Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier ben ik het mee eens. Wij hebben vorig jaar en dit jaar ook studenten uit uitwisselingsprojecten in de klas gehad. Uit italie, Chili en Argentinie. Het is voor mij persoonlijk gewoon vervelend om de helft in het Engels te krijgen, ik ben wel goed in Engels, maar geef dan de hele les in het engels, is mijn mening. En ik vind het vervelend dat alle lessen aan moeten worden gepast naar een langzamer tempo en lager niveau. Ik denk dat als jij aan het begin van het jaar of wanneer je ook begint uitlegt wat er precies met je aan de hand is, de leerlingen in de klas je sneller zullen accepteren. Ze weten immers waarom het zo ligt, en waarom je niet altijd alles zo snel op kunt pikken. Dat is voor hen makkelijk, maar ook voor jou omdat je niet d ehele tijd een naar gevoel hoeft te hebben over wat je medeleerlingen denken. |
![]() |
||
Citaat:
Maar TS, wat maakt het uit dat je ouder zult zijn dan de anderen? Een 22-jarige die bang is dat hij gepest zal worden. ![]() What the fuck is dat nou man. Verman je een beetje, en je gaat echt geen brugklas taferelen meemaken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
@TS: ik zou er absoluut geen problemen mee hebben als er iemand met een hersenbeschadiging bij mij in de klas zou zitten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() overigens zou het me niet uitmakn of ik bij iemand in de klas zit met jou 'probleem' heavyyukkie. mensen moeten het gewoon accepteren en degenen die dat niet doen vink zwak en stom ![]() zo
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb geen idee of 18-jarigen tegenwoordig nog de pestkop uithangen (op die leeftijd). Zo, ja, dan lijk je inderdaad een gedroomd slachtoffer voor die mensen. Vooral omdat je je al bij voorbaar de rol van outkast aansmeert. Verder heb ik natuurlijk absoluut geen idee waarom mensen denken dat jij dom bent. Dat kan van veel dingen afhangen, en ik ken je helemaal niet. Ik denk dat je het jezelf in elk geval erg moeilijk gaat maken omdat je zo onzeker bent over jezelf, en je jezelf al bij voorbaar heel argwanend opstelt t.o.v. je toekomstige klasgenoten. Daarbij komt nog dat je het jezelf ook niet echt gemakkelijker maakt door als 22-jarige in een klas 17-jarigen te gaan zitten. Lijkt me misschien niet het allerbeste idee. En voor mezelf: mij maakt het niet veel uit of iemand ouder of jonger is dan mezelf, of iemand dik is of dun. Neemt niet weg dat hoe ouder ik werd, hoe vervelender ik het vond als het tempo van lesgeven aan de traagste van de klas werd aangepast, i.p.v. dat er genoeg vaart zat achter het lesgeven. Als ik zelf iets niet van de eerste keer begreep, zocht ik het me thuis wel zelf op.
||
Citaat:
Ik heb er, net als een aantal mensen ook al aangeeft, een hekel aan als de les wordt afgestemd op één bepaald persoon dat langzamer is dan de rest. Ik zou me daar dus wel aan kunnen ergeren. Maar als de rest van de klas er geen last van heeft (hoogstens met het beantwoorden van een vraag) dan lijkt het me geen probleem.
|
![]() |
||
Citaat:
Don't go there tenzij je ontsnapt bent uit een of ander oorlogsgbied ofzo... (Shit, ik was net weer ff rustig.. laat me niet terugvallen op STFU verwijzingen he.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
nu weer ff on topic??
||
Citaat:
![]() Ik ben gewoon aan het eikelen hoor.. ik weet wel wat je bedoeld. ![]() Het is alleen zo dat mensen die zeggen dat ze "volwassener zijn als normale mensen van hun eigen leeftijd" het eigenlik helemaal mis hebben. Vanuit een historisch perspectief is het eigenlijk gewoon zo dat al die anderen zich te kinderachtig gedragen voor hun leeftijd.
||
Citaat:
![]() Maar of je je nou volwassener gedraagt betekend toch niet dat je geen vrienden krijgt? Er zijn altijd kinderen die ook zo denken. En die zullen dan met jouw optrekken. Maar ik zou er niet veel over piekeren. Je wordt heus wel geapcepteerd door die kids zeker op de MBO. Natuurlijk zitten er altijd kinderachtige idioten tussen. Maar het zal denk ik wel meevallen ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Niet? Lekker links laten liggen.. je gaat toch niet naar school voor de gezelligheid? Of laat ik het anders zeggen: je gaat toch niet voor je lol bij mensen zitten die zo veel joner zijn? Je bent er om iets te leren, dus ga erheen en leer... fuck die anderen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Anyhow, je mag ervan uitgaan dat op die leeftijd structureel pesten niet meer voorkomt. Komt het nog wel voor, dan laat je direct zien dat je daar boven staat. Ga niet meteen keihard terugvechten, maar leg uit waarom je wat langzamer bent en dat het heel kinderachtig is om je daarop aan te vallen. Willen ze niet luisteren, dan zou ik in een zo vroeg mogelijk stadium de schoolleiding, je mentor of een vertrouwenspersoon inschakelen. Er zijn zoveel campagnes geweest tegen pesten, het wordt echt wel serieus genomen, en jij laat je mogelijkheden op school toch niet verpesten door een stel etters? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Er zijn altijd niet-idiote mensen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() nee ik ben gewoon heeeel erg onzeker, en mensen merken dat aan mij.
||
Citaat:
![]() Wees jezelf en stel je niet zo onzeker op. Stel je aan de andere kant ook niet zo op, zoals je hier deed met 'ik ben volwassener want ik heb veel meegemaakt'. Jij wil dat ze jou als gelijke zien, dan zul je dat andersom ook moeten doen. Maar denk eens aan de positieve dingen ipv al dat negatieve. Met dat doemdenken stel je je van te voren al ontzettend kwetsbaar op.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
@kit morbit: Ik zit nog steeds bij het GGZ. Ik heb net een psygologisch onderzoek gehad, waar vast en zeker uit komt dat ik onzeker ben. dus een psygoloog hoef ik niet te zien.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Kan ik hier m'n verhaal kwijt? Marliee. | 4 | 15-03-2010 19:34 | |
Psychologie |
Ben ik erg anders? anoniem33 | 39 | 22-12-2008 20:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben schijnbaar vreemdgegaan? U*NiQ | 38 | 03-06-2005 16:46 | |
Psychologie |
ik ben het zoooooo beu!!!!!!!!!! heksje | 7 | 10-03-2002 19:09 |