Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een belemmering voelen is natuurlijk nie handig, maar misschien moet je het zien als een uitbereiding op en niet een belemmering van ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een relatie willen, het leuk vinden van een relatie, daarnaar op zoek zijn, dat is allemaal niet zo vanzelfsprekend als veel mensen kennelijk denken. Het is opvallend dat mensen er geen probleem mee hebben dat je zegt dat je muzieksoort A of televisieprogramma B niet leuk vindt, terwijl je wel met een scheef oog aangekeken wordt als je zegt dat je geen behoefte hebt aan een relatie omdat je relaties niet leuk vindt. |
![]() |
|||
Citaat:
Met die smilies bedoelde ik mijn opmerking meer als zijnde niet heel erg serieus. Natuurlijk zijn er veel mensen die zich fijner voelen buiten ene relatie dan erbinnen. Voor mezelf weet ik niet niet, waarschijnlijk omdat ik te weinig veraving heb binnen een relatie. Zoals het nu gaat, voel ik me ook okee, verlang misschien ergens wel naar een relatie, maar als die er niet komt, zal ik me ook zeker niet ongelukkig voelen. Je moet jezelf ook niet willen veranderen, maar als er een sfeer is binnen een relatie waar die belemmering niet gevoeld wordt, zou het misschien wel mogelijk zijn om je prettig te voelen, dat bedoelde ik meer te zeggen, daarsraks Citaat:
Ik word ook door sommige ooms/tantes vreemd aangekeken dat ik nog steeds geen vaste relatie heb, maar dat zal me echt een worst wezen. Blijkbaar voldoe ik net aan het 'ideaalbeeld' wat zij voor ogen hebben, maar zolang jij je prettig voelt in hoe je leeft is dat het meest belangrijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dan heb je misschien nog niet de 'juiste' relatie gehad. Want relaties kunnen wel degelijk leuk zijn, als je de juiste persoon leert kennen.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Residuen onafhankelijk? (SPSS) Wouter2323 | 3 | 01-11-2009 10:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
onafhankelijkheid Kosovo een feit Verwijderd | 403 | 11-05-2009 21:59 | |