Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2005, 17:58
suusch
suusch is offline
- Ik moet altijd tig keer kijken of ik mijn wekker wel goed heb gezet
- Ik kijk altijd tig keer of ik wel de goeie pil ingenomen heb
- Ik eet mijn appels in een bepaalde volgorde

Meer niet.

En die van jullie?
Oud 20-09-2005, 18:02
Roos
Roos is offline
Ik heb geen vreemde gewoontes
Oud 20-09-2005, 18:05
Vice
Vice is offline
Ik heb te veel vreemde gewoontes.
Oud 20-09-2005, 18:07
Biertank 52
Biertank 52 is offline
ik moet altijd een even aantal stappen zetten, bijvoorbeeld als ik bij 9 stappen al bij de deur ben, moet ik nog een 10e stap zetten, wat er vaak knullig uitziet
Oud 20-09-2005, 18:36
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ligt er aan wat je vreemd noemt he...
Oud 20-09-2005, 18:36
Verwijderd
Ik moet altijd overal te vroeg zijn, minimaal een kwartier te vroeg. Als ik 'te laat' ben, dan voel ik me enorm gehaast, terwijl dat meestal nergens voor nodig is.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 19:06
Verwijderd
Ik moet ook altijd te vroeg zijn, ik zet mijn wekker ook altijd vroeger dan dat het eigenlijk moet, gewoon om nog op de bank te zitten ofzo
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 19:08
Muchacha
Muchacha is offline
Ik kan niet meteen opstaan. Ik zet mijn wekker altijd een half uur vroeger dan ik eruit moet en blijf nog nasoezen tot ik er écht uit moet. Als ik snel snel uit mijn bed hoef ben ik een dag niet te genieten.
Ik dacht dat ik raarder was dan enkel dit
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 19:17
Verwijderd
Ik meld me ziek als het waait.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 20:01
Roosje
Roosje is offline
Ik heb een hekel aan mijn klas (weet niet of dat raar is), zit drie middagen per week op de manege (twee keer eigen les, eenmaal heeft mijn zusje les), ik download allemaal muziek die ik vervolgens vergeet, ik gooi alle schoolzooi voorin mijn agenda en vergeet het daarna, ik lees altijd in de auto en ben de enige van mijn familie die er niet misselijk van wordt, ik fiets liever alleen dan samen, ik heb acht verschillende Labello's en dertien kleuren haarelastiekjes.
Oud 20-09-2005, 20:18
Verwijderd
Ik heb altijd mijn wekker minstends een kwartier voor staan, zodat ik nergens te laat ben. Verder kan ik bijna niet stilzitten en als ik lang achter de pc zit, dan ga ik in mezelf praten, in de taal die mijn zus en ik hebben als we melig zijn....
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 20:28
Skilly
Skilly is offline
-Ik ben bang om te vroeg te komen. Ik kom het liefst op tijd wat voor mij is: 5 min van te voren komen
-Als ik ergens om een bepaalde tijd moet gaan moet ik altijd kijken hoelaat ik de bus moet nemen om 'op-tijd-te-komen' en niet te vroeg dus
-Ik praat soms in mezelf vooral als ik achter de pc zit
-Ik heb voor alles vaste tijden. Zoals hw maken van 6-8 ben ik eerder klaar dan weet ik niet wat te doen...8 uur mythbusters kijken op tv en daarna tot 10 uur pc-en
-Ik lach meestal soms plotseling als iedereen opeens stil is of iedereen al klaar is met lachen van de grap. Omdat ik hem nu vast snap
-Ik moet altijd de eerste tree overslaan als ik ga traplopen.

...wordt vervvolgd

Ja heb nog meer narigheden maar daar kan ik even niet op komen
Oud 21-09-2005, 14:11
remy476
remy476 is offline
HaHa ik ben altijd te laat...daardoor is het altijd haasten voor mij
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 15:09
Roadrunner
Roadrunner is offline
Ik ook dat ik tig keer moet of ik mijn wekker wel goed heb gezet heel irritant
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 15:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 20-09-2005 @ 20:08 :
Ik kan niet meteen opstaan. Ik zet mijn wekker altijd een half uur vroeger dan ik eruit moet en blijf nog nasoezen tot ik er écht uit moet. Als ik snel snel uit mijn bed hoef ben ik een dag niet te genieten.
Ik dacht dat ik raarder was dan enkel dit
Ja, dat heb ik ook.
+ dat ik altijd klaag over m'n werk maar dat ik 't toch best naar m'n zin heb.
Alles moet altijd op de goede plek liggen anders word ik gek. Deuren mogen niet op een kier staan want dat vind ik irri.
En ik duim nog steeds en heb daar een soort van lapje bij. En die MOET ik hebben anders ga ik gillen.
Oud 21-09-2005, 17:13
Flowtje
Flowtje is offline
Ik zet het alarm altijd 1 uur van te voren, zodat ik nog een uur heb om verder te "slapen". Meestal heb ik dan ook nog een ander alarm dat 10 min. voor ik er echt uit moet afgaat.

Als iemand aan mijn neus zit, moet ik er daarna ook altijd even aan zitten.

Sommige dingen eet ik op een bepaalde volgorde/manier.

Op meer kan ik nu niet komen.
Oud 21-09-2005, 17:22
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik poets mijn tanden altijd op de bushalte.
Oud 21-09-2005, 17:49
Verwijderd
Ik bedenk altijd heeele gesprekken in mijn hoofd, met echt bestaande mensen of met verzonnen mensen, en ik kan hier zo erg in opgaan dat ik druk loop te gebaren en te lachen op straat, alsof er iemand naast me loopt! maar ik praat er niet hardop bij.
Ik zing en dans vaak mee met mijn discman, alleen heb ik dat dan meestal zelf niet door
Bij bonbons enzo eet ik eerst de chocola eromheen weg tot ik een kloddertje praline overhou en bij broodjes eet ik eerst de buitenkanten op en daarna het middenstuk. Bij boterhammen begin ik trouwens altijd met de korstjes. Bij appels eet ik eerst de 'evenaar' van de appel weg, bij wijze van spreke, en dan pas de rest van de appel.
Ik sta uit mezelf op tijd op zonder wekker, schijnt zéér vreemd te zijn
Ik kan niet stilzitten; ik ben altijd wel aan het wiebelen of prutsen of wat dan ook. Stil stáán kan ik al helemaal niet; als ik ergens moet wachten en er is geen bankje, ga ik rondjes lopen. Tijdens het telefoneren loop ik overigens ook altijd rondjes, meestal via een vast traject.
Ik moet altijd 2 dingen tegelijk doen. 3 kan ook. Met meer verlies ik het overzicht, maar als ik maar 1 ding doe verlies ik mijn interesse.
Ik duw mijn bril omhoog op mijn neus, ook als die niet afgezakt is. Daarna trek ik mijn wenkbrauwen op zodat mijn bril weer een stukje naar beneden daalt. Dit doe ik ook als ik m'n lenzen in heb.
Ik doe de meeste dingen op vaste tijdstippen.
Ik beklim trappen met 2 of 3 treden tegelijk, altijd, behalve bij trappen die buiten zijn.
Ik heb ongeveer 200 haarelastiekjes en die raak ik altijd kwijt. Als ik ergens ben geweest, kan het zijn dat je maanden later een elastiekje vindt op een plaats die je niet voor mogelijk had gehouden. Dit komt doordat ik als ik mijn haar los maak, het elastiekje vergeet en gewoon laat vallen

en meer weet ik nu even niet.

Laatst gewijzigd op 21-09-2005 om 17:55.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 18:12
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Ik heb geen vreemde gewoontes ben een doodnormaal, beschaafd persoon
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 18:41
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Sarah schreef op 21-09-2005 @ 18:49 :
Ik bedenk altijd heeele gesprekken in mijn hoofd, met echt bestaande mensen of met verzonnen mensen, en ik kan hier zo erg in opgaan dat ik druk loop te gebaren en te lachen op straat, alsof er iemand naast me loopt! maar ik praat er niet hardop bij.
Dat doe ik ook altijd
Oud 21-09-2005, 18:42
ViperDax
ViperDax is offline
altijd verliezen met tafeltennis
Oud 21-09-2005, 18:52
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik kon behoorlijk flippen als iemand mijn pakje kauwgom aan de kant zonder het inhammetje open maakte, zelfs draaien was niet goed want hij was fout open gemaakt!

Oud 21-09-2005, 19:26
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Ik gebruik altijd andermans tandenborstel
Oud 21-09-2005, 21:25
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik moet altijd 10 x kijken als ik naar beneden ga of ik m'n deur wel goed dicht gedaan heb .
Oud 21-09-2005, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Pfoe, herkenbaar

En verder heb ik nog een heleboel dwangmatige handelingen en dingetjes waardoor ik dan denk dat ik die móet doen omdat er anders iets heel ergs gaat gebeuren enzo.. Het bekende 'Met één been op de stoep'-verhaal.
Maar die ga ik hier dus echt niet allemaal opnoemen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2005, 22:22
Mara
Mara is offline
Gelukkig ben ik overduidelijk niet de enige die hele gesprekken in haar hoofd voert
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 22:24
Ymir
Ymir is offline
Ik heb geen vreemde gewoontes, ik ben een doodnormale saaie jongeman.
Oud 21-09-2005, 22:31
ZOAB
ZOAB is offline
Citaat:
Ymir schreef op 21-09-2005 @ 23:24 :
Ik heb geen vreemde gewoontes, ik ben een doodnormale saaie jongeman.
je bent een alto in hart en nieren
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 22:52
Verwijderd
10 keer controleren of de deur wel op slot zit als ik weg ga.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 22:55
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
ZOAB schreef op 21-09-2005 @ 23:31 :
je bent een alto in hart en nieren
Maar aangezien iedereen alto is tegenwoordig is dat dus zeer normaal, dus ik blijf bij mijn eerdere standpunt dat ik een zeer gewone normale saaie jongeman ben
Oud 21-09-2005, 23:44
MTpower
MTpower is offline
Ik wil bij een zebrapad altijd persé alleen op de witte gedeeltes lopen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 00:12
Pr0xy
Pr0xy is offline
Bij broodjes eet ik meestal eerst het binnenste stuk op en dan pas de korst. Vooral bij Duitse broodjes is dat leuk omdat daar de korsten nog lekkerder zijn.
Oud 22-09-2005, 01:03
Careless
Careless is offline
Ik trek neusharen uit van anderen.
Oud 22-09-2005, 02:40
Master HJ
Master HJ is offline
Ik drink mijn bierfles altijd eerst leeg voordat ik een nieuwe pak
Oud 22-09-2005, 08:06
mcflem
mcflem is offline
Ik denk elke 5 minuten dat ik iets vergeten ben.
Ik denk vaak dat onmogelijke dingen toch mogelijk zijn en ook gaan gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 09:04
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Ymir schreef op 21-09-2005 @ 23:24 :
Ik heb geen vreemde gewoontes,
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 10:33
Loezzel
Loezzel is offline
Na het eten gaat houd ik mijn hoofd schuin. Mijn moeder plaagt mij hier altijd mee, maar daarmee voorkom ik dat ik boertjes laat
Oud 22-09-2005, 14:38
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 22-09-2005 @ 10:04 :
Je weet dat dit vragen om moeilijkheden is...
Oud 22-09-2005, 16:20
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Ymir schreef op 22-09-2005 @ 15:38 :
Je weet dat dit vragen om moeilijkheden is...
Nou, niet zo vreemd dan.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 16:30
TommY_
TommY_ is offline
over alles en nog wat stressen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 16:32
Dolores
Dolores is offline
Citaat:

Bij bonbons enzo eet ik eerst de chocola eromheen weg tot ik een kloddertje praline overhou en bij broodjes eet ik eerst de buitenkanten op en daarna het middenstuk. Bij boterhammen begin ik trouwens altijd met de korstjes.
Dat ja. En verder moeten altijd alle kastjes dicht, ik kan absoluut niet tegen openstaande kasten. En ik praat tegen alles. Verder heb ik vast nog wel een hele hoop rare gewoontes, maar daar kan ik nu even niet opkomen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Ik duw mijn bril omhoog op mijn neus, ook als die niet afgezakt is. Daarna trek ik mijn wenkbrauwen op zodat mijn bril weer een stukje naar beneden daalt. Dit doe ik ook als ik m'n lenzen in heb.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 16:54
Verwijderd
Sarah, dat met die bril, precies, hier ook

verder, zou ik de mijne eigenlijk bijna dwangneuroses noemen
-altijd alle vakken van een zebrapad raken. dus op de randen lopen tussen zwart en wit.
-als ik een gesprek gehad heb met wie dan ook, dan herhaal ik dat op de terugweg in mn hoofd en ga ik zitten bedenken wat ik beter had kunnen zeggen, of wat voor poep-opmerking ik had moeten maken.
-als ik iemand niet zie terwijl diegene dag zegt, neem ik mezelf voor om de volgende keer dat ik ze zie gewoon heel gezellig dag te zeggen, om t als t ware goed te maken
- ik kan 's ochtends in een half uur klaar zijn, maar zet mijn wekker altijd een uur van tevoren zodat ik even wakker kan worden, en op tijd weg kan. ik haat te laat komen
- ik TEL alles. van strepen op de weg, tot lantaarnpalen ernaast, tot ondertiteling van films. en het moet altijd op een even getal uitkomen, anders doe ik het over en dan verzin ik er iets bij. ik tel zelfs de onderdelen van de tafel (voorbeeld: 4 poten, tafelblad. ongelijk aantal, dus het kleed onder de tafel doet ook mee)

die laatste is echt vermoeiend, maar het gaat automatisch
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 17:55
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 22-09-2005 @ 17:54 :
Sarah, dat met die bril, precies, hier ook

verder, zou ik de mijne eigenlijk bijna dwangneuroses noemen
--als ik een gesprek gehad heb met wie dan ook, dan herhaal ik dat op de terugweg in mn hoofd en ga ik zitten bedenken wat ik beter had kunnen zeggen, of wat voor poep-opmerking ik had moeten maken.
-als ik iemand niet zie terwijl diegene dag zegt, neem ik mezelf voor om de volgende keer dat ik ze zie gewoon heel gezellig dag te zeggen, om t als t ware goed te maken
Me too

En ik als ik met iemand praat aan de telefoon waarvan de telefoon zo'n ouderwetse ding is met snoer: dan ga kras ik op een blaadje of teken ik op een blaadje. Als het zo'n handsfree telefoon is sta ik steeds 8-jes te lopen. Don't ask me why

Als ik iemand ga bellen moet ik altijd nadenken hoe de conversatie moet beginnen...zal ik zeggen hoi of hallo?
Oud 22-09-2005, 18:28
mcflem
mcflem is offline
Citaat:
Ik zing en dans vaak mee met mijn discman, alleen heb ik dat dan meestal zelf niet door
Bij bonbons enzo eet ik eerst de chocola eromheen weg tot ik een kloddertje praline overhou en bij broodjes eet ik eerst de buitenkanten op en daarna het middenstuk. Bij boterhammen begin ik trouwens altijd met de korstjes.
Ik duw mijn bril omhoog op mijn neus, ook als die niet afgezakt is. Daarna trek ik mijn wenkbrauwen op zodat mijn bril weer een stukje naar beneden daalt.
Ik beklim trappen met 2 of 3 treden tegelijk, altijd, behalve bij trappen die buiten zijn.
Ja, en dit.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 19:04
Estar
Estar is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 20-09-2005 @ 19:36 :
Ik moet altijd overal te vroeg zijn, minimaal een kwartier te vroeg. Als ik 'te laat' ben, dan voel ik me enorm gehaast, terwijl dat meestal nergens voor nodig is.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 21:26
Verwijderd
Ik voer inderdaad ook hele gesprekken me tmensen in mijn hoofd. Meestal wel bestaanden. Ik bedenk ook hele scenario's en ga daar gesprekken over voeren. De meest rare dingen. Ik maak ook ruzie met mensen in mijn hoofd.
Ik eet in een bepaalde volgorde. Dus eerst de aardappels, dan groente, dan vlees. Nooit door elkaar. Ik kan niet zo goed door stampot enzo. Dat heb ik trouwens ook met smarties en dingen uit stukjes. Smarties gaan per kleur. De lelijkste kleur eerst.
Ik kan over dingen die jaren geleden gebeurt zijn nog steeds verdrietig, boos, bang ofzo zijn.
Ik weet bij elk woord een liedje.
Ik kan nooit alleen 1 ding doen, moeten altijd meerdere dingen zijn.
Ik speel gebeurtenissen, vaak verdrietige, altijd als een soort film af in mijn hoofd, wat me verdrietig maakt.
Als ik fiets, mag ik niet de bomen en lantaarns raken. Ik moet dan mijn stuur een soort van omhoog trekken en niet raken.
Ik kan niet op naden van stoeptegels lopen. Uberhaupt niet op naden van iets op straat.
Ik ben nooit ergens te laat, zelfs als ik mijn best doe, ben ik nog op tijd. .
Ik eet ook vaak koekjes langs de rand en dan telkens een stukje meer. Een randje verder zegmaar.
Ik kan accuut opstaan als de wekker gaat.
Ik kan nevernooit stil zitten, er beweegt altijd wel iets.
Als ik bel wil ik het liefste staan, zittend bellen vind ik niet prettig en ik loop het liefste heen weer.
Als ik tv kijk ga ik altijd alles koppelen aan mijn eigen leven.
Als ik iets erg leuk vind kan ik dat niet zeggen.
Ik kan neurotisch de hele dag vierkantje en kringetjes tekenen. Geen idee waarom ik dat doe.
Ik moet ook altijd iets in mijn handen hebben, om mee te friemelen.
Ik ben een controlefreak, alles moet 10 keer gecheckt zijn. Of ik sleutels, portemonnee enzo heb. Flesje water.
Ik eet pepernoten in even aantallen. Maar eigenlijk eet ik alles in even aantallen.

Eigenlijk ben ik best vreemd.

Laatst gewijzigd op 23-09-2005 om 15:01.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 06:49
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 22-09-2005 @ 22:26 :
Ik eet in een bepaalde volgorde. Dus eerst de aardappels, dan groente, dan vlees. Nooit door elkaar. Ik kan niet zo goed door stampot enzo. Dat heb ik trouwens ook met smarties en dingen uit stukjes. Smarties gaan per kleur. De lelijkste kleur eerst.
Dat doe ik ook maar ik begin niet met de lelijkste kleur, ik begin met de lichtste kleur.

Citaat:
Als ik fiets, mag ik niet de bomen en lantaarns raken. Ik moet dan mijn stuur een soort van omhoog trekken en niet raken.
zoiets heb ik in de auto als de ruitenwissers aan staan. Als de ruitenwissers naar rechts gaan mogen ze geen bomen, lantarens en paaltjes 'raken'. Als ik zie aankomen dat ze toch iets gaan 'raken' leun ik naar links om het te neutraliseren.

Citaat:
Ik kan accuut opstaan als de wekker gaat.
Ja, ik ook, is dat vreemd dan?
alleen laat ik meestal de wekker niet gaan, ik word vanzelf wel wakker

Citaat:
Ik moet ook altijd iets in mijn handen hebben, om mee te friemelen.
zelfde
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 09:14
Bravo
Bravo is offline
Ik bijt altijd op de zijkant van m'n wang waardoor ik een 'scheve' mond heb (schijnt er nogal stom uit te zien)

Ik was erg vaak m'n handen (maar heb geen smetvrees hoor)

Ik gebruik m'n oorbel soms als tandenstoker (no comment.)

Verder ben ik wel normaal denk ik.
Oud 25-09-2005, 23:33
Verwijderd
Voordat we gaan slapen moet mijn vriend de kastdeuren altijd precies goed dichtdoen... De rest van de kamer mag een teringzooi zijn, zolang die kastdeuren maar goed zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten