Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het een van de weinige leuke gedichten hier. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder bedankt voor de reacties. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
IK HEB DE PEST AAN MISHANDELING, ALSJEBLIEFT
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind de rijm/metrum juist helemaal niet fijn, maar misschien lees ik het raar. Ja, nu ik het herlees valt dat inderdaad wel mee. Maar de inhoud spreekt mij ook niet aan en er zitten spelfouten in ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar die spelfout is wel naar, ja. Ik vind de inhoud leuk. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jezus man, ga andere mensen lastigvallen met je gezeik. Het is toch niet de schuld van de topic-starter dat je issues hebt? Dat je zijn brakke - doch niet pretentieuze (dat is te waarderen) gedicht - afkraakt is tot daar aan toe. Maar als je er niet kan om iets te lezen dan moet je het maar niet lezen en geen andere mensen afzeiken die daar niets aan kunnen doen. En als je het daar niet mee eens bent dan heb ik een onwijze PESTHEKEL aan mensen die in hun forumnaam verwijzen naar skull-head. Op dezelfde manier; als je er niet tegen kan om naar seks te kijken moet je eens stoppen met jezelf te rukken tijdens de nachtelijke reclames op Veroneuka. ![]() oja, ontopic: het is goed dat je jezelf niet zo serieus neemt. Toch heb ik niet het idee dat dit forum is bedoeld voor mensen die alleen gedichten schrijven als ze stoned zijn, maar je bent natuurlijk van harte welkom. Ik vond het eigenlijk ook wel wat hebben. Het was tenminste een beetje juicy, niet zo droog, zoals sommige mensen hun gedicht laten verworden tot een kip waar ze zo lang mee kloten en op kauwen en koken dat er na afloop nog slechts een kurkdroog, zwart stukje houtskool over is. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ya'll don't know me (in t engels dus) thugz-angel | 20 | 13-03-2003 19:59 | |
Muziek |
Edwin McCain - I'll be Verwijderd | 4 | 05-03-2003 15:01 | |