Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En eigenlijk lijkt me dat niks nieuws eigenlijk, ik dacht dat dat bij iedereen wel bekend was ![]()
||
![]() |
Citaat:
heftig dat ik echt heel veel verandert ben.. t valt heel erg op.. om nou te zeggen dat ik blij ben met deze gebeutenis is weer wat overdreven maar ik ben er wel me geholpen.. uiteindelijk..
||
![]() |
Citaat:
![]() Kheb gewoon zin in het leven gekregen. Maar ik ben bang dat ik nu zelf iemand gekwetst heb en kan het onmogelijk nog goed maken. Wat dat betreft leer je dus niets uit een depressie, kan me er echt niet overheen zetten ![]() Kben gewoon een klootzak geweest en ik moet er mee leren leven.
||
Citaat:
Als jij echt spijt hebt van iets en je probeerd het goed te maken en het lukt niet laat het dan gewoon even rusten.... en probeer het over een paar weken weer. En praat er met die persoon over. Zegt die persoon laat maar het is goed. Dan is goed... En dan moet je je zelf je fout vergeven. En door gaan met leven.
||
Citaat:
En als ik bovenstaande reacties zie, dan word er alleen gepraat over niet lekker in mijn vel zitten, of je kut voelen, nogmaals, dat is heel wat anders.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Bleek dus dat ik veel drama maakte om niks. Ik was bang dat ze het heel slecht zou opnemen, ze deed nogal sentimenteel de vorige keer. Maar kheb me in haar vergist, ze nam het me niet echt kwalijk. ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Niet tevreden met mijn leven Phaent | 47 | 27-10-2011 14:35 | |
Psychologie |
Blijven hangen. Verwijderd | 27 | 05-03-2007 20:08 | |
Psychologie |
Tijd Blood Fire Rage | 33 | 23-06-2005 10:46 | |
Psychologie |
Mening depressie Mrs Mojo Risin | 41 | 28-04-2005 20:11 | |
Psychologie |
Het Puberteit en dip/depressie/levensmoeheid topic justanothern00b | 51 | 10-02-2005 15:15 | |
Psychologie |
me moeder gaat zo een depressie krijgen denk ik pompelmoesappeltje | 2 | 02-02-2002 18:51 |