Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Best geklede vrouw internationaal.....
meiden van kittie Best geklede man internationaal... marilyn manson en twiggy Best geklede vrouw nationaal.... gut....zou t nie wetuh Best geklede man nationaal.... ook nie echt....oooh ja die van de heideroosjus(toch?)
||
![]() |
Citaat:
Mannetje internationaal is Matthew Lillard en zo'n jongetje van één of andere serie. Ik ga het dadelijk misschien wel opzoeken ![]() Mannetje nationaal is mijn Dwaynetje ![]() ![]() Vrouwtjes ga ik nog even over nadenken... [Toevoegsel]Vrouwtje internationaal is Alexandra Dahlström (Fucking Amal). En laatst had ik nog iemand, maar ben ik weer eens vergeten... *denkt weer verder*
Laatst gewijzigd op 21-08-2002 om 19:30. |
![]() |
|
Geen van allen!
Ik dacht dat er wel nieuwe 'refreshende' categoriën zouden zijn valt dat even tegen. Maar goed, om jullie niet te disipointeren, kies ik voor: Best geklede man internationaal. Die mannen uit hollandia zijn toch niet veel soeps... Laat staan dat ze de titel best gekleed verdienen...
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik geloof niet dat de bedoeling was dat je ging kiezen tussen 'dit' óf ' dat' maar gewoon de catogorieen invullen? |
![]() |
||
Citaat:
aan WIE zou jij die awards uitreiken
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Best geklede vrouw internationaal.....
ehm, weetikveel Best geklede man internationaal... de zanger van my dying bride: wouw ![]() Best geklede vrouw nationaal.... De zangeres van de band Autumn: nog een wouw Best geklede man nationaal.... ik ![]()
||
Citaat:
Best geklede vrouw internationaal: -Madonna Best geklede man internationaal... -geen idee ![]() Best geklede vrouw nationaal.... -Geen idee eiglijk, hoewel ik die trouwjurk die Katja schuurmans in een film aan had geweldig vond, die dan maar Best geklede man nationaal.... -Humberto Tan (oid?) iig die meneer van studio sport
|
![]() |
Jaa, Humberto Tan heeft die (echt bestaande) award een keer gewonnen en daar ben ik het ook wel mee eens!!
Best geklede vrouw nationaal.... geen idee (beatrix ![]() Best geklede vrouw internationaal Dharma (van dharma & Greg, de kleren die ze in de serie draagt tenminste, errug cool!!!) Best geklede man internationaal weet ik ook niet
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Gratis workshops met BN-ers op 13 december: Filmdag High School Movie Awards Zawards | 2 | 04-12-2008 22:59 | |
Films, TV & Radio |
MTV Video Music Awards 2005 levi's | 34 | 28-08-2005 08:58 | |
Films, TV & Radio |
IFFA Awards in Amsterdam!!! anjali | 31 | 08-05-2005 13:10 | |
Films, TV & Radio |
Razzie Award "winners" King Ralph | 17 | 03-03-2005 17:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Darwin Awards 2004 michieltje | 1 | 30-08-2004 20:03 | |
Films, TV & Radio |
MTV Movie Awards 2002 Verwijderd | 40 | 01-07-2002 12:23 |