Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmjah, ik vraag het me ook wel es af, maar ik denk dat het gewoon moet 'matchen'. Als jij heel snel zoent, terwijl hij juist heel langzaam zoent, zul je het allebei wel niet lekker vinden...
Ik heb wel es gehoord dat ik niet kon zoenen ![]() Heb trouwens ook gehoord dat ik wel kon zoenen, dus het zal wel per jongen verschillen ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmz, heb ik me eigenlijk nooit afgevraagd, hihi, kheb wel rare dingen te horen gekregen, dak lief zoen, en dat mn tong heel zacht is.. ??? ut zal wel, maar goed, mn vriend vind iig dak lekker zoen en jah, hij is degene die dat met me moet doen, dus dan lijkt het me gwoon ok
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik iig niet, dan probeer ik het tempo en zo toch een beetje te veranderen, het moet voor mij tenslotte ook leuk zijn ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou het wel willen weten, dan kan ik er de volgende keer iets aan verbeteren. Het is toch niets om je voor te schamen? Als je een slecht cijfer haalt op school, weet je dat je de volgende keer beter je best moet doen...als je te horen krijgt dat je niet lekker zoent, lijkt het me goed om daar iets aan te doen dan
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik denk dat iedereen zich wel een beetje aan elkaar aanpast, ik weet niet hoe ik zoen maar ik heb een keer gezoend met een jongen wat niet lekker was, het ging gewoon een beetje stuntelig allemaal en ik denk dat hij het dan net zo goed niet lekker vond dus het komt van 2 kanten
![]()
|
ja vraag k me idd ook weleens af maar kep nog nooit een klacht gehad van niemand niet kep wel vaak de gasten afgezeken maar dat komt omdat ze zon soort wasmachine wouden naspelen..khou daar totaal niet van dus tis ook een kwestie van smaak denk ik en oefenen...nu totaal geen klachten is helemaal perfect nu kword zelfs geil als me vriend me zoent nog nooit eerder gehad!
|
![]() |
||
Citaat:
et scheelt ook wel als die gene nie uit zen bek 'stinkt' :\ heeft niet echt iets met 'kunnen' te maken, maar het scheelt wel een hoop als ze een frisse adem heeft ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nu je het zegt, geen flauw idee hoe dat moet.
En hopelijk wordt het binnekort eindelijk belangrijk. Maar ik denk dat dat wel lukt hoor... besides, zij zal het denk ik ook nog nooit gedaan hebben... en als wel dan kom ik wel mee denk ik... ik bedoel voor zoenen hoef je geen cursus te volgen? (TOCH? - ow fuck ![]()
|
Dat vraag ik me nou nooit af. Aangezien ik absoluut niet weet hoe het moet, kan het resultaat sowieso alleen maar rampzallig zijn.
-Desecrator
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niemand weet hoe het moet, voordat ie het heeft gedaan en zo heeeel erg rampzalig pakt het maar bij enkele mensen uit ![]() En ik kan me niet voorstellen dat je echt zo verschrikkelijk bent als je ons wilt doen geloven.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
-Desecrator
||
Citaat:
-Desecrator
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe weet ik of hij me leuk vind? anoniem-4444- | 14 | 15-06-2013 16:10 | |
Liefde & Relatie |
tongzoenen lp-girl | 72 | 17-01-2005 16:42 | |
Verhalen & Gedichten |
"Krijg ik nog een kus?" vroeg je zelfverzekerd. giftig kevertje | 30 | 11-07-2004 16:25 | |
Verhalen & Gedichten |
De wedstrijd: stem hier op je favoriete gedicht! xineof | 49 | 18-05-2004 16:06 | |
ARTistiek |
meningen graag??(verhaal) Verwijderd | 8 | 02-05-2002 09:17 | |
ARTistiek |
de manier waarop je me zoent (verhaal) The one who I am | 23 | 22-07-2001 16:14 |