Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2006, 10:55
beckham1990
beckham1990 is offline
Ik zit met twijfels over hoe ik verder wil gaan; als vrijgezel of met een relatie. Ik wil echt weer mijn leven met iemand delen, maar als ik opnieuw een relatie begin wil ik zeker van mijn stuk zijn.. niet meer het gevoel van "ik zal wel zien hoe het loopt".

Er zijn drie jongens die iets met me willen beginnen en die ik ook interessant vind. Er is gewoon telkens iets aan hen waardoor ik niet helemaal overtuigd ben, maar ook iets in hun alledrie die me aantrekt:

- de een is 4j ouder, gaat al paar jaar werken nu, is een 'no- nonsense kerel', we hebben dezelfde manier van uitgaan, kan er goed mee lachen (probleem: qua intelligentie zitten we waarschijnlijk niet op dezelfde lijn)
-iemand van mijn leeftijd, heel intrigerend, we volgen gelijkaardige studies, hij boeit me enorm, hij luistert graag en kan me altijd goed helpen (probleem: niet veel mensen boeien hem en is dus helemaal niet sociaal, hij houdt zich ook bezig met criminele praktijken)
-iemand die twee jaar jonger is,we hebben dezelfde hobby waar we allebei heel veel tijd in steken,verrast me vaak (qua karakter), is superlief (probleem: ik wil niet uitgaan samen met zijn pubervrienden en soms krijg ik van die typische tienerberichtjes waardoor ik herrinnerd wordt aan zijn jonge leeftijd)

Ik kan natuurlijk nog afwachten tot er iemand uitspringt, maar dan maak ik mezelf weer wijs dat ik geen van de drie wil en zoek ik voortdurend naar onbenulligheden als reden. Ik ben het wachten ook gewoon beu! Ik wil ze ook niet aan het lijntje houden, ik zeg steeds maar dat ik nog te veel twijfel aan vanalles en ik nog niet verliefd genoeg ben.
Ik kan dat niet blijven zeggen en moeite zullen ze niet blijven doen... wat gedaan,wie gekozen ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2006, 11:01
Muchacha
Muchacha is offline
Ik zou zeggen: geen van beide. En als het dan echt moet, de eerste. Iemand die zich bezig houdt met criminele praktijken is al slecht nieuws. En iemand die jonger is en enkel pubervriendjes heeft, dat blijft ook niet duren. Het probleem bij de eerste kan nog overwonnen worden. Maar je moet eigenlijk je gevoel volgen
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 11:48
Kalliope
Kalliope is offline
Ik zou ook de eerste kiezen. Maar zo gemakkelijk is het niet, toch? Je moet pas ergens aan beginnen als je er zeker van bent dat dat is wat je wil, en zo te lezen weet jij dat totaal niet.
Neem anders wat afstand, tijd voor jezelf. Als je dan na een tijd een van de drie ontzettend gaat missen weet je dat die toch wel heel bijzonder voor je is geworden. En zo niet, dan hoef je je ook niet meer druk te maken over met wie je nou verder moet.
(en iemand die jou je tijd niet gunt is je ook niet waard...)
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 11:53
WolterB
WolterB is offline
Geen van 3. Als je twijfelt vind je geen van 3 leuk genoeg.
Oud 03-01-2006, 12:08
Wammus
Wammus is offline
Ik zou ook zeggen geen van allen.

Als je niet zeker bent van je zaak dan vind ik dat je er niet voor moet gaan. Je doet het dan alleen maar om het kiezen en het hebben van een relatie en daarmee kan je jezelf later nog wel eens goed in de vingers snijden.

Ik zou gewoon wachten tot je een keer iemand tegen komt waarvan je wel in een keer zoiets hebt: Ja jij bent het. Hoe lang dat duurt kan niemand zeggen. Alleen je gevoel.

Ik weet het het klinkt en is op sommige momenten echt heel lastig. Maar achteraf zal je je veel beter voelen als je voor iemand bent gegaan waarvan je zeker weet dat het goed zit dan dat je nu de keuze maakt voor iemand waar je "net niet helemaal voor gaat". Dan zal je net zien dat je een week later iemand tegenkomt waarvan je wel denkt dat hij het is.
Oud 03-01-2006, 12:40
Verwijderd
ik ben het volledig eens met het standpunt dat als je twijfelt je geen van drieen echt leuk vind. Je moet niet op zoek gaan naar een vriendje, je loopt het tegen het lijf!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 14:12
beckham1990
beckham1990 is offline
Citaat:
blalb schreef op 03-01-2006 @ 13:40 :
ik ben het volledig eens met het standpunt dat als je twijfelt je geen van drieen echt leuk vind. Je moet niet op zoek gaan naar een vriendje, je loopt het tegen het lijf!
ik ben niet op zoek, ik denk gewoon dat ik er mss spijt van krijg als ik het laat verwateren bij die drie...
Geduld is mss een goeie deugd, maar ik wordt het beu.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 14:17
Yerli
Yerli is offline
Geen van alleen.
Oud 03-01-2006, 14:18
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
fiieke schreef op 03-01-2006 @ 15:12 :
ik ben niet op zoek, ik denk gewoon dat ik er mss spijt van krijg als ik het laat verwateren bij die drie...
Geduld is mss een goeie deugd, maar ik wordt het beu.
Misschien, maar alledrie hebben ze iets wat je tegenstaat. Op een gegeven moment zal dat misschien in de weg gaan staan en loopt het alsnog verkeerd af. Gewoon vrienden met ze blijven op opzoek naar iemand die beter bij je past.
Oud 03-01-2006, 14:46
JJ13
JJ13 is offline
als je nu al twijfelt, zou ik voor geen van 3en kiezen (en n jongere vriend hoeft niet erg te zijn, mijn vriend is ook jonger en dat gaat ook goed, maar t ligt er natuurlijk helemaal aan hoe jullie je gedragen)
Oud 03-01-2006, 14:49
Nuck
Nuck is offline
Probeer ze alledrie en hou de leukste
Oud 03-01-2006, 15:09
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Nuck schreef op 03-01-2006 @ 15:49 :
juist
Oud 03-01-2006, 15:51
@Moon
@Moon is offline
Geen van allen en anders dan maar de eerste.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 17:11
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Ik vind dit best vreemd. Je gaat toch niet van 3 jongens kiezen welke je het leukste vindt? Als het goed is kom je gewoon iemand tegen met wie het ontzettend goed klikt en op zo iemand word je dan hartstikke verliefd en dan groeit er vanzelf iets uit...Ik zou lekker op dat moment wachten en niet nu gaan beslissen welke van deze 3 jongens je het ''best geschikt'' vindt. Volgens mij werkt het niet zo...Dat is toch meer iets voor op de basisschool?
Oud 03-01-2006, 18:07
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Beste Fiieke,

Je geeft helemaal aan het begin al aan dat je niet zeker weet of je een relatie wilt of lekker vrijgezel wilt zijn..

Natuurlijk kun je het gevoel missen van in een relatie zijn, waarin je van alles met elkaar kunt delen en altijd iemand hebt bij wie je terecht kunt maar de basis waarop het nu gebaseerd is lijkt me geen beste. Tenzij je écht serieuze gevoelens begint te koesteren voor één van de drie, maar dan maken puberachtige smsjes of intelligentie verschil niet meer uit
( tot op bepaalde hoogte uiteraard maar liefde mag best een beetje blindmakend werken ).
Ik denk dat je ergens jezelf nog niet genoeg openstelt en nog niet helemaal toe bent aan een (nieuwe) relatie.
Wacht gewoon af tot er één ( ) iemand komt op je pad die je zo van de kaart brengt dat je de eerstkomende tijd niet kan vergelijken met Jan de no nonsense man en Piet én Kees.

Máár dat je alleen HEM wilt.
Zolang je nog in de fase van ' vergelijken ' zit, zal ik niks doen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 18:15
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
LOLA3000 schreef op 03-01-2006 @ 18:11 :
Ik vind dit best vreemd. Je gaat toch niet van 3 jongens kiezen welke je het leukste vindt?
En dan vervolgens aan ons vragen wie je moet kiezen. Alsof wij er iets vanaf weten!

Kleine kans dat het met wie dan ook van die drie iets serieus´ gaat worden, anders had je wel een duidelijke voorkeur gehad. Wat je nu kan doen, is dus gewoon kijken welke van de drie het liefste voor jou wil gaan en daar mee aanpappen. En dan maar zien hoe ver jullie komen, al zou je er alleen maar een leuk seksmaatje aan overhouden. Ze staan vast alledrie te springen om op zoiets in te gaan, dus wat dat betreft heb je keus genoeg

Maar met 1 van die jongens iets zinnigs beginnen.. Nee, dat lijkt me nou niet zo´n goed idee. Dus als je echt iets serieus´ wil zijn ze alledrie geen optie.
Oud 03-01-2006, 18:40
Gothic
Gothic is offline
en dat dit dan wel mag open blijven he
Oud 03-01-2006, 19:50
Draakje83
Draakje83 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-01-2006 @ 19:40 :
en dat dit dan wel mag open blijven he
Zij schrijft gewoon beter. Fiieke geeft meer verschil aan tussen de verschillende mensen. En die van haar zijn tenminste niet bezet.

Achter bezette mensen aangaan = zwaar . Dat moet je niet gaan bevorderen.

Wat je nu moet doen?
Je kan een beter topic starten, maar die wordt gewoon weer gesloten als ie niet veel beter is. Je hebt je kans gehad. Je kan deze topic gaan kapen om een antwoord te krijgen, maar dat kan er ook voor zorgen dat geen van beide een antwoord krijgt.

