Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je wordt overigens niet gearresteerd maar je krijgt een boete ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
In elk geval begrijpt iedereen natuurlijk dat 'ik vind je een gore klootzak' echt niet minder erg is dan 'je bent een grote klootzak'. In beide gevallen word je gewoon op de bon geslingerd. En terecht. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() *te lang en irrelevant om hier te posten, maar grappig is het wel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de zaak ging over een parkeerwachter in de buurt van Alkmaar. hij schreef een parkeerbon uit toen de eigenaar van de auto net aan kwam rijden. deze noemde de parkeerwachter een "mierenneuker." de wachter belde de politie die de man een boete gaf van 220 euro (wegens belediging dus). de politierechter bepaalde dat de parkeerwachter het gewraakte woord ook als compliment had mogen opvatten. het betekent immers dat de wachter zijn werk erg zorgvuldig doet. overigens vond de politierechter het ook ongepast, maar hij wilde de boete (wegens belediging) toch opheffen, omdat het woord niet per se beledigend bedoeld was. dus niet tegen iedere agent "mierenneuker" roepen en denken dat "ze je toch niets kunnen maken"
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #109 x-spekkie-x | 500 | 18-05-2010 10:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Midden-Oosten topic II T_ID | 500 | 14-10-2007 17:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is de vrouw in de islam gelijkwaardig aan de man? Hydrogen | 288 | 19-03-2005 11:02 | |
De Kantine |
Stel je voor in de jungle... LaResistance | 51 | 10-02-2004 08:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Volkert van der G. TAFKAB | 233 | 13-08-2002 14:38 |