Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2005, 13:12
U*NiQ
U*NiQ is offline
Ik heb een maandje verkering gehad met R. Stelt opzich niks voor, een maandje. Maar nu hebben we het in dat maandje wel hardstikke gezellig gehad en ik was er bijhoorlijk stuk van toen hij het uitmaakte (om een of andere wazige reden, iets in verband met zijn baan (hij is bedrijfsleider van een dance cafe). Nou, daarna elkaar nog wel gezien, gesproken. Maar het liep allemaal niet zo soepel. Laten we het er maar gewoon op houden dat R. geen makkelijke jongen in de omgang is.
R. wordt snel boos wanneer hij zijn zin niet krijgt en is erg jaloers. Ja, zelfs nog toen het al een aantal weekjes uit was tussen ons. Ik kon dit vaak niet uistaan: waarom zou ik een standje krijgen omdat ik plezier heb met andere jongens (lees: lachen, praten, dansen) als ik vrijgezel ben? Afijn, hier gaat het eigelijk niet om.
Nu was ik afgelopen weekend weer uit in Eindhoven. Ik ging even wat drinken bij zijn cafe, maar mijnheer negeerde mij. Geen probleem, ik ben ook een kei in negeren dus ik negeerde hem ook. Na een half uurtje ben ik naar een andere kroeg gegaan, waarop ik een sms van hem kreeg met de woorden: "Zeggen we niets meer?' Naja.. Ik weer terug naar zijn kroeg waar hij wederom niets tegen mij zei. Hij stond aan de andere kant van de bar te smsen. Te smsen naar mij. Erg kinderachtig, omdat ik vlak bij hem stond. Maar hij stuurde smsjes die nergens over gingen. Hij had er geen zin meer in op deze manier en hij wist het allemaal niet meer, dat soort dingen stonden erin.
Inmiddels was het al erg laat, de kroeg ging dicht en ik ging ook naar buiten. Ik had inmiddels als besloten niet meer op de smsjes van R. te reageren. "Hij kon mijn rug op.. " zei ik tegen mijn vriendin en de twee jongens waar ik buiten mee stond te praten. Maar op een gegeven moment krijg ik nog een sms waarin staat:
"Ik heb al van vier mensen gehoord deze week dat jij bent vreemd gegaan in de *naamkroeg* toen wij iets hadden. Als jij mij naait, naai ik jou. Ik pik dit niet."
Allemaal heel leuk en aardig als het inderdaad zo zou zijn, dan zou ik dat inderdaad ook niet pikken. Maar het is dus niet waar.. Ik ben zo trouw als een hondje geweest. Ik was hardstikke verliefd op die jongen en heb bij wijze van nog eens niet naar een andere jongen gekeken, laat staan dat ik er mee heb gekust of wat dan ook.
En daarbij stond ook nog eens dat hij het DEZE WEEK van vier mensen had gehoord. Wat ik erg vreemd vond, omdat hij op donderdag en vrijdag gewoon normaal tegen mij had gedaan.
Ik snap er dus helemaal niks meer van. R. heeft me ineens geblocked op MSN, waarop ik hem weer heb geblocked en ik moest van de week in zijn kroeg mijn spullen maar even op moeten pikken.
Ik hou me groot tegenover mijn vrienden, maar ik zit er wel degelijk mee. Een vriendschap naar de klote.. Door de leugens van andere mensen of door verzinsels van hemzelf? Ik weet het niet meer.. Zal ik de eer aan mijzelf houden en hem gewoon op de negeerstand laten staan of hem nog eens duidelijk proberen te maken dat ik niet ben vreemd gegaan gedurende onze relatie? Wat zouden jullie doen?

Laatst gewijzigd op 31-05-2005 om 13:18.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2005, 13:19
Verwijderd
'Is niet waar.'
'Ik geloof je niet.'
'So be it, doei.'
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 13:21
Verwijderd
Negeren, en het lijkt me vrij duidelijk dat hij het verzint...
Hij komt nogal zeer kinderachtig over moet ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 13:24
Verwijderd
Negeren. Als hij zo stom en kinderachtig doet, lijkt me de kans er klein dat er ooit een goede vriendschap aan zat te komen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 13:24
JJ13
JJ13 is offline
ik zou m negeren en de eer aan jezelf houden, jij weet dat t niet waar is en je kan hem waarschijnlijk toch niet aan het verstand brengen dat t niet waar is.
Oud 31-05-2005, 15:38
kebkebe
kebkebe is offline
Lijkt me dat hij nog niet over jullie relatie heen is. Misschien werd-ie een beetje wanhopig toen je niet meer op z'n smsjes reageerde. Dat hij daarom dacht 'ik sms iets heel ergs, dan weet ik zeker dat ik haar raak'. Het is denk ik iets dat hij op dat moment verzonnen heeft.

Zou kunnen?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 15:59
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik zou hem in de negeerstand laten staan. Het is heel triest als hij zich zo gedraagd, daar hoef jij niet aan mee te werken.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 16:39
Buffy
Buffy is offline
1 advies:

keihard negeren
Oud 31-05-2005, 16:40
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 31-05-2005 @ 14:19 :
'Is niet waar.'
'Ik geloof je niet.'
'So be it, doei.'
mee eens...
Oud 31-05-2005, 16:45
Loezzel
Loezzel is offline
Precies, negeren!
Hij is het je niet waard...
Oud 31-05-2005, 16:45
esprit-chick
esprit-chick is offline
had je dan serieus n goede vriendschap verwacht met zown figuur????
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 16:53
Myuki
Myuki is offline
jullie zijn allebei nog gek op elkaar?

nouja, het heeft toch geen nut. Negeren die hap
Oud 31-05-2005, 21:29
Optima
Optima is offline
je moet niet proberen je gelijk te halen. Wees trouw aan jezelf, je weet dat je niks verkeerd hebt gedaan, en als hij het woord van ander eliever aanneemt dan dat van jouw, is hij gewoon een zielepietje met een gebroken hart.

Zet het van je af. Iemand die zo overspannen reageert, daar wil je toch geen vrienden mee zijn?
Oud 31-05-2005, 21:59
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
doorgaan met negeren. het is overduidelijk dat hij gewoon stront jaloers is. hij komt er dan vanzelf wel een keer achter hoe triest hij bezig is!
Oud 31-05-2005, 22:01
Verwijderd
Hier komt weer de gouden tip: géén contact met exen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 22:11
JCG
JCG is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-05-2005 @ 23:01 :
Hier komt weer de gouden regel: géén contact met exen.
Oud 31-05-2005, 22:37
little nemo
little nemo is offline
je zegt dat je een kei in negeren bent

das mooi, negeer m dan maar voor de rest van je leven
Oud 01-06-2005, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Buffy schreef op 31-05-2005 @ 17:39 :
1 advies:

keihard negeren
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 02:08
Draakje83
Draakje83 is offline
Citaat:
Uniq86 schreef op 31-05-2005 @ 14:12 :
"Ik heb al van vier mensen gehoord deze week dat jij bent vreemd gegaan in de *naamkroeg* toen wij iets hadden. Als jij mij naait, naai ik jou. Ik pik dit niet."
Allemaal heel leuk en aardig als het inderdaad zo zou zijn, dan zou ik dat inderdaad ook niet pikken. Maar het is dus niet waar.. Ik ben zo trouw als een hondje geweest. Ik was hardstikke verliefd op die jongen en heb bij wijze van nog eens niet naar een andere jongen gekeken, laat staan dat ik er mee heb gekust of wat dan ook.
En daarbij stond ook nog eens dat hij het DEZE WEEK van vier mensen had gehoord. Wat ik erg vreemd vond, omdat hij op donderdag en vrijdag gewoon normaal tegen mij had gedaan.
Ik snap er dus helemaal niks meer van. R. heeft me ineens geblocked op MSN, waarop ik hem weer heb geblocked en ik moest van de week in zijn kroeg mijn spullen maar even op moeten pikken.
Ik heb denk ik al een beetje een idee heb wat hier is gebeurd. Dit is gewoon de vuige roddel die aan het werk is geweest. Kan raar lopen zo'n roddel. Dit is duidelijk van horen op zeggen gebeurt. Anders waren het ook geen 4 mensen. Als het één iemand was die jullie beide redelijk goed kent, tja in zo'n is het nog wel goed mogelijk dat de oorzaak geen valse roddel is. Nu ziet die kans er maar al te goed in. Jouw vriendje heeft gewoon nog wat meer levenservaring/inzicht nodig, me dunkt.

Ik hoop dat ie het wel eens door krijgt, maar dan kan best lang duren.

--------------

Ik zou trouwens liever niet negeren, praten helpt het best, maar ik begrijp dat dat heel moeilijk is. In een ideale situatie kun je het beste praten, maar die jongen die je beschrijft lijkt me eerlijk gezegd een beetje gestoord.
Het zou vooral goed voor hem zijn om te praten, maar eigenlijks is hij dat inderdaad niet waard. Dus toch maar negeren.
(Dit is trouwens wel deels onder voorbehoud, want ik ken zijn verhaal natuurlijk niet)

Laatst gewijzigd op 01-06-2005 om 02:13.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 09:00
WolterB
WolterB is offline
De eer aan jezelf houden, hem keihard de waarheid vertellen en uit zijn ogen verdwijnen

Laatst gewijzigd op 01-06-2005 om 10:02.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Kaa schreef op 31-05-2005 @ 17:40 :
mee eens...
vanwaar de ''?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 09:09
Verwijderd
Ik zou doen wat jij denkt dat het best is. Als jij m weer ziet, en je hebt zowiets van: 'godverdomme klootzak nou zal ik s mijn verhal vertellen', moet je dat doen. Maar als je m weer ziet, en je denkt: daar ga ik dus geen energie instoppen! dan negeer je m gwoon!

Sterkte
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 09:10
confused
confused is offline
je zegt zelf, die jongen is jaloers, dan begrijp ik het als hij dat
soort leugens zegt.
Hij probeert dichter bij je te komen, maar op een verkeerde manier. Je kunt hem wel negeren, maar dat is negatieve
aandacht geven, en dat is misschien waar hij op uit is, het beste
is om hem goed duidelijk te maken hoe je over hem denkt, hij doet dit niet om een spel met je te spelen.

Je ex lijkt btw erg op die van mij, daarom zeg ik je dit
hoop dat je er wat aan hebt
Oud 01-06-2005, 09:26
Roos
Roos is offline
Wat een sukkel!

Ik heb ook zoiets meegemaakt met een ex, die beweerde dat ik nooit iets om hem had gegeven en wilde al het contact verbreken.
Whatever, dacht ik, als je echt ZO over me denkt, hoeft het ook niet meer.
Zijn lenzenspullen staan hier nog steeds in de kast

Ennehm even serieus, misshcien helpt het om hier met je vrienden/vriendinnen over te praten. Waarom niet?
Oud 01-06-2005, 09:38
Smobbo
Smobbo is offline
Je beschrijft hem ook als een lul, dus waarom zou je er nog moeilijk over doen?
Hij negeert jou, jij negeert hem, easy.

(al vind ik het van beide partijen vrij kinderachtig, ja hij negeert jou, maar jij doet dan ook niet moeilijk en negeert gewoon terug...
Zo deed ik 4 jaar geleden tegen mijn zus... )
Oud 01-06-2005, 16:58
infamous
infamous is offline
stuur een smsje met:

'doe niet zo kinderachtig'
Oud 01-06-2005, 17:50
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 01-06-2005 @ 10:07 :
vanwaar de ''?
dat is mijn neutrale gezichtsuitdrukking...omdat ik geen beter antwoord had kunnen verzinnen...
Oud 01-06-2005, 21:09
juno
juno is offline
Ik begrijp best dat je beledigd bent omdat hij zoiets slechts van je denkt, en dat je het daarom uit de wereld wilt hebben. Maar mensen geloven wat ze willen geloven, en wat ze op dat moment goed uitkomt.

Deze jongen is snel boos als hij zijn zin niet krijgt, en is snel jaloers, ook als het al uit is, zei je in je openingspost. Natuurlijk komt het voor hem dan goed uit als jij ooit vreemdgegaan bent, want dan heeft hij een goed excuus voor zijn rare gedrag.

Je bent zo iemand beter kwijt dan rijk, dit wordt toch nooit wat. Laat hem maar lekker in zijn sop gaarkoken, daar heb je hem het meeste mee. Alles wat jij zegt, zal hij toch niet willen geloven. En wat heb je aan zo iemand?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 21:35
Astraea
Astraea is offline
Ik snap sowieso niet hoe jij vreemd bent gegaan, aangezien het uit is..?! Oh nee, wacht, ik begreep het verkeerd. Nu het uit is, ben jij opeens vreemdgegaan tijdens je relatie..?
Die ex van je is duidelijk een wanhopig geval. Hij is gewoon nog niet over je heen en kan het niet hebben dat jij lol hebt zonder hem. Zoals je zelf al zegt kan ie er niet mee omgaan als hij zijn zin niet krijgt.

Ik denk dat je zelf ook wel in de gaten hebt dat je aan zo'n persoon niets hebt en dat wil ik graag voor je bevestigen hoor!
Gewoon geen aandacht meer aan besteden, of misschien nog één keer om 'em eens goed de waarheid te vertellen.
Oud 01-06-2005, 21:58
Warsocket
Warsocket is offline
Als hij liever anderen geloofd dan jouw so be it
dan heb je em ook niet meer nodig
(iig ik zou het niet eens willen)
Oud 01-06-2005, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Kaa schreef op 01-06-2005 @ 18:50 :
dat is mijn neutrale gezichtsuitdrukking...omdat ik geen beter antwoord had kunnen verzinnen...
Oke, al zie ik de relevantie van jouw werkelijke gezichtsuitdrukking uit te beelden in smilies op een forum niet
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 10:51
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 01-06-2005 @ 23:29 :
Oke, al zie ik de relevantie van jouw werkelijke gezichtsuitdrukking uit te beelden in smilies op een forum niet
is toch veel gezelliger dan al die kale lettertjes
het houdt me van de straat :+)
Oud 03-06-2005, 15:00
saartjeh
saartjeh is offline
zelfs al was het waar,
hij deed al vaag dus de vriendschap was ook al weg
maar maakt het dan nog uit...
het is al uit, wat boeit het hem dan nog dat je ooit bent vreemd gegaan (want niet zo is maar stel)
dat maakt dan toch allemaal niet meer uit?
Oud 03-06-2005, 15:21
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 31-05-2005 @ 14:19 :
'Is niet waar.'
'Ik geloof je niet.'
'So be it, doei.'
Oud 03-06-2005, 16:02
annepanne
annepanne is offline
ooh mijn vriend zegt zo vaak dat ik ben vreemgegaan..maar dan is het helemaal niet waar..zolang ik dat dan maar volhou gelooft hij me na een tijdje wel hoor...dus als hij zegt dat je vreemdga en het is niet zo..blijf gewoon volhouden dat het niet zo is
Oud 03-06-2005, 16:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
annepanne schreef op 03-06-2005 @ 17:02 :
ooh mijn vriend zegt zo vaak dat ik ben vreemgegaan..maar dan is het helemaal niet waar..zolang ik dat dan maar volhou gelooft hij me na een tijdje wel hoor...dus als hij zegt dat je vreemdga en het is niet zo..blijf gewoon volhouden dat het niet zo is
Ik weet niet zeker of het iets over jou of over hem zegt, maar ik vind het raar dat je vriend je regelmatig beschuldigt van vreemdgaan.
Oud 03-06-2005, 16:35
annepanne
annepanne is offline
hij is gewoon jaloers...daarom wilt hij graag horen dat ik van hem hou en dat ik niet vreemdga...als ik dan op msn met iemand praat denkt hij gelijk dat ik vreemd ga snappie
Oud 03-06-2005, 16:36
Lorelei
Lorelei is offline
Nee dat snap ik niet. Maar 't zal wel normaal zijn of zo.
Oud 03-06-2005, 16:46
annepanne
annepanne is offline
ik heb al 2 jaar met hem hoor....en hij is echt wel lief....en ik ben soms ook echt wel jaloers hoor...maar dan is toch goed..vind ik dan in ieder geval
Reageren

Regels voor berichten