het moet

Dus poep aan next gen van de tv's zijn nog crappy en veels te duur

Koop DAN van het hdtvgeld en de xbox360 een pc die dat dat pan uit 0wnd en ja dat gaat makkelijk.

Maar neej ik koop dus lekker een psp met een dikke memory stick en spellen ofzo
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 18:29
Stevill
Stevill is offline
Ik heb em, en hij's fijn.
Had em gereserveerd en moest er nota bene 's nachts voor in de rij staan maar het was me de moeite achteraf wel waard.

Verder heb ik CoD 2 en NFS MW erbij welke hard heersen.
Ik wil eigenlijk wel uitleggen waarom maar je zult het gewoon zelf moeten ondervinden ben ik van mening.
Oud 04-12-2005, 20:59
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 02-12-2005 @ 20:21 :

Ik zag demo pods staan waar mensen op stonden te spelen en ik vond het er toch wel heel goed uitzien. Zal misschien niet voor alle spellen op gaan, maar het is zeker een stap vooruit qua graphics. Ik ga em trouwens niet halen omdat het steeds meer graphics over gameplay wordt heb ik het idee.
Oud 04-12-2005, 21:33
Verwijderd
Ik wacht wel op de eerste lading rpg's voor ik besluit er een te halen of niet. Al die sport-, race- en shootgames kunnen me gestolen worden.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 21:51
Vice
Vice is offline
Mijn broer(tje) heeft er 1. De graphics zien er prachtig uit, maar verder (nog) niet iets voor mij.
Oud 04-12-2005, 22:07
Wammus
Wammus is offline
Ik wacht nog wel een generatie consoles af tot hdtv's een beetje betaalbaar zijn. Tot die tijd vermaak ik me wel met m'n pctje.
Advertentie
Oud 05-12-2005, 00:32
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 04-12-2005 @ 23:07 :
Ik wacht nog wel een generatie consoles af tot hdtv's een beetje betaalbaar zijn. Tot die tijd vermaak ik me wel met m'n pctje.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 10:40
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 04-12-2005 @ 22:33 :
Ik wacht wel op de eerste lading rpg's voor ik besluit er een te halen of niet. Al die sport-, race- en shootgames kunnen me gestolen worden.
Oud 05-12-2005, 10:55
Jolt
Jolt is offline
Een vriend van me heeft hem al, maar of hij nu zo jofel is, ik betwijfel het, heb er toch zelf geen tijd voor
Oud 06-12-2005, 13:50
ExVaal
ExVaal is offline
Perfect dark zero is echt vet. De console zelf ook. Gewoon een leuk, goed apparaat voor niet te veel geld.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 22:23
Verwijderd
Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar een PC, Het feit dat ik niet fanatiek kan sleutelen aan een console vind ik toch jammer.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 09:49
Verwijderd
dat "schokkende" nieuws over dat dat ding dvd's verkloot als je m beweegd is toch niet schokkend?! of ben ik de enige die weet dat je dingen met cd's/dvd's niet moet bewegen als ze draaien? of ligt dit bij consoles anders?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 11:00
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
koekjes schreef op 07-12-2005 @ 10:49 :
dat "schokkende" nieuws over dat dat ding dvd's verkloot als je m beweegd is toch niet schokkend?! of ben ik de enige die weet dat je dingen met cd's/dvd's niet moet bewegen als ze draaien? of ligt dit bij consoles anders?
t gebeurt ook bij stilstaande consoles. Daarnaast, een discman beweegt ook en laat je cd's heel.
Oud 07-12-2005, 12:32
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Vaal schreef op 06-12-2005 @ 14:50 :
Perfect dark zero is echt vet. De console zelf ook. Gewoon een leuk, goed apparaat voor niet te veel geld.
kvind 400 euro toch wel btje overdreven voor een spelcomputer.. mja dat kan ook aan mij liggen
Oud 07-12-2005, 22:41
Dinalfos
Dinalfos is offline
Mwoah, het is wel een beetje steep, maar de Xbox 260 is dan ook meer dan 'slechts' een spelcomputer.
Oud 07-12-2005, 22:46
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 07-12-2005 @ 23:41 :
Mwoah, het is wel een beetje steep, maar de Xbox 260 is dan ook meer dan 'slechts' een spelcomputer.
(grappig, je hebt m al gedowngrade dus, van 360 naar 260... ?)

