Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
+ dat ik altijd klaag over m'n werk maar dat ik 't toch best naar m'n zin heb. Alles moet altijd op de goede plek liggen anders word ik gek. Deuren mogen niet op een kier staan want dat vind ik irri. En ik duim nog steeds en heb daar een soort van lapje bij. En die MOET ik hebben anders ga ik gillen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder heb ik nog een heleboel dwangmatige handelingen en dingetjes waardoor ik dan denk dat ik die móet doen omdat er anders iets heel ergs gaat gebeuren enzo.. Het bekende 'Met één been op de stoep'-verhaal. Maar die ga ik hier dus echt niet allemaal opnoemen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik als ik met iemand praat aan de telefoon waarvan de telefoon zo'n ouderwetse ding is met snoer: dan ga kras ik op een blaadje of teken ik op een blaadje. Als het zo'n handsfree telefoon is sta ik steeds 8-jes te lopen. Don't ask me why ![]() Als ik iemand ga bellen moet ik altijd nadenken hoe de conversatie moet beginnen...zal ik zeggen hoi of hallo?
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() alleen laat ik meestal de wekker niet gaan, ik word vanzelf wel wakker Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De man die de wereld naast zijn ontbijtbord legde en dan rustig de krant las. Touché | 21 | 07-04-2005 11:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 | |
Psychologie |
Vinden jullie t oke wat ik gedaan heb? Yamyam | 18 | 28-09-2002 13:36 | |
ARTistiek |
Ik kots ook namens jou Prutsklut | 22 | 23-12-2001 12:14 | |
ARTistiek |
verhaal: Laat het niet voor niets zijn... Kupu | 17 | 03-08-2001 23:37 |