Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2005, 01:40
Broeder
Broeder is offline
Ik vind het nu al spannend
Oud 18-10-2005, 01:44
Broeder
Broeder is offline
ONTOPIC:

Broeder
M - Lid

gepost op 18-10-2005 @ 02:34

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb ook buiten een sigaret gerookt vandaag. Een hele smerige uit een pak met zoveel stuks dat ik ze niet durf te tellen. Dat was erg gaaf

Broeder
M - Lid

gepost op 18-10-2005 @ 02:36

--------------------------------------------------------------------------------
Dat was overigens op weg naar de supermarkt waar ik twee goudrenetten, een tube shampoo en een SLAADJE kocht. Ook dat was erg gaaf

OEPS
Oud 18-10-2005, 01:51
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik heb vandaag gecomputerd en een sigaret gerookt. Ik denk dat ik zo maar ga slapen. Later op de dag meer!!!!!!!!
Oud 18-10-2005, 06:11
Verwijderd
De wekker ging en toen heb ik me aangekleed en een bammetje met gestampte muisjes gegeten
Oud 18-10-2005, 06:46
Verwijderd
ik ben net wakker, heb wat muziek op mijn iPod gepimped en nu ga ik zo werken. oh en gisteren was ik in de dierentuin \m/
Oud 18-10-2005, 06:49
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik ben ook net wakker en zit nu te wachten tot mijn waterkoker water gekookt heeft voor mijn dagelijks kopje thee

daarna naar school. ohyes vanmiddag horen jullie wel wat mij daar weerris is overkomen
Oud 18-10-2005, 08:32
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Mr.Ed. schreef op 18-10-2005 @ 07:49 :
ik ben ook net wakker en zit nu te wachten tot mijn waterkoker water gekookt heeft voor mijn dagelijks kopje thee
Yogi Tea, .
Oud 18-10-2005, 08:35
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Vandaag ga ik verdwalen terwijl ik opzoek ga naar Hooiersweide. Als ik dat ooit vind ga ik daar met mijn 2 beste vriendinnen scoubidouen terwijl me madagaskar gaan kijken. Ik hoop dat ze de engelse versie heeft gehuurd, met david schwimmer.
Oud 18-10-2005, 08:51
Verwijderd
Citaat:
cherry-springs schreef op 18-10-2005 @ 09:35 :
Vandaag ga ik verdwalen terwijl ik opzoek ga naar Hooiersweide. Als ik dat ooit vind ga ik daar met mijn 2 beste vriendinnen scoubidouen terwijl me madagaskar gaan kijken. Ik hoop dat ze de engelse versie heeft gehuurd, met david schwimmer.
Ahww, ik vind je snoezig, <33.

Ik ben opgestaan en nu pak ik mijn koffers in voor Polen en mijn moeder freakt 'm want die is altijd bang dat we dingen vergeten en shit nou, en ik ga straks in de auto ontbijten en lezen en muziek luisteren enzooo en ik wil een gameboy maar die heb ik niet en nu voel ik me heel zielig.

Maar eeh, daaaag lifestylep00pies, tot zondag.
Oud 18-10-2005, 09:31
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik werd net wakker .
Oud 18-10-2005, 09:38
Jolene
Jolene is offline
Mijn missie vandaag is om op tijd te komen bij een stage gesprek in schalkwijk.Ik heb geen idee hoe ik er moet komen
Oud 18-10-2005, 09:42
Back Door Man
Back Door Man is offline
gister ging ik met mijn werk naar de schietbaan waar we op kleiduiven gingen schieten en nu heb ik een blauwe plek van de terugslag van het geweer.

vandaag ga ik wat aan school doen en verder weet ik het nog niet
Oud 18-10-2005, 10:21
the exploding boy
the exploding boy is offline
ik ben werken, ga van half5 tot half 6 slapen ( ziek ) en meot daarna weer werken tot half 1 en dan ga ik boemelen in de kroeg met een vriend van me, maar aangezien ik niet lekker ben ga ik allemaal flevosap en jus drinken

En dan lekker slapen
Oud 18-10-2005, 10:47
Verwijderd
Gister ging ik zonder ontbijt (1 cracker..) op de fiets naar het station want ik ging naar mn ma, en ik fietste enorm hard want ik moest een trein halen. Eenmaal aangekomen bij de kaartjes automaat voelde ik al een soort gevoel opkomen dat ik al vaker heb gehad. Heb snel mn kaartje gekocht en wilde naar het perron lopen maar ik kon niet meer, ging flauwvallen. Gelukkig kon ik snel gaan liggen op een trap die naar perron 16 leidt. Lag daar een paar minuten voor pampus en natuurlijk kwam niemand me helpen, want zo zijn de meeste mensen nou eenmaal. Gelukkig kwamen er een paar conducteurs langs en die brachten/tilden me zowat naar hun kantine. Daar kreeg ik thee enzo en na een tijdje ging het beter en ging ik naar het perron voor de trein.
Toen kwam ik aan op mn bestemming en mn ma kwam me daar ophalen want ze vertrouwt het nooit als ik net out ben gegaan, ze denkt dan meteen dat ik het heel de dag ga doen. Dus toen moest ik heel veel eten van dr kopen enzo. Toen gingen we naar mn broers huis en daar haalde ik mn gratis Nintendo DS op. Nog ff met zn kittens gespeeld. Toen naar zn werk en daar heb ik een spel met korting gehaald.

dat was t zo ongeveer.

Vandaag heb ik heel veel ontbijt gegeten want dat moest van mn moeder En ik heb geen zin om weer out te gaan natuurlijk, tis altijd zo vernederend he

vandaag moet ik werken tot 21:30.
Oud 18-10-2005, 11:00
*oma*
*oma* is offline
Heb vandaag nog niets gedaan, alleen opgestaan en gedouched. Ik denk dat ik de hele dag maar niet naar school ga en me zo ziek ga melden, want ik heb geen zin en ik ben ook een beetje ziek
Oud 18-10-2005, 11:11
henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
Jolene schreef op 18-10-2005 @ 10:38 :
Mijn missie vandaag is om op tijd te komen bij een stage gesprek in schalkwijk.Ik heb geen idee hoe ik er moet komen
zuidtangent maar succes!!
Oud 18-10-2005, 11:28
Jolene
Jolene is offline
Ja heb al een taxi geregeld
Oud 18-10-2005, 11:46
Gary X
Gary X is offline
sigaretten gehaald in m'n slaapkledij, ongewassen hoofd en een jas waar ik in kan zwemmen. Toen kwam ik een heel schattig meisje tegen; "wat een slons" moest ze gedacht hebben.
Oud 18-10-2005, 12:00
Vice
Vice is offline
Ik ben al voor de derde dag in Londen en ik sta nu in een Applestore een beetje te internetten achter een Powerbook.
Oud 18-10-2005, 12:01
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ging vanochtend op tijd op zodat ik mijn paper af kon maken maar toen deed internet het de hele tijd niet dus ging ik maar inpakpapier enzo kopen en nu doet internet het wel en ga ik maar snel verder
Oud 18-10-2005, 12:02
ZerO
ZerO is offline
mijn tv is overleden
verder heb ik thee gedronken en zit ik nu op even op school en ga straks kado's kopen en boodschappen doen, en koken oh ja en leren
poeh dinsdag is altijd zo spannend
Oud 18-10-2005, 12:03
Verwijderd
ik ben wakker geworden, en heb ontbeten.
Oud 18-10-2005, 12:15
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
ZerO schreef op 18-10-2005 @ 13:02 :
mijn tv is overleden
verder heb ik thee gedronken en zit ik nu op even op school en ga straks kado's kopen en boodschappen doen, en koken oh ja en leren
poeh dinsdag is altijd zo spannend
gecondoleerd

ik moet vandaag eigenlijk een dressuurzadel ophalen maar ik weet niet of die menschen thuis zijn.
Oud 18-10-2005, 12:24
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 18-10-2005 @ 13:15 :
gecondoleerd

ik moet vandaag eigenlijk een dressuurzadel ophalen maar ik weet niet of die menschen thuis zijn.
thanks
en ik heb ook (nog) geen internet op mijn kamer
ik draai een beetje door
Oud 18-10-2005, 12:35
grandmommy
grandmommy is offline
heb je wel tijd om koekjes te bakken ofzo of heb je ook geen oven?
Oud 18-10-2005, 12:40
Bada Bing
Bada Bing is offline
ik ging werken, toen werd mijn fiets gejat, toen ging ik lopen, toen ging ik uit protest maccen, toen ging ik verder lopen, toen kwam ik thuis, en toeeeeeen zag ik een envelop dat ik was aangenomen oleej
Oud 18-10-2005, 12:44
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
wat goed! gefeliciteerd

ik werd wakker met koppijn, toen moest ik de kkzooi in huis opruimen omdat ik een lamzakkerige broer&zusje heb, verzekeringen uitgescholden, sollicitatiebrieven geschreven, ruzie gemaakt met vriendje en zometeen ga ik werken
Oud 18-10-2005, 13:19
June bug
June bug is offline
ik werd om 11 uur wakker en toen heb ik de herhaling van gtst gekeken en toen heb ik nog een beetje lam voor de tv gehangen en straks ga ik strijken en nog lezen voor school.
Oud 18-10-2005, 13:23
capibara
capibara is offline
Wakker worden, schoolwerk, vanavond falafel maken en goedkoop bier drinken
Oud 18-10-2005, 13:32
grandmommy
grandmommy is offline
ik ga zometeen lekker drie rijstwafels met een hele dikke laag roomboter en pindakaas eten want ik ben een beetje te dun en het is lekker
Oud 18-10-2005, 14:03
sorry
sorry is offline
ik ben gister naar tilburg gegaan en daar heb ik een nacht doorgehaald vandaag ben ik brak en heb net even geslapen.
Oud 18-10-2005, 14:13
nexjes
nexjes is offline
ik ben gister out of the blue ziek geworden met een hoog griep gehalte en toen heb ik heel hard m'n best gedaan om vandaag al beter te zijn, maar ik voel me nog niet 100 moet ik zeggen en dat is kut, want ik moet straks werken en daarna heb ik afgesproken met een vriend en morgen ben ik jarig
Oud 18-10-2005, 14:17
Teun
Teun is offline
Ik heb wat dingetjes geregeld..
Ik moet zo nog wat dingetjes regelen..
En ik moet straks ergens heen..

Oud 18-10-2005, 14:23
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb me opgegeven om in het publiek te zitten van spuiten&slikken

Hoi BNN,
Ik zou me graag willen opgeven samen met 4 vrienden (allemaal boven de 18) om in het publiek te zitten bij spuiten&slikken. We kijken maandagavond voor de buis naar het programma maar bedachten ons dat het een betere besteding zou zijn van onze tijd om daadwerkelijk in het publiek & achter de bar te zitten. Mijn telefoonnummer is ... en mijn mailadres ... Ik hoop iets terug te horen.
Met vriendelijke groet,
Fabienne van Doornmalen

hahah......
Oud 18-10-2005, 15:12
Jolene
Jolene is offline
Ik ben vandaag naar een stage gesprek geweest in de ghetto schalkwijk.Echt te vage bende in dat bedrijfje,het zijn 2 verotte oudjes die niks kunnen en snappen en een zoon die wel oke is.Het is daar zo vies dat ik er zelfs smetvrees kreeg maar ach een stage is een stage en ik krijg mn eigen bureau met computer.Hoef er maar 10 uur in de week te zitten en hij gaat me vanalles leren zodat ik na een tijd alleen met die verotte oudjes in de zaak kan staan .Mijn mutti is er weer eens niet en ik heb honger, er is geen flikker te eten en ik vertik het om naar mn vader te gaan want die is geestelijk gestoord.
Oud 18-10-2005, 16:00
merels
merels is offline
Ik heb uitgeslapen, meer dan terecht ruzie gemaakt met mijn vader en broertje, naar de bank geweest, wat gaan drinken met een vriendin en we gaan zo vieren dat mijn mams vandaag vijftig is geworden, ohnee wacht mijn broertje gaat liever trainen en mijn vader vindt het ook niet nodig om zijn wekelijkse bezigheid te annuleren omdat zijn vrouw vijftig is geworden
Oud 18-10-2005, 16:06
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
merels schreef op 18-10-2005 @ 17:00 :
Ik heb uitgeslapen, meer dan terecht ruzie gemaakt met mijn vader en broertje, naar de bank geweest, wat gaan drinken met een vriendin en we gaan zo vieren dat mijn mams vandaag vijftig is geworden, ohnee wacht mijn broertje gaat liever trainen en mijn vader vindt het ook niet nodig om zijn wekelijkse bezigheid te annuleren omdat zijn vrouw vijftig is geworden
inderdaad terecht, wat stom zeg..
Oud 18-10-2005, 16:07
vixen
vixen is offline
Ik heb vandaag niks gedaan, beetje in de trein gezeten, gebeld, eten gekocht en me verongelijkt gevoelt.
Oud 18-10-2005, 16:09
merels
merels is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 18-10-2005 @ 17:06 :
inderdaad terecht, wat stom zeg..
ja ik negeer ze ook voorlopig
Oud 18-10-2005, 16:09
idontcare
idontcare is offline
ik moest tig keer overstappen met de trein vanaf doetinchem naar den haag en dat was arelaxt maar goed in 3 uur ben ik thuis gekomen. verder ga ik zo eens proberen of ik weet hoe de wasmachine werkt en daarna even checken of er nog iets in de kast ligt wat ik als avondeten kan nuttigen

ja mn ouders zijn op vakantie
Oud 18-10-2005, 16:12
Verwijderd
Ik had een afspraak met iemand van 3voor12 Amsterdam en dat was gezellig en VRUCHTBAAR, dus nu ga ik stukjes schrijven whoehoe. Daarna nog even langs het Waterlooplein, daar een sjaal en een The Cure girlie gekocht en ik ging helemaal alleen met de metro uhhuuhuh.

Oh en vanaaf werken. zzz
Oud 18-10-2005, 17:06
Verwijderd
ik rolde vandaag om 2 uur uit mijn nest en mijn moeder vond dat weer eens belachelijk.

toen ben ik naar de snackbar gegaan omdat een vriendinnetje nederland traditioneel gedag wilde zeggen met behulp van een frikadel speciaal. (ze gaat overigens maar een weekje naar turkije hoor )

ooh en ik ben verkouden en hoest mezelf de tyfus -zegdatikzieligben-
Oud 18-10-2005, 17:38
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Ik kreeg vadaag te horen dat ik volgend jaar met iemand moet gaan samenwonen.

OKe.
Oud 18-10-2005, 17:55
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
merels schreef op 18-10-2005 @ 17:09 :
ja ik negeer ze ook voorlopig
gefeliciteerd in ieder geval
Oud 18-10-2005, 17:59
655321
655321 is offline
Mijn dag bestond uit SPSS, social distortion en slaap hebben.
En vnaaf chicksseries kijken met vriendinnen. Voor de verandering.
Oud 18-10-2005, 18:23
Verwijderd
Net naar Wallace & Gromit geweest. Rest van de dag loungen.
Oud 18-10-2005, 18:28
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik heb vandaag niet veel boeiends gedaan..Wat gelezen, film gekeken, naar de stad geweest, boodschappen gedaan. Leukk .
Oud 18-10-2005, 18:29
Muspel
Muspel is offline
Vandaag werd ik een week geleden aangerand door een gladiator.
Oud 18-10-2005, 19:27
*amélie*
*amélie* is offline
Vanmorgen opgestaan, kamer opgeruimd want paps en zusje kwamen langs. Daarna naar college, halverwege college weg (wie bedenkt er in godsnaam colleges van 4uur??). Toen wilde ik naar de Pit (kroeg naast/van school), maar bedacht me dat iedereen stage loopt en er was dus niemand die ik kende. Toen maar naar huis en gezellig met paps, zusje en broertje naar de Griek eten. Jippie. En ruzie gemaakt met m'n paps omdat ie mijn fiets ging maken, maar 'm nog stukker maakte. Toen hele fam. m'n kamertje uitgewerkt. En nu ga ik met vriendinnen en een fles wijn net5 kijken

Jezus wat een productieve/actieve dag.
Oud 18-10-2005, 19:32
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik stoei met privaatrecht, of privaatrecht met mij. Een van de twee.

Regels voor berichten