![]() |
|
Kingdpom of heaven
http://www.imdb.com/title/tt0320661/ Ik heb er nog niet veel van gezien, maar dit lijkt me weer een goede kans voor massale veldslagen. Leuk bioscoop voer dus. Maar oh, wat baalde ik toen ik die friggin' Orlando Bloom zag ![]() Meningen? Ja, er was al een topic over, maar die was nogal oud. Vandaar een nieuwe ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Link doet het niet, kan iemand die even aanpassen naar http://www.imdb.com/title/tt0320661/?
Ik ben de trailer aan het downloaden, zo ff bekijken. edit: Hij lijkt inderdaad een beetje op Lord of the Rings, qua veldslagen en gevechten etc. Voor de rest lijkt het me een mooie film, 6 mei komt ie uit (ook in Nederland?), misschien in de bios kijken of zo. Laatst gewijzigd op 19-04-2005 om 19:34. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() serieus, die film moet ik zien... wanneer komt ie uit? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of ze goed zijn of niet, het is tegenwoordig een hype, goedkope spektakelfilms (LOTR was dan nog goed), en ik zie geen reden om aan te nemen dat deze film beter is. Overigens is op IMDB dezelfde discussie. Steeds terugkomen met nóg oudere films waar ook veldslagen in voorkomen heeft echt geen zin, het gaat erom dat ze de kassuccessen navolgen. En neem nou maar van mij aan dat KOH écht wel films als LOTR en Troy nadoet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Spoiler
Ik vond m zeker niet onaardig, behalve dan dat Orlando Bloom uiterst ongeinspireerd acteert en iedere keer zichzelf lijkt te zijn ipv zijn personage.
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 13] Freshh~ | 500 | 30-06-2005 08:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-06-2005 14:02 | |
Lifestyle |
Wat voor n hete outfit heb je aan? Otis | 500 | 31-05-2005 12:07 | |
Films, TV & Radio |
Welke film(s) die binnenkort gaat/gaan draaien wil jij zien? Love_Fulfilled | 43 | 07-03-2005 17:42 | |
Films, TV & Radio |
Kingdom of Heaven (Dir: Ridley Scott - Orlando Bloom, Jeremy Irons, Liam Neeson) Carn | 10 | 30-12-2004 21:11 | |
Films, TV & Radio |
Orlando bloom!!!!!! light smiley | 85 | 21-02-2004 22:41 |