Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2002, 12:45
love is life
love is life is offline
Wat zouden jullie doen in mijn plaats:
Je hebt je vriendje al een maand niet meer gezien door examen toestanden e.d. ondertussen hebde iemand leren kennen en je voelt er wel iets voor je voelt je langs een kant schuldig tegenover je vriendje want ergens hou je er nog van, maar je hebt schrik om gekwetst te worden. Die vriend dat je hebt leren kennen weet dat je met iemand bent, maar toch heb je er al wat mee zitten zoenen ...
wat zou je in mijn plaats doen? please zeg het ...
Oud 18-06-2002, 12:50
Tofke_H
Tofke_H is offline
Dan ben jij stout. Of te wel, niet klaar voor een relatie. Als je zo snel vreemd gaat.

Je moet zelf weten wat jij doet, maar ga je het verzwijgen tegen je huidige vriend (die je al een maand niet gezien hebt)? Als je het zegt, doe dat dan NA zijn examens, zodat hij zich kan blijven inzetten voor zijn examens, zodat hij niet door jou schuld gaat flashen.

Ik zou niet in deze situatie geraken. Ik ga niet vreemd. *houdt een stukje hout vast*
Oud 18-06-2002, 12:57
love is life
love is life is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Dan ben jij stout. Of te wel, niet klaar voor een relatie. Als je zo snel vreemd gaat.

Je moet zelf weten wat jij doet, maar ga je het verzwijgen tegen je huidige vriend (die je al een maand niet gezien hebt)? Als je het zegt, doe dat dan NA zijn examens, zodat hij zich kan blijven inzetten voor zijn examens, zodat hij niet door jou schuld gaat flashen.

Ik zou niet in deze situatie geraken. Ik ga niet vreemd. *houdt een stukje hout vast*
maar je snap het volgens mij niet goed het is niet kwestie van vreemdgaan maar kwestie dat ik een beetje verwaarloost ben door mijn huidige vriend ...
Oud 18-06-2002, 13:32
Hanz
Hanz is offline
Ik snap überhaupt niet, hoe een vriend je kan verwaarlozen. Als iemand een vriend van je is, dan geeft hij jou aandacht en vergeet hij je zeer zeker niet. Doet hij dat niet, dan zou ik al snel vraagtekens zetten bij het feit of zijn gevoel voor je wel 100% is.
Hoe kan iemand je verwaarlozen? Je al zo lang niet meer zien? Bovendien weet je niet wat hij in die tijd allemaal doet. Als ik me in jou verplaats, kan ik me best voorstellen dat je aandacht nodig hebt en dat ergens anders zoekt. Wees alleen dan wel eerlijk tegen hem. Uit de hoop dat hij dat ook tegen jou doet.
Als een vriend je verwaarloost, is het geen echte vriend.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 14:03
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
love is life schreef:

maar je snap het volgens mij niet goed het is niet kwestie van vreemdgaan maar kwestie dat ik een beetje verwaarloost ben door mijn huidige vriend ...
Verwaarlozen is een relatief begrip... Als jij het al niet van hem kunt hebben dat hij moet leren voor zijn examens zie ik niet echt een toekomst voor jullie tegemoet zal ik maar zeggen... Er zullen heus nog wel meer gelegenheden komen waarin hij je niet kan zien voor een tijdje doordat hij of jij het te druk hebt...

Enne op zich is een maand best lang... dus ergens geef ik jou toch ook weer gelijk wat betreft dat verwaarlozen... Maar moest dit even kwijt...

Maar praat er eerst eens over met je vriendje. In plaats van het hier te vragen. Misschien kom je dan nog iets te weten...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 15:48
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Verwaarloost? je vriend heeft zich gewoon bezig gehouden met examens als jij niet kan wachten totdat hij daar klaar mee is ja das beetje vaag. En jij kan dat dus niet want je bent vreemdgegaan
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 15:54
Drizzt
Drizzt is offline
LOL
Kom op zeg, ook al heeft ie examens, dan nog kan ie wel een paar keer langs komen binnen een MAAND.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 16:06
love is life
love is life is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Verwaarloost? je vriend heeft zich gewoon bezig gehouden met examens als jij niet kan wachten totdat hij daar klaar mee is ja das beetje vaag. En jij kan dat dus niet want je bent vreemdgegaan
ik hou me ook bezig met mijn examens maar je gaat me toch niet wijsmaken dat je 24u/24 aan je examens bezig ben als hij met vrienden kan weggaan kan hij toch bij mij ook langskomen of niet?
Oud 18-06-2002, 16:08
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
love is life schreef:

ik hou me ook bezig met mijn examens maar je gaat me toch niet wijsmaken dat je 24u/24 aan je examens bezig ben als hij met vrienden kan weggaan kan hij toch bij mij ook langskomen of niet?
Aaah... dat had ik niet begrepen uit jouw tekst... dan zou ik maar eens een goed gesprek met hem gaan houden waarom hij liever met zijn vrienden weg gaat dan met jou...

Maar het is niet netjes om al met iemand anders te gaan zoenen voordat het uit is...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 16:17
Esmée
Esmée is offline
Wat ik zou doen als ik jou was...

mezelf best wel een grote trut vinden, beetje jammer dat je meteen moet vreemdgaan
Oud 18-06-2002, 16:18
Vinzz
Vinzz is offline
dat hoef je hem niet eens meer te zien, waarom zou je anders met iemand anders gaan zoenen en ook met examens (enzo) moet het mogelijk zijn om hem te zien neem ik aan .

die jongen weet dat je wat heb en gaat ook zoenen, wat heb ik daar een hekel aan zeg. In iedergeval als je echt gek op die jongen geworden ben die je hebt leren kennen nou ga daar dan maar lekker mee verder want op je vriendje ben je dan toch niet meer verliefd

edit: jij voelt je verwaaloosd? dan NOG moet je niet vreemdgaan.. PRAAT er dan over met je vriendje (wil jij of hij niet of geen zin, maak het dan uit )

Laatst gewijzigd op 18-06-2002 om 16:21.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 16:19
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
Esmée schreef:

mezelf best wel een grote trut vinden, beetje jammer dat je meteen moet vreemdgaan
trut is zacht uitgedrukt
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 16:58
little lady
little lady is offline

Volgens mij zie jij die examens als een excuus om vreemd te gaan..

Ik walg van mensen die de eerste de beste keer dat hun vriend even weg is, gelijk iemand anders pakken

Btw: VREEMDGAAN IS SLECHT !
Oud 18-06-2002, 17:17
love is life
love is life is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:
dat hoef je hem niet eens meer te zien, waarom zou je anders met iemand anders gaan zoenen en ook met examens (enzo) moet het mogelijk zijn om hem te zien neem ik aan .

die jongen weet dat je wat heb en gaat ook zoenen, wat heb ik daar een hekel aan zeg. In iedergeval als je echt gek op die jongen geworden ben die je hebt leren kennen nou ga daar dan maar lekker mee verder want op je vriendje ben je dan toch niet meer verliefd

edit: jij voelt je verwaaloosd? dan NOG moet je niet vreemdgaan.. PRAAT er dan over met je vriendje (wil jij of hij niet of geen zin, maak het dan uit )
Hoe wil je dat ik ermee praat als ik hem niet zie?
Oud 18-06-2002, 17:18
love is life
love is life is offline
Citaat:
little lady schreef:

Ik walg van mensen die de eerste de beste keer dat hun vriend even weg is, gelijk iemand anders pakken

Hij vindt de examens een excuus om mij niet meer te zien ...
Oud 18-06-2002, 17:27
little lady
little lady is offline
Citaat:
love is life schreef:

Hij vindt de examens een excuus om mij niet meer te zien ...
examens kosten veel tijd, en ik snap best dat je hem mist fzo maar dan ga je toch niet iemand anders op de bek pakken..

Als je echt van je vriendje houd, ga je niet vreemd.

Punt.
Oud 18-06-2002, 17:59
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
love is life schreef:
Wat zouden jullie doen in mijn plaats:
Je hebt je vriendje al een maand niet meer gezien door examen toestanden e.d. ondertussen hebde iemand leren kennen en je voelt er wel iets voor je voelt je langs een kant schuldig tegenover je vriendje want ergens hou je er nog van, maar je hebt schrik om gekwetst te worden. Die vriend dat je hebt leren kennen weet dat je met iemand bent, maar toch heb je er al wat mee zitten zoenen ...
wat zou je in mijn plaats doen? please zeg het ...

uitmaken, en snel ook, jij bent nog niet geschikt om een relatie te hebben, bij het minste geringst ga je vreemd, wacht nog maar een paar jaar voor je je weer bindt.

Laatst gewijzigd op 19-06-2002 om 13:15.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 18:34
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
little lady schreef:

tja nix meer aan toe te voegen
Oud 18-06-2002, 18:41
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
love is life schreef:
Hoe wil je dat ik ermee praat als ik hem niet zie?
Jullie hebben geen telefoon? Jullie kunnen nog niet lezen en schrijven? Kom op zeg...

Dat jullie elkaar een maand al niet hebben gezien is inderdaad wel erg vreemd. Ookal zijn jullie beide erg druk, ik denk dat je altijd toch wel iets tijd over hebt. Of wonen jullie ver uit elkaar?

Maar goed, ondanks dat ik dat een beetje vreemd vind, vind ik dat je verkeerd bezig bent geweest! Je kan niet met iemand zoenen als je al een vriend hebt. Of ie je nou 'verwaarloost' of niet. Vreemdgaan is gewoon altijd fout! Been there...

Maar als jij vindt dat ie je zo slecht behandeld ofzo waarom maak je het dan sowieso niet uit?!

Ik vind het maar een vaag verhaal hoor...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 18:55
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
love is life schreef:

kan ik me wel invinden hoor wat je zegt. mijn vriendje heeft tentamens nu, (5e klasser gymnasium) en maakt gewoon tijd voor mij vrij
Oud 18-06-2002, 18:56
Mindfields
Mindfields is offline
dus ik vind het ook behoorlijk lullig van je vriend
Oud 19-06-2002, 00:09
maar
maar is offline
Volgens mij ben jij eerder degene die ontzettend fout zit; zoenen met een ander terwijl je een vriendje hebt
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 11:49
love is life
love is life is offline
Citaat:
Parallel schreef:

kan ik me wel invinden hoor wat je zegt. mijn vriendje heeft tentamens nu, (5e klasser gymnasium) en maakt gewoon tijd voor mij vrij
thx toch iemand die me ergens verstaat
Oud 19-06-2002, 13:10
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Parallel schreef:

Bwa... een mama van een ex die had niet liever dat ik dagelijks een uur langs kwam elke dag tijdens de examens, voor ontspanning. Bij andere mag het gewoon helemaal niet. Jij hebt nu het geluk dat je vriendje je wel nog mag zien, maar wie zegt dat haar vriend nu haar mag zien van zijn ouders?

Trouwens hoe lang hebben, nouja hadden, jullie een relatie? Zit er in die periode al een andere reeks van examens/tentames? Zoja, hoe gebeurde het toen?

Daarbij, er bestaat ook zoiets als een telefoon. Waarom heb je hem niet een keertje gebeld? Of een mailtje gestuurd? Of waarom ben je zelf niet naar hem gegaan, waarom moet hij naar jou komen?

En de reactie die je bovenaan op mij gaf, is ondertussen door de andere wel al beantwoord denk ik. Jij bent vreemdgegaan, en nu wil jij jou schuld gewoon in iemand anders zijn schoenen schuiven door te zeggen dat die je heeft verwaarloost. Als je verliefd bent, en aan die relatie wil werken, dan ben je na een maand niet verwaarloost.
Oud 19-06-2002, 14:45
sweatbear
sweatbear is offline
Citaat:
Hanz schreef:
Als een vriend je verwaarloost, is het geen echte vriend.
Daar ben ik het helemaal mee eens..
Ookal heeft hij examens hoeft hij jou nog niet te verwaarlozen...
Als hij echt gek op je is maakt hij heus wel tijd voor je om je te zien...
En wie zegt er daar hij nix heeft uitgevreten?

Denk er eerst maar eens goed over na of deze "relatie" wel stand kan houden als hij je al verwaarloosd

veel succes

kussies sweatbear
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten