Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
HIj blokkeerde bij mij wel steeds, dat ik geen bestanden meer kon verzenden via MSN...
daarom heb ik dat nu ook uitgezet, voor de rest zou ik niet weten wat die firewall meer doet, aangezien je niet kanz ien wat hij doet [Dit bericht is aangepast door jdiezrequejo (09-01-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Gebruik norton internet secrurity(spelfout helaas
![]() Ten eerste microsoft heeft een hele sechte naam wat betreft beveiliging. Ten Tweede je kan dan ding nergens fatsoenlijk instellen. Ten derde hoe vaak komt er niet uit dat microsoft extra informatie over zijn gebruikers "per ongeluk" krijgt doorgespeelt(o.a. windows update in win98 first) En tot slot norton is een hele goeie installeer en test hem maareens op http://www.grc.com bij mij is er geen een poort open naast die ik voor het internet nodig heb.(komt een progie ook niet in wordt netjes geblokt). Als je mxstream hebt en een ethernet modem kan je je modem ook "tweaken" dan heeft hij een hardware matige firewall erbij een firewall op je windows is dan nog wel aan te raden maar het scheeelt een hoop(en ik spreek uit eigen ervaring) edwin heeft gesproken Groeten Edwin
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
portforwarding, firewall, torrents BendeBen | 4 | 07-12-2007 12:59 | |
Software & Hardware |
[OS & Software] Whistler en anti-virus/firewall Stofzuigerslang | 17 | 16-01-2006 14:53 | |
Software & Hardware |
[Win XP] Beeld bevriest tijdens spel dutch gamer | 3 | 26-02-2005 15:28 | |
Software & Hardware |
[netwerk] tussen win2k en winxp ldv2 | 9 | 04-01-2004 18:48 | |
Software & Hardware |
[internet] instellingen WolterB | 2 | 09-10-2003 22:01 | |
Software & Hardware |
[debian/winxp] Firewalling JJzD | 8 | 01-04-2003 12:34 |