Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Als ik begin te schrijven in fantasie verhalen dan gaat da net iets te ver bij mij
![]()
|
Ik schrijf ook meestal fanstasy/ fantasie. Niet dat er allemaal elfen in voorkomen en zo, maar wel met andere werelden. Het liefst over werelden naast de onze waar je op een of andere manier kan komen.
Ik denk ook niet dat je er te veel over na moet denken voordat je zoiets wil schrijven. Bij mij ontstaan ze iedergeval vanzelf. Steeds komt er iets bij waardoor de wereld nog vreemder of ingewikkelder, en meestal dus ook leuker en interessanter wordt. Iedergeval veel succes! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ja, mensen, nu wordt het toch echt tijd voor het grotere werk... Het verhaal zit in mijn hoofd, mijn wereld staat op papier: wens me succes!!
|
![]() |
Ik ben van plan om binnenkort ook een fantasyverhaal te gaan schrijven. Het zal een verhaal worden over een fantasywereld waar de lezer samen met de hoofdpersoon rond zal reizen door een wereld gevuld met allerlei vreemde wezens en steden. Het klinkt erg afgezaagd enzo, maar ik zal door middel van detailbeschrijvingen over de omgeving, wezens en gevoelens van de hoofdpersoon het verhaal boeiend maken. Ik heb al twee hoofdstukken voor grote lijnen in m'n hoofd zitten en begin binnenkort met schrijven. Een groot probleem vind ik nog altijd het verzinnen van namen. Het enige wat ik al weet is dat het continent van de wereld waarop het verhaal zich afspeelt Hededaage zal gaan heten. Ik zal zometeen m'n brein is laten werken en ieder mooiklinkende fantasywoord opschrijven en dan zie ik later wel wat ik ermee ga doen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hededaage klinkt trouwens heeeeeel erg mooi, ik houd het bij mijn fantasyverhalen altijd op: De Derde Zijwereld. Succes!
|
![]() |
fantasy is een geweldige genre (mijn mening in ieder geval)
Ik kan het aleen niet scrijven. ik ben vaak opnieuw begonen met het scrijven van een fantasy zoals tolkien's LOTR. Maar bij mij eindigt het ALTIJD in een gevecht. Het complete boek gaat over vechten. Daarom ben ik maar begonen aan een sience fiction boek (ben van mening dat vechten daar meer in thuis hoort). wie hoofdstuk 1 wil lezen surft maar naar. http://members.lycos.nl/shadowbb/index.html Hoofdstuk 1 is vooral HEEL technish gericht. en het is een soort intro op mechwarriors. (net zoals tolkiens intro over hobbits en hun tabbak ![]() Nog even geduld en hoofdstuk 2 komt online (waarscheinlijk over 2 dagen) daar is het weer vechten geblazen. En suc6 met jullie boeken. vooral jeremy. ![]() |
![]() |
|
Ik heb zelf wel een fantasy verhaal geschreven, maar k heb bijna geen tijd om verder te gaan.
Ik heb ook zelf een wereld gemaakt en ik schrijf eigenlijk alleen als ik me vreselijk depri voel (wat nogal vaak voorkomt). Dan heb ik echt inspiratie en dan rolt er zo een verhaal uit...
|
![]() |
Vroeger heb ik wel eens enkele hoofdstukken lang over Sponk geschreven. Dat was dan ook echt cliché-fantasy, maar goed
![]() ![]() Nu ben ik bezig met een verhaal waarvan ik nog niet echt weet welke kant het uitgaat. Vermoedelijk wel fantasy, maar gesitueerd in deze wereld... Dat is dus nog in de maak. Succes met je verhaal, ik hoop later nog eens geweldige fantasyboeken van de beroemde Monrath te lezen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
MysticFair - Land van Ooit Fantasy & Castle Festival 4 & 5 oktober 2008 Mysticfair | 3 | 01-08-2008 12:36 | |
Games |
Final fantasy 11 online Gnoko | 179 | 23-05-2005 08:43 | |
Games |
Final Fantasy! 2B! | 25 | 15-04-2005 08:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Fantasy Meadow | 19 | 02-06-2004 10:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Fantasy DarkCat | 1 | 23-01-2002 17:59 | |
ARTistiek |
Fantasy boeken? TearSong | 44 | 19-06-2001 23:57 |