Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je bent denk ik bang dat andere mensen je horen en dat ze je dan niet leuk vinden. Tenminste, dat had ik wel eens. Daar hoef je niet bang voor te zijn. Mensen vinden het juist prettig als ze niet alleen zelf aan het woord zijn, maar anderen ook meepraten. Dwing jezelf eens een zinnetje in de groep te zeggen. Het is niet eng, je moet het alleen even doen. |
![]() |
||
Citaat:
Ja ik heb precies hetzelfde probleem. Tegen kinderen van me leefttijd praat ik amper. Want tegenwoordig vinden ze zich inderdaadf heel wat zoals JWTBM zei. Praat beter tegen ouderen of kleinere kinderen. Maar je moet jezelf niet gaan dwingen om te praten. Luister gewoon gezellig mee en geef af en toe wat commentaar ![]() Als ik stil ben in een groep dan krijg ik soms de vraag van: mag je deze mensen wel of vindt je het wel leuk? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
idd, wat fantome zei, ik probeer nu gewoon mee te praten met de groep. af en toe een vraag stellen en wat commetaar geven. het werkt wel. Ik ga mezelf niet dwingen wat te zeggen. het moet spontaan komen, ik denk dat het gesprek ook niet lkkr gaat lopen als je iets moet verzinnen om te gaan zeggen. Maargoed het komt allemaal wel goed, hoe ouder ik wordt hoe meer ik me mond open durf te doen. succes allemaal! |
![]() |
||
Citaat:
Je heb toch wel vrienden neem ik aan ![]() SOmmige mensne zijn eenmaal stiller. Messchien kan je tips krijgen in mijn oude topic moet je alleen even zoeken. Licht wel in dit subforum maar wete niet meer hoe het heet. VOlgens mij : niet erg sociaal ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar um dat andere topic was ook van jou? Ik vind het helemaal niet belachelijk stom ofzo als jij niet uit wilt hoor. het is jou leven lkkr doen wat je zelf wilt ![]() ![]() groetjes IJWTBM |
![]() |
||
Citaat:
![]() Deze was van mij : topic
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |