Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik zit dan ook al onder de pannen dus dat sex-appeal maakt voor mij niet zo uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Het is soms vervelend als het heel warm is.
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heb ik gelukkig niet zo'n last van..
|||
Citaat:
Mja, het hangt natuurlijk van de persoon af of het staat. Zo'n losse staart kan op zich best. Citaat:
![]() Vroeger lieten mensen die niet zo rijk waren altijd meteen na hun huwelijk al hun tanden eruit trekken om te vervangen door een kunstgebit, zodat ze geen tandartskosten meer hoefden te betalen. Dat was gewoon een gebruik.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Als het warm is hangt het als pierenverdriet plat op mijn hoofd, ook stom zicht. Ik moet het altijd bij elkaar doen als ik ga werken, en ik zie er niet uit met een paardenstaart... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Jij haar dat volumeloos naar beneden kukelt??? Heb je pruik op daar fozow dan??
||
Citaat:
In ieder geval langer dan tot op de oren..
Laatst gewijzigd op 04-10-2005 om 18:05. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder altijd lang gehad. Nu wel iets korter in laagjes, maar kortste laagje hangt nog over m'n schouders. Heb het trouwens wel bijna altijd in een staart, vooral als ik aan't werk ben. Laatst gewijzigd op 04-10-2005 om 17:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik heb ook al een tijdje (ruim een jaar) echt lang haar en ik herken:
- Als ik mijn rugtas omdoe en het zit klem tussen mijn schouder en de tas. (geldt ook voor jas aandoen) - Als ik voorovergebogen uit een kraan bij een gootsteen drink en het valt in de gootsteen. (geldt ook bij het tandenpoetsen en mond spoelen) - Wind & los laten hangen. - Klitten (waardoor ik met het kammen twintig haren tegelijk lostrek) Citaat:
![]() Overigens, de laatste tijd wordt mij ook steeds vaker aangeraden om het in een staart te doen, of het af te knippen. En aangezien ik mn lange haar wel weer een beetje zat ben, gaat het er deze week écht AF. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Rosa met de zwarte haren. Mooneh | 8 | 20-07-2006 22:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Rosa met de zwarte haren. Mooneh | 4 | 10-06-2006 20:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
bultje op hoofd *zingzing* | 10 | 21-10-2004 21:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Legende Van Maneschijn. Ieke | 0 | 05-04-2004 20:45 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |