Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb altijd moeite om een balans te vinden tussen een mooie woordkeus, met veel gevoel voor sfeer, en het helder maken van waar het nu eigenlijk echt om draait. Maar ik probeer in deze inleiding duidelijk te maken hoe zeer geobsedeerd de persoon is/was door de kleur ''groen'', dat het eigenlijk een soort geliefde van hem/haar was. Als die boodschap voldoende overkomt ben ik tevreden maar dat is dus aan jullie...in ieder geval bedankt voor je commentaar.
|
Die obsessie komt wel over ja.
![]() Ik snap wel wat je bedoelt met dat balans vinden, heb ik zelf soms ook moeite mee, meestal bij wat minder spontane stukjes. ![]() ![]()
|
Ik vind het niet erg als je lang moet nadenken over woorden, dat komt toch juist het verhaal ten goede? Ik ben heel benieuwd naar het verdere verhaal, ik stel me al hele dingen voor... Een inleiding mag overdreven zijn om spanning op te wekken voor een verhaal, dat is dus gelukt. Ik denk niet dat het hele verhaal over 'groen' gaat (bwaa zo heet mn wiskundeleraar, k schrok even toen ik het woord met hoofdletter zag
![]() Succes! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: commentaar en poll flyaway | 80 | 31-12-2008 09:08 | |
HAVO |
Nederlands Duplo - Dos | 485 | 21-06-2005 16:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Apocalyps 2012 Junkfood Junkie | 19 | 22-03-2004 10:59 | |
Verhalen & Gedichten |
nog geen passende titel (dagboek van een leraar) prulleke | 4 | 18-04-2003 22:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Fantasy Vogelvrij | 20 | 25-01-2003 08:38 |