![]() |
|
![]() |
Bij mij was het zo dat we in het begin wisten dat als we bij elkaar sliepen het zeker ging gebeuren....beetje jammer! Denk dat het bij ons kwam omdat ik een beetje te "verlegen" (
![]() Nu we elkaar beter kennen en langer samen zijn durf ik dat wel en dus is de sex nooit meer "gepland"....stukken beter en spannender... Maar antwoord op je vraag, hoe je de sleur moet doorbreken? Verras hem een keer, onverw8 ofzow....ga ergens heen en laat op en moment dat hij het zeker niet verw8 merken dat je hem wil, grote kans dat hij dit superrrrr spannend vind en dit ook een keer probeerd ofzow. Of praat er met hem over, zeg dat je het jammer vind dat het allemaal zo voorspelbaar gaat, of hij dat ook vind...maybe kan er iets aan gedaan worden? Liefs, Kl@proosje |
![]() |
|
![]() |
mijn vriend en ik hebben het ook nog niet gedaan, we wachten nog tot we er klaar voor zijn. maar als het zover is gaan we er ook eerst over praten, daardoor wordt het eigenlijk ook een beetje voorspelbaar...
maar persoonlijk heb ik daar geen problemen mee, zolang de seks zelf maar niet geforceerd lijkt, zo van nu kleren uit, en dan samen in bed duiken, en een partijtje vrijen ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmz ja.. ik weet het eigenlijk nooit van te voren als ik seks ga hebben.. soms denk ik van wel, maar dan komt het dr toch niet van, soms denk ik neeeeh, vnaaf niet, en dan gebeurt het toch...
Tis bij ons eigenlijk altijd spontaan... een keer was iig leuk, we gingen slapen, lagen zo op een bepaalde manier.. en toen was het zo van, heej, dit is owk een lol standje, zou het gaan zo? Probeer es? nouw, toen gingen we seks hebben.. Mja, ik kan je dus niet echt helpen.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Dagbesteding NIMI | 2 | 28-09-2009 19:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
God en Satan/de duivel/Lucifer Dark Dawn | 52 | 04-07-2005 17:12 | |
Voor de gelovige onder ons DG | 106 | 11-06-2005 11:23 | |
Mechanisme: Het heelal is als een computer programma L Boksha | 6 | 08-04-2002 06:13 | |
Psychologie |
Levend begraven Milyssa | 2 | 04-04-2002 15:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Enkele gedichten van mij Yu fat chin | 2 | 04-10-2001 22:37 |