wat dan, maakt-ie je huiswerk ? doet-ie de afwas ? kan die stofzuigen ?

of kun je dr spelletjes op spelen en je vriendin vertellen dat dat nou een hele verantwoorde uitgave was, omdat je dan geen dvd-speler meer bij de kruidvat hoeft te halen...
Oud 07-12-2005, 22:48
Verwijderd
En je hebt een mediaplayer centre ding!111!. Dus je kan er mp3's en dvd's op afspelen. Ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 23:22
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 07-12-2005 @ 23:46 :
(grappig, je hebt m al gedowngrade dus, van 360 naar 260... ?)

wat dan, maakt-ie je huiswerk ? doet-ie de afwas ? kan die stofzuigen ?
Lolzerzz teh polzerzz.

Citaat:
of kun je dr spelletjes op spelen en je vriendin vertellen dat dat nou een hele verantwoorde uitgave was, omdat je dan geen dvd-speler meer bij de kruidvat hoeft te halen...
Huh?

Ik gaf slechts een verklaring voor de relatief hoge prijs. En ja, de aanwezigheid van DVD/Mp3-mogelijkheden, een harde schijf, een media centre(breedste zin van het woord), modem, wireless controller, ethernetkabel etc. dragen daar flink aan bij.

We kunnen nu wel met z'n allen een "Omfg-X-C0cK 666-is-teh suxxorZzZ-meeting" gaan houden, maar dat doet niets af aan de feiten
Oud 07-12-2005, 23:55
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 08-12-2005 @ 00:22 :
Lolzerzz teh polzerzz.

Huh?

Ik gaf slechts een verklaring voor de relatief hoge prijs. En ja, de aanwezigheid van DVD/Mp3-mogelijkheden, een harde schijf, een media centre(breedste zin van het woord), modem, wireless controller, ethernetkabel etc. dragen daar flink aan bij.

We kunnen nu wel met z'n allen een "Omfg-X-C0cK 666-is-teh suxxorZzZ-meeting" gaan houden, maar dat doet niets af aan de feiten
Maar als ík m zou kopen, zou k m alleen kopen, puur voor het gamen. kheb een goeie mp3speler en een goeie dvdspeler etc. Maargoed, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet de precieze specificaties weet van dat ding.
Oud 08-12-2005, 00:13
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 08-12-2005 @ 00:55 :
Maar als ík m zou kopen, zou k m alleen kopen, puur voor het gamen. kheb een goeie mp3speler en een goeie dvdspeler etc. Maargoed, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet de precieze specificaties weet van dat ding.
Tja, dan heb je een probleem, want zelfs de core-edition(= basispakket) heeft dat soort standaard snufjes. Hij is wel 100 euro goedkoper, though.

De specs zijn overal op internet terug te lezen:

http://hardware.gamespot.com/x-150164-4
Oud 08-12-2005, 00:33
CrazY G
CrazY G is offline
ik ben geen xbox hater, maar de xbox360 meer dan een spelcomputer noemen vind ik wat ver gaan, want de specificaties die de 360 heeft zijn tegenwoordig standaard "snufjes" die bij een spelcomputer horen .
Oud 08-12-2005, 00:53
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 08-12-2005 @ 01:33 :
ik ben geen xbox hater, maar de xbox360 meer dan een spelcomputer noemen vind ik wat ver gaan, want de specificaties die de 360 heeft zijn tegenwoordig standaard "snufjes" die bij een spelcomputer horen .
Dat kan wel zijn, maar als je het prijsverschil met heel vroeger wil verklaren(pre-Saturn, want die was be-lach-e-lijk duur in het begin), moet je wel erkennen dat ze niet meer zo zijn als vroeger. In dat opzicht is de Xbox 360 dus geen "standaard" spelcomputer.
Oud 08-12-2005, 10:03
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 08-12-2005 @ 01:53 :
Dat kan wel zijn, maar als je het prijsverschil met heel vroeger wil verklaren(pre-Saturn, want die was be-lach-e-lijk duur in het begin), moet je wel erkennen dat ze niet meer zo zijn als vroeger. In dat opzicht is de Xbox 360 dus geen "standaard" spelcomputer.
Jawel alleen de standaard is gewoon veranderd/omhoog gegaan.
Oud 08-12-2005, 12:52
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 08-12-2005 @ 01:53 :
vroeger stond je muziek ook niet op cd-tjes he, het zou voor een snes ook vrij ingewikkeld worden om en games op cartridge en muziek op cassetebandjes af te gaan spelen...
Oud 08-12-2005, 15:06
Verwijderd
Citaat:
CrazY G schreef op 08-12-2005 @ 01:33 :
Het is anders nog nooit zo geweest dat je console met je pc samenwerkt, dat je je mp3 speler op je console kunt aansluiten om de muziek over te zetten, dat je je console van de buitenkant en binnenkant naar eigensmaak kunt aanpassen, of dat je films kunt huren vanaf je console, demo's en filmpjes kunt downloaden en een internet optie die zo uitgebreid is is er ook nog nooit geweest. En dan is er ook nog een standaard wireless controller waarmee je de xbox kunt aanzetten, en grote harde schijf die op iedere andere 360 te gebruiken is.

Dus eigenlijk is het niet standaard nee.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 15:40
TommytheCat
TommytheCat is offline
Citaat:
Bossen schreef op 08-12-2005 @ 16:06 :
Het is anders nog nooit zo geweest dat je console met je pc samenwerkt, dat je je mp3 speler op je console kunt aansluiten om de muziek over te zetten, dat je je console van de buitenkant en binnenkant naar eigensmaak kunt aanpassen, of dat je films kunt huren vanaf je console, demo's en filmpjes kunt downloaden en een internet optie die zo uitgebreid is is er ook nog nooit geweest. En dan is er ook nog een standaard wireless controller waarmee je de xbox kunt aanzetten, en grote harde schijf die op iedere andere 360 te gebruiken is.

Desalniettemin wil ik gewoon games op een console spelen en vind ik alle andere functies onzin.
Oud 08-12-2005, 16:42
CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:

je hebt gelijk, als ik een spelcomputer ontwerp met ingebouwde koffiezetapparaat is dat ook niet standaard nee.

p.s al die dingen zijn allang al langs geweest op consolegebied. Ok behalve films huren
Oud 08-12-2005, 16:52
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
wammus schreef op 08-12-2005 @ 11:03 :
Jawel alleen de standaard is gewoon veranderd/omhoog gegaan.
Met standaard bedoelde ik eigenlijk sole purpose. Dus alleen geschikt om spelletjes mee te spellen.
Oud 08-12-2005, 18:28
Verwijderd
Citaat:
CrazY G schreef op 08-12-2005 @ 17:42 :
je hebt gelijk, als ik een spelcomputer ontwerp met ingebouwde koffiezetapparaat is dat ook niet standaard nee.

p.s al die dingen zijn allang al langs geweest op consolegebied. Ok behalve films huren
Vertel mij dan maar welke console heef dan die functies al had. Kan je niet want die is er geen.

@ Tommythecat: Dat is een kwestie van smaak, want, zou xbox live niet zo geweldig zijn, dan zou ik waarschijnlijk om die functies toch die console kopen en niet een andere. Ik denk dat de console die het meest voor alleen games gaat de Revo word, alhoewel die zich juist richt op de mensen die nog niet gamen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 21:50
CrazY G
CrazY G is offline
de xbox1 kon alles al en in kleinere mate de ps2. En de ps1 had al customizable covers.
maar nogmaals helaas geen film huur optie

Laatst gewijzigd op 09-12-2005 om 12:42.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 09:49
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
... dat je je mp3 speler op je console kunt aansluiten om de muziek over te zetten, dat je je console van de buitenkant en binnenkant naar eigensmaak kunt aanpassen, of dat je films kunt huren vanaf je console, demo's en filmpjes kunt downloaden en een internet optie die zo uitgebreid is is er ook nog nooit geweest. En dan is er ook nog een standaard wireless controller waarmee je de xbox kunt aanzetten, en grote harde schijf die op iedere andere 360 te gebruiken is.

dude, je beschrijft een standaard-pc. wireless controllers zijn er al tijden trouwens, en als je te lui bent om naar je console te lopen om m aan te doen heb je wel meer problemen...

overigens kwam de dreamcast aardig dicht in de buurt van de cd-speler mogelijkheden, en kwam wat internet ook aardig in de buurt. Dat deed de xbox beter, en met de 360 wordt t ietsjes anders. De satellaview (snes-uitbreiding) stelde japanners in staat demo's en zelfs complete games naar hun snes te downloaden, dus dat is ook niet nieuw.
Reageren

Regels voor berichten