Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Geduld is mss een goeie deugd, maar ik wordt het beu. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Kleine kans dat het met wie dan ook van die drie iets serieus´ gaat worden, anders had je wel een duidelijke voorkeur gehad. Wat je nu kan doen, is dus gewoon kijken welke van de drie het liefste voor jou wil gaan en daar mee aanpappen. En dan maar zien hoe ver jullie komen, al zou je er alleen maar een leuk seksmaatje aan overhouden. Ze staan vast alledrie te springen om op zoiets in te gaan, dus wat dat betreft heb je keus genoeg ![]() Maar met 1 van die jongens iets zinnigs beginnen.. Nee, dat lijkt me nou niet zo´n goed idee. Dus als je echt iets serieus´ wil zijn ze alledrie geen optie.
||
Citaat:
Achter bezette mensen aangaan = zwaar ![]() Wat je nu moet doen? Je kan een beter topic starten, maar die wordt gewoon weer gesloten als ie niet veel beter is. Je hebt je kans gehad. Je kan deze topic gaan kapen om een antwoord te krijgen, maar dat kan er ook voor zorgen dat geen van beide een antwoord krijgt. ![]() ![]() Als er trouwens maar eentje niet bezet is, dan weet ik het antwoord van de meeste al. Gewoon gaan voor diegene die niet bezet is. Punt.
||
![]() |
Citaat:
![]() Denk niet dat ik iets beslis door jouw mening, je hoeft het heus niet allemaal zo serieus te nemen. Laatst gewijzigd op 07-01-2006 om 02:22. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En goed als je dan toch wil kiezen, kies dan maar voor jezelf en wel omdat; Bij nummer 1; Is de vraag of de ergenissen aan het niveauverschil in de loop der tijd geen belemmerende rol tussen jullie zou gaan spelen. Persoonlijk kan ik daar dus echt niet tegen; Grote niveauverschillen. Bij nummer 2: Zijn criminele praktijken zouden ook heel goed gezeik voor jou kunnen betekenen. Gewoon niet doen dus. Bij nummer 3: Dit zou misschien een kans van slagen hebben, maar ik denk voor maar 3 weken en dan beginnen de ergenissen zo langzaam aan wel; Hij kan zich niet plaatsen in jouw volwassenheid, en jij ergert je hoogstwaarschijnlijk te pletter aan de gemiddelde 'die heeft grote tetten' zinnetjes. Op zo'n manier zou het voor mij al niet eens meer zin hebben... Voor jou wel?
||
![]() |
Citaat:
Ontopic: ik sluit me aan bij de rest, geen van alle lijkt me het beste en anders nr 1 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Keuze Daaaan | 6 | 23-05-2005 12:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Keuze zozze | 4 | 21-12-2003 17:42 | |
Psychologie |
Keuze-> keuze-> keuze-> spijt? Optima | 11 | 03-06-2003 11:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Als beide mogelijke keuzes waarheid worden, wat is (de waarde van) een keuze dan? John Sickbock | 4 | 25-09-2002 20:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Keuzes Edwin uit Kaasstad | 0 | 08-03-2002 11:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Keuzes (wraak gedicht!) anonymous girl | 2 | 26-08-2001 14:20 |