Als er trouwens maar eentje niet bezet is, dan weet ik het antwoord van de meeste al. Gewoon gaan voor diegene die niet bezet is. Punt.
Oud 03-01-2006, 20:32
Verwijderd
Als jij kunt leven met een verschil in kennisniveau. Dan moet je voor 1 gaan.
Nummer 3 heb je veel lol mee en dezelfde hobby. Je hoeft trouwens toch ook niet met zijn vrienden uit per se? Ga of samen of met je eigen vrienden.

Maar als je twijfelt kan je beter niets beginnen met één van hen en ze dat eerlijk vertellen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 20:46
Verwijderd
Jij lijkt me wel zo'n meisje dat niet genoeg heeft aan eentje of twee.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 02:19
beckham1990
beckham1990 is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 03-01-2006 @ 19:15 :
En dan vervolgens aan ons vragen wie je moet kiezen. Alsof wij er iets vanaf weten!
Ik wou alleen een paar meningen horen van mensen die er compleet buiten staan en weten wat zij eventueel zouden doen(is dit niet de bedoeling van een forum?).

Denk niet dat ik iets beslis door jouw mening, je hoeft het heus niet allemaal zo serieus te nemen.

Laatst gewijzigd op 07-01-2006 om 02:22.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 02:21
beckham1990
beckham1990 is offline
Citaat:
perseus schreef op 03-01-2006 @ 21:46 :
Jij lijkt me wel zo'n meisje dat niet genoeg heeft aan eentje of twee.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 09:42
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Nuck schreef op 03-01-2006 @ 15:49 :
Juist. Al heeft het met geen van 3-en een kans van slagen, en waarom niet? Omdat het gewoon ronduit stom is om na te moeten denken over wie je nu de leukste vind. Maar ben blij te weten dat jijzelf al reeds geconcludeerd had dat je 'niet verliefd genoeg' bent. Waarom wil je persé nu een relatie? Scharrel, wacht, en kijk wat er voorbij komt misschien kom je er dan wel eentje tegen die je wel écht leuk vind en waar geen 'maar...' aan verbonden is?

En goed als je dan toch wil kiezen, kies dan maar voor jezelf en wel omdat;

Bij nummer 1; Is de vraag of de ergenissen aan het niveauverschil in de loop der tijd geen belemmerende rol tussen jullie zou gaan spelen. Persoonlijk kan ik daar dus echt niet tegen; Grote niveauverschillen.
Bij nummer 2: Zijn criminele praktijken zouden ook heel goed gezeik voor jou kunnen betekenen. Gewoon niet doen dus.
Bij nummer 3: Dit zou misschien een kans van slagen hebben, maar ik denk voor maar 3 weken en dan beginnen de ergenissen zo langzaam aan wel; Hij kan zich niet plaatsen in jouw volwassenheid, en jij ergert je hoogstwaarschijnlijk te pletter aan de gemiddelde 'die heeft grote tetten' zinnetjes. Op zo'n manier zou het voor mij al niet eens meer zin hebben... Voor jou wel?
Oud 07-01-2006, 11:31
*** is offline
Citaat:
Draakje83 schreef op 03-01-2006 @ 20:50 :
Zij schrijft gewoon beter. Fiieke geeft meer verschil aan tussen de verschillende mensen. En die van haar zijn tenminste niet bezet.

Achter bezette mensen aangaan = zwaar . Dat moet je niet gaan bevorderen.

Wat je nu moet doen?
Je kan een beter topic starten, maar die wordt gewoon weer gesloten als ie niet veel beter is. Je hebt je kans gehad. Je kan deze topic gaan kapen om een antwoord te krijgen, maar dat kan er ook voor zorgen dat geen van beide een antwoord krijgt.

Als er trouwens maar eentje niet bezet is, dan weet ik het antwoord van de meeste al. Gewoon gaan voor diegene die niet bezet is. Punt.
kom op he, als je aan de beginpost nog niet zag dat het niet serieus te nemen viel, dan wel aan de reacties in de rest van het topic, de 'motivatie' om te sluiten en anders wel de smileys achter de vraag waarom deze wel open mag blijven...

Ontopic:
ik sluit me aan bij de rest, geen van alle lijkt me het beste en anders nr 1
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 11:56
Mindfields
Mindfields is offline
Foto's!
Oud 08-01-2006, 21:00
Verwijderd
Citaat:
fiieke schreef op 07-01-2006 @ 03:21 :
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 00:14
Verwijderd
Als er twijfel is dan is er geen twijfel.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 10:08
Iduna
Iduna is offline
3 mannen nog wel, wat een luxe probleem:

1) Jullie zitten niet op dezelfde lijn, dat zie ik als een probleem.
2) Asociaal én crimineel, hij belandt misschien wel in de gevangenis
3) Puberaal gedrag, je stoort je nu al aan hem.

Ik heb mijn keuze al gemaakt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten