Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2005, 10:33
Tom Violence
Tom Violence is offline
NOU?
Oud 11-12-2005, 11:04
Quay
Quay is offline
stfu kind
Oud 11-12-2005, 11:24
Blenderhead
Blenderhead is offline
Uitgeslapen , dalijk studeren
Oud 11-12-2005, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Quay schreef op 11-12-2005 @ 12:04 :
stfu kind
zz,

ik had gisteravond een feestje van een vriend, en toen kwam de politie, omdat de buren hadden geklaagd over geluidsoverlast. later ging iedereen vreemd, oops. daarna ging iedereen uit, en ging ik naar een ander feestje, en nu voel ik me nog steeds erg dronken. ik doe maar alsof ik nuchter ben, want er komt zo hele belangrijke visite hmmm
Oud 11-12-2005, 11:34
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb uitgeslapen tot half elf en zometeen ga ik even keihard mijn pony berijden en vanavond komen er vrienden en mijn broer eten en mijn moeder is heel wat van plan qua culinaire hoogstandjes. als toetje eten we vanille-ijs met poffertjes en amaretto en slagroom en chocsticks met een sinaasappelsmaak. like wtf hoe past het op je bord dude.
Oud 11-12-2005, 11:36
Glory
Glory is offline
k had gisteren telatesinterklaasentevroegekerstfeest met familie en daarna ging ik uit maar ik was brak dus om 2 uur al weer thuis. nu zit ik te denken aan alles wat ik nog moet doen.
Oud 11-12-2005, 11:37
Back Door Man
Back Door Man is offline
gisteren was mijn vriendin jarig en s'avonds gingen we uit en kwamen we veel bekenden tegen maar mijn vriendin ging al wat eerder naar huis omdat ze vandaag om 9 uur moest werken. gelukkig was haligh daar waardoor we om 4 uur nog steeds dolle pret hadden
Oud 11-12-2005, 11:47
K-pax
K-pax is offline
ik werd wakker voor 12 uur
Oud 11-12-2005, 11:48
Back Door Man
Back Door Man is offline
doldwaas
Oud 11-12-2005, 11:49
kuik
kuik is offline
ik maak een surprise en hij wordt echt heel vet.
Oud 11-12-2005, 13:06
biep
biep is offline
uitgeslpan en nu shoppen (kijke kijke niet kope ).
Oud 11-12-2005, 13:10
idontcare
idontcare is offline
uitgeweest in rotterdam gister. rotown was tof. nu brak en moet ik iets maken maar dat doe ik lekker niet. haha ik ben zo rebels haha
Oud 11-12-2005, 13:28
qghp
qghp is offline
Ik kreeg een schattige PM

christiiiejna
Lid

verstuurd op 10-12-2005 @ 21:59

--------------------------------------------------------------------------------
was het nou godverdomme nodig om me zo af te zeiken??

GHEHE
Oud 11-12-2005, 13:29
crook
crook is offline
ik ben net ander half uur wakker, ik heb vandaag nog niets beleefd
Oud 11-12-2005, 13:29
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik moet werken maar ben daar eigenlijk veel te brak voor
Oud 11-12-2005, 13:52
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb uitgeslapen en toen ging ik douchen en er lag een cd van mn zusje in de stereo dus ik zette hem aan voordat ik onder de douche stapte en ik heb heerlijk meegezongen met do en gwen stefani en shakira terwijl ik me inzeepte
en ik heb de kerstboom versierd samen met mn mama en papa awww was leuk!
en nu ga ik leren.
Oud 11-12-2005, 13:59
Verwijderd
ik werd wakker
en eh ja
dat was het
Oud 11-12-2005, 14:27
Gadje
Gadje is offline
Ik ben met de trein naar huis gegaan en ik was vergeten dat vandaag de nieuwe dienstregeling inging maar dat was niet erg want hij kwam maar 3 min later. ik heb eindelijk mijn pakje uit dusitland open mogen maken en daar zat een nieuw shirt in hij godzijdank pasttie ie ook. Ik ga zo werken.
Oud 11-12-2005, 15:08
Verwijderd
ik zit lekker te socializen met aziaten
Oud 11-12-2005, 15:10
Lo_Siento
Lo_Siento is offline
Ik had wilde plannen maar er is niet meer uitgekomen dan doelloos achter de pc te zitten en jetix kijken
Oud 11-12-2005, 15:40
woezel
woezel is offline
ik had het leukste weekend sinds lang! vrijdag rond 01.00 naar feestje in gent tot half acht en dan slapen tot half 3 en dan de rest van de tijd blowen en dan weer naar het zelfde feestje tot 6 deze morgen en dan geslapen tot 12 en dan trein op en nu zit ik hier te suffen.
Oud 11-12-2005, 15:40
*oma*
*oma* is offline
Uitgeweest en een beetje teveel gedronken en nu ben ik brak en moet zo werken.
Oud 11-12-2005, 15:46
ZerO
ZerO is offline
Gisteren heb ik stoned twin peaks gekeken en dat was trippy Vandaag is het zondag en dat zegt genoeg
oh en ik ga misschien nog wat leuks doen met een vriendin maar die moet ik nog bellen
Oud 11-12-2005, 15:49
Until My End
Until My End is offline
Gister eerst Shaun of the dead gekeken met vrienden en daarna hebben we de hele nacht op t dak van t studentenhuis van n vriend van me doorgebracht. Was erg gezellig en meteen mn sinterklaascadeau uit kunnen proberen (boxjes voor mn Ipod).
Alleen erg jammer dat er een half volle fles Southern Comfort sneuvelde tijdens t huiskamervoetballen.
Oud 11-12-2005, 16:12
Verwijderd
Ik ben vandaag een huisvrouw want ik heb de bedden opgemaakt, gestreken, vaatwasser in en uitgeruimd, hond uitgelaten, kerstkaarten rondgebracht en straks ook nog koken voor mijn mama. En ik heb met mijn kleine nichtje geknuffeld en nu heb ik een kwijlvlek op mijn shirtje.
Advertentie
Oud 11-12-2005, 16:18
Verwijderd
Vanmorgen eerst een tijd voor de tv gehangen, de hond uitgelaten (wel een heel uur!), huiswerk gemaakt, tv gekeken, en nu weer huiswerk (ofja, poging tot), als ik weer een rondje met de hond wandelen
Oud 11-12-2005, 16:54
Verwijderd
Gisteren ging ik uit en daar probeerde een heel vieze gehandicapte kerel me te versieren. Dat was een beetje OMG dus ging ik met de uitsmijter kletsen en giechelen, toen vond 'ie me schattig en heeft 'ie die gehandicapte gast de tent uitgegooid. Daarna ging ik met 'm praten over de tepels van z'n vriendin, want ze wilde ze laten piercen maar hij dacht niet dat 't 'r zou staan. Erg leuk en aardig, daarna ging ik weer dansen, dat is een beetje een waas geworden want ik kreeg de hele tijd bier. Toen was er iets met een bus en een halte waar iemand moest uitstappen maar dat toch maar niet deed en met monstertrucks en met geld dat ik ineens van iemand kreeg. Ik vermoed zo dat ik er om vroeg omdat ik een monstertruck wilde kopen. Hoe dan ook, ik werd wel gewoon thuis wakker en mijn koppijn was niet gering vanochtend dus ik zal het wel leuk gehad hebben.

Nu moet ik een essay schrijven en een boekverslag, maar dat boekverslag moest echt 666 weken terug ingeleverd worden en in die 666 weken heb ik nog steeds niet voldoende moed verzameld om er aan te beginnen.
Oud 11-12-2005, 16:57
Verwijderd
gisteren moest ik tot 3 uur 's nachts werken en die nacht ervoor was het half 5 .

vandaag moest ik er om 9 uur uit.

Nu ben ik moe en ruim ik mijn kamer op .
Oud 11-12-2005, 17:03
suikerprinses
suikerprinses is offline
Gisteren ging ik naar Utrecht met als resultaat een nieuwe winterjas en een vriendinn met nieuw haar. Ik was bijna dood gestikt bij de kinki en ik schaamde me rot.
's Avonds verjaardag van de vriendin met het nieuwe haar en nog een vriendin. Terug naar Utrecht om te swingen in Havana want er was nog een jarige jop.
Vandaag superopruiming gedaan, boos geweest en the OC gekeken.
Oud 11-12-2005, 18:45
Haligh
Haligh is offline
er was een familie drama. en toen reageerde ze maar alles af op oa. mij. ik ben uitgescholden, ik most oprotten, was nooit meer welkom. en ik was alleen maar even darten in de garage met mijn neef.

ik heb sinds dat ik 10 was niet meer zo gehuild.

ik ben ze zo dankbaar .
Oud 11-12-2005, 19:12
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Gister nieuw haar laten knippen en nu lijk ik op een jongetje . Feestje gehad wat leuk was, veel te laat gaan slapen, wakker gemaakt door huisgenoot van vriendje "de kachel doet het niet" ... "oh sorry ik wist niet dat jij er ook was" en veel te lang in de Feedback rondgehangen, saaai. Tv gekeken en ik ga zo slapen want ik heb koppijn en ben moe.
Oud 11-12-2005, 19:16
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Haligh schreef op 11-12-2005 @ 19:45 :
er was een familie drama. en toen reageerde ze maar alles af op oa. mij. ik ben uitgescholden, ik most oprotten, was nooit meer welkom. en ik was alleen maar even darten in de garage met mijn neef.

ik ben ze zo dankbaar .

Oud 11-12-2005, 19:36
Verwijderd
Ik kijk de finale van t blok en als merel en rogier of paul en mashja winnen ga ik het programma boycotten. Omg ik moet een leven gaan zoeken geloof ik .
Oud 11-12-2005, 19:39
ZerO
ZerO is offline
ik heb malcom in the middle weer eens gezien soms ben ik zo lui dat ik me bijna schaam en niemand wil me entertainen vanavond dus dan ga ik maar nutteloos leven tot morgen ochtend
Oud 11-12-2005, 19:52
sorry
sorry is offline
vooral die vader is grappig.

ik heb vandaag met een kater gevoetbald en nog verloren ook.
Oud 11-12-2005, 20:12
Ryan.
Ryan. is offline
Ik speelde vandaag met een kater 2 wedstrijden achter elkaar, en daarna moest ik me nog haasten ook om een andere wedstrijd te fluiten. Hoe sportief was deze dag.
Oud 11-12-2005, 21:47
phoxetis
phoxetis is offline
schimmel:
gister verjaardag gevierd en dat was wel tof, werd gelukkig minder druk dan ik verwacht had dus het paste nog.
vanochtend wakker geworden en gelijk naar een kerstetentje gegaan. dat was wel ok, op de bierprijs na. nu ben ik aan het wachten tot die dikke behaarde kenker homo (L) zn spullen ingepakt heeft.
Oud 11-12-2005, 21:50
Glory
Glory is offline
Citaat:
phoxetis schreef op 11-12-2005 @ 22:47 :
schimmel:
gister verjaardag gevierd en dat was wel tof, werd gelukkig minder druk dan ik verwacht had dus het paste nog.
vanochtend wakker geworden en gelijk naar een kerstetentje gegaan. dat was wel ok, op de bierprijs na. nu ben ik aan het wachten tot die dikke behaarde kenker homo (L) zn spullen ingepakt heeft.
oh skimmieee was je jarig? gefeliciteerd (LLL)
ik heb vandaag een uiterst boeiende opdracht voor semiotiek gemaakt.
Oud 11-12-2005, 22:15
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Niet veel, behalve beetje lui voor de tv gehangen en lekker niks doen.
Oud 11-12-2005, 23:09
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Haligh schreef op 11-12-2005 @ 19:45 :

ik ben ze zo dankbaar .
hah, doet me denken aan mijn gezellige jeugds toen m'n broer nog thuiswoonde

ik heb vanavond gegegeten en daarna een quizzzzzz gespeeld die m'n moeder nog had en ik had gewonnen en ik had tamelijk veel disaronno genuttigd dus nu ben ik lichtelijk aangheschoten en kan ik niet meer slapen en ik heb morgen een examen en daar heb ik eigenklijk nieg voor geleerd want ehh weeteikveel.
Oud 11-12-2005, 23:13
Kaps
Kaps is offline
Ik heb gister een nieuwe motort aangeschaft en vandaag reed ik voor het laatst op m'n ouwe motort, maar die lekte aan alle kanten, dus ik moest de anwb bellen, maar mn telefoon was leeg, dus moest ik bellen in een bejaardencentrum.
Oud 11-12-2005, 23:14
grandmommy
grandmommy is offline
foto van je nieuwe flipperdeflipflip
Oud 11-12-2005, 23:15
Kaps
Kaps is offline
nee, m'n oude heet flipper
deze ga ik willy noemen, omdat ie zwaarder en vetter is

en ik krijg hem pas volgende week.
Oud 11-12-2005, 23:17
nps
nps is offline
GEEN FLIKKER <3

nu eet ik een zakje strooigoed maar er zit alleen maar vies snoep ín
Oud 11-12-2005, 23:17
nps
nps is offline
Citaat:
EPD schreef op 12-12-2005 @ 00:15 :
nee, m'n oude heet flipper
deze ga ik willy noemen, omdat ie zwaarder en vetter is

en ik krijg hem pas volgende week.
willy, das toch geen brute naam?
Oud 11-12-2005, 23:18
grandmommy
grandmommy is offline
willy als in pikkie?
Oud 11-12-2005, 23:18
crook
crook is offline
ik was vandaag naar berlin en toen gingen we een stewardessen-film kijken op rtl 5
Oud 11-12-2005, 23:19
nps
nps is offline
Citaat:
crook schreef op 12-12-2005 @ 00:18 :
ik was vandaag naar berlin en toen gingen we een stewardessen-film kijken op rtl 5
die zag ik ook!

nu ben ik al fiml nummer 3 aan het kijken
Oud 11-12-2005, 23:31
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
nps schreef op 12-12-2005 @ 00:17 :
willy, das toch geen brute naam?
nee, maar Willy als in Free Willy is wel bruut.
Oud 11-12-2005, 23:32
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 12-12-2005 @ 00:18 :
willy als in pikkie?
ja dus.
vrij pikkie

Regels voor berichten