Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2002, 16:35
lieke !!
lieke !! is offline
Hoe denken jullie hierover:

Mijn vriend en ik weten al van te voren dat we sex gaan hebben die avond.
En dan bedoel ik niet dat je elkaar opgeilt en dat je weet dat het er van gaat komen. Maar dat je gewoon weet dat je sex gaat hebben, omdat we het erover gehad hebben.
Zo heeft ie gister condooms gekocht, dus dan weten wij wel dat we sex gaan hebben.Aan de ene kant niet erg, aan de andere kant ook wel erg voorspelbaar.
Snap je?
Maar wat doen jullie eraan om deze "sleur" te verdwijnen.
Ik zie het niet als een sleur, maar sex zonder dat je eigenlijk weet dat het gaat gebeuren is ook leuk.

Naja....

Jullie mening graag
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:40
Verwijderd
Ik zou het niet gaan plannen ofzo, dan voelt het ook maar als een verplichting, dan is het ook minder ontspannen denk ik. Het moet gewoon een keertje vanzelf komen als jullie bezig zijn met elkaar opgeilen en hand- en mondwerk aan het doen zijn. Is bij mij ook zo gegaan, op een gegeven moment wou ik het heel graag toen ik bij hem in bed lag en toen hebben we het gewoon spontaan gedaan zeg maar Was veel beter dan plannen denk ik...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:45
lieke !!
lieke !! is offline
Thanks,

We plannen ook niet echt, hoor zo van "om die tijd en die dag gaan wij es ff lekker sexen."

Dat niet hoor, maar het gaat vaak gewoon niet spontaan, maar soms ook wel hoor. En ik moet zeggen dan is het vaak een stuk spannender en lekkerder.

Gigi

Thanks
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 17:03
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
lieke !! schreef:
Hoe denken jullie hierover:

Mijn vriend en ik weten al van te voren dat we sex gaan hebben die avond.
En dan bedoel ik niet dat je elkaar opgeilt en dat je weet dat het er van gaat komen. Maar dat je gewoon weet dat je sex gaat hebben, omdat we het erover gehad hebben.
Zo heeft ie gister condooms gekocht, dus dan weten wij wel dat we sex gaan hebben.Aan de ene kant niet erg, aan de andere kant ook wel erg voorspelbaar.
Snap je?
Maar wat doen jullie eraan om deze "sleur" te verdwijnen.
Ik zie het niet als een sleur, maar sex zonder dat je eigenlijk weet dat het gaat gebeuren is ook leuk.

Naja....

Jullie mening graag

hm heb ik ook eigenlijk... ik wil het zowiezo pas doen alsik helemaal gewassen ben anders voel ik me er niet zo "fijn" bij..

EN ik weet ook ALTIJD of ik het ga doen ofniet.. hij niet maarjah..
Oud 09-06-2002, 20:58
Pink panter
Pink panter is offline
heh....... wat een ingewikkelde KUT vraag

excuse me
Oud 10-06-2002, 08:32
youriw
youriw is offline
wat is er mis mee om het te doen wanneer je zin hebt? ik vind het meer zoiets van 'vanavond zou het kunnen, we hebben er de tijd en de mogelijkheid voor' ... maar anders ben je 's avonds samen, 't is tijd, je loopt naar bed, kleed je uit en 'nou, zullen we maar?' ... neehhhhh
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 10:03
Lindansje
Lindansje is offline
ga aan de pil, ben je altijd voorbereid op seks
Oud 10-06-2002, 11:42
lieke !!
lieke !! is offline
Ben aan de pil, dus wat dat betreft zit alles goedies.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 17:21
skyscraper
skyscraper is offline
Mijn vriendin is aan de pil, maar we weten ongeveer wel van elkaar wanneer we sex gaan hebben.
Oud 11-06-2002, 11:14
youriw
youriw is offline
Citaat:
skyscraper schreef:
Mijn vriendin is aan de pil, maar we weten ongeveer wel van elkaar wanneer we sex gaan hebben.
handig als je het niet met elkaar gaat doen
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 11:25
Kl@proosje
Kl@proosje is offline
Bij mij was het zo dat we in het begin wisten dat als we bij elkaar sliepen het zeker ging gebeuren....beetje jammer! Denk dat het bij ons kwam omdat ik een beetje te "verlegen" ( ) was om zomaar op een onverw8 moment, als ik zin had, dit te laten merken, omdat ik niet wist hoe hij zou reageren, offie ook zin had....

Nu we elkaar beter kennen en langer samen zijn durf ik dat wel en dus is de sex nooit meer "gepland"....stukken beter en spannender...

Maar antwoord op je vraag, hoe je de sleur moet doorbreken?
Verras hem een keer, onverw8 ofzow....ga ergens heen en laat op en moment dat hij het zeker niet verw8 merken dat je hem wil, grote kans dat hij dit superrrrr spannend vind en dit ook een keer probeerd ofzow.

Of praat er met hem over, zeg dat je het jammer vind dat het allemaal zo voorspelbaar gaat, of hij dat ook vind...maybe kan er iets aan gedaan worden?

Liefs,
Kl@proosje
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 12:04
zotwijf
zotwijf is offline
mijn vriend en ik hebben het ook nog niet gedaan, we wachten nog tot we er klaar voor zijn. maar als het zover is gaan we er ook eerst over praten, daardoor wordt het eigenlijk ook een beetje voorspelbaar...
maar persoonlijk heb ik daar geen problemen mee, zolang de seks zelf maar niet geforceerd lijkt, zo van nu kleren uit, en dan samen in bed duiken, en een partijtje vrijen , nee, toch maar liever niet dan! maar als het spontaan verloopt, dan heb ik daar geen problemen mee als je het eigenlijk al een beetje wist van op voorhand
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 09:47
M@TRIX
M@TRIX is offline
wij gokken erop.. of het wel of niet gebeurd zien we wel...
lig er nie wakker van als we geen sex hebben voor n keer
Oud 13-06-2002, 19:30
Verwijderd
Hmz ja.. ik weet het eigenlijk nooit van te voren als ik seks ga hebben.. soms denk ik van wel, maar dan komt het dr toch niet van, soms denk ik neeeeh, vnaaf niet, en dan gebeurt het toch...

Tis bij ons eigenlijk altijd spontaan...

een keer was iig leuk, we gingen slapen, lagen zo op een bepaalde manier.. en toen was het zo van, heej, dit is owk een lol standje, zou het gaan zo? Probeer es? nouw, toen gingen we seks hebben..

Mja, ik kan je dus niet echt helpen..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 11:51
youriw
youriw is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Hmz ja.. ik weet het eigenlijk nooit van te voren als ik seks ga hebben.. soms denk ik van wel, maar dan komt het dr toch niet van, soms denk ik neeeeh, vnaaf niet, en dan gebeurt het toch...
same here, dat is juist het mooie. soms ben je met totaal iets anders bezig en kijk je elkaar aan ... en pats!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 19:11
Verwijderd
wij hebben eigenlijk zowat elke keer dat ik naar hem thuis ga seks
"fijn, straks naar jan." "leuk, straks lekker seks." 't zijn voor mij twee dezelfde zinnen...

*blue*
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten