Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als afwisseling maken we ook wel eens pannekoekbeslag, of kloppen een eitje op om te bakken, krijg je mini ommeletjes en mini pannekoekjes ![]() |
![]() |
||
Een italiaanse salade erbij ofzo, lekker fris erbij.
1 bakje italiaanse saladekruiden 1 zak veldsla 75 gram parmaham 1/2 zakje parmazaanse kaas en als dressing olijfolie en citroensap echt heel erg lekker ![]() en als je zo'n bakje amerikaanse coleslaw omdraait in een leuk bakje heb je er al een 2e salade bij. Citaat:
![]()
|
ik moet eerlijk bekkennen dat ik geen heel groot gopurmet fan ben, maar om me er tog maar even tegenaan te bemoeien;
![]() een frisse salade lijkt mij t lekkerst, t lijkt mij erg zwaar om alleen maar alles gebakken/gegrild te hebben een gemengde salade met mss wat tomaatjes erdoor en n beetje basilicum ofzo je zou wel wat champignons en uien en bij kunnen doen, omdat die wel lekker zijn op/bij t vlees |
![]() |
|
Weet je wat ook wel lekker is: ananas (bakken met kaas) en bananen. Dat is dan wel geen groente, maar wel lekker.
Verder is volgens mij alles wel genoemd (qua groenten ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Paprika, champigons en uien. Maar die champignons krimpen altijd zo en dat lijkt het zo weinig. Spinazie of paksoi met een beetje sojasaus is ook wel lekker. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Of als je een electrisch gourmetstel hebt kun je op die plaat ook grillen, zonder boter/olie dus ![]() |
![]() |
|
|