Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik snap überhaupt niet, hoe een vriend je kan verwaarlozen. Als iemand een vriend van je is, dan geeft hij jou aandacht en vergeet hij je zeer zeker niet. Doet hij dat niet, dan zou ik al snel vraagtekens zetten bij het feit of zijn gevoel voor je wel 100% is.
Hoe kan iemand je verwaarlozen? Je al zo lang niet meer zien? Bovendien weet je niet wat hij in die tijd allemaal doet. Als ik me in jou verplaats, kan ik me best voorstellen dat je aandacht nodig hebt en dat ergens anders zoekt. Wees alleen dan wel eerlijk tegen hem. Uit de hoop dat hij dat ook tegen jou doet. Als een vriend je verwaarloost, is het geen echte vriend. |
![]() |
||
Citaat:
Enne op zich is een maand best lang... dus ergens geef ik jou toch ook weer gelijk wat betreft dat verwaarlozen... Maar moest dit even kwijt... Maar praat er eerst eens over met je vriendje. In plaats van het hier te vragen. Misschien kom je dan nog iets te weten... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Maar het is niet netjes om al met iemand anders te gaan zoenen voordat het uit is... |
![]() |
|
dat hoef je hem niet eens meer te zien, waarom zou je anders met iemand anders gaan zoenen en ook met examens (enzo) moet het mogelijk zijn om hem te zien neem ik aan
![]() die jongen weet dat je wat heb en gaat ook zoenen, wat heb ik daar een hekel aan zeg. In iedergeval als je echt gek op die jongen geworden ben die je hebt leren kennen nou ga daar dan maar lekker mee verder want op je vriendje ben je dan toch niet meer verliefd edit: jij voelt je verwaaloosd? dan NOG moet je niet vreemdgaan.. PRAAT er dan over met je vriendje (wil jij of hij niet of geen zin, maak het dan uit ![]() Laatst gewijzigd op 18-06-2002 om 16:21. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Als je echt van je vriendje houd, ga je niet vreemd. Punt.
||
Citaat:
uitmaken, en snel ook, jij bent nog niet geschikt om een relatie te hebben, bij het minste geringst ga je vreemd, wacht nog maar een paar jaar voor je je weer bindt.
Laatst gewijzigd op 19-06-2002 om 13:15. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat jullie elkaar een maand al niet hebben gezien is inderdaad wel erg vreemd. Ookal zijn jullie beide erg druk, ik denk dat je altijd toch wel iets tijd over hebt. Of wonen jullie ver uit elkaar? Maar goed, ondanks dat ik dat een beetje vreemd vind, vind ik dat je verkeerd bezig bent geweest! Je kan niet met iemand zoenen als je al een vriend hebt. Of ie je nou 'verwaarloost' of niet. Vreemdgaan is gewoon altijd fout! Been there... Maar als jij vindt dat ie je zo slecht behandeld ofzo waarom maak je het dan sowieso niet uit?! Ik vind het maar een vaag verhaal hoor... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Trouwens hoe lang hebben, nouja hadden, jullie een relatie? Zit er in die periode al een andere reeks van examens/tentames? Zoja, hoe gebeurde het toen? Daarbij, er bestaat ook zoiets als een telefoon. Waarom heb je hem niet een keertje gebeld? Of een mailtje gestuurd? Of waarom ben je zelf niet naar hem gegaan, waarom moet hij naar jou komen? En de reactie die je bovenaan op mij gaf, is ondertussen door de andere wel al beantwoord denk ik. Jij bent vreemdgegaan, en nu wil jij jou schuld gewoon in iemand anders zijn schoenen schuiven door te zeggen dat die je heeft verwaarloost. Als je verliefd bent, en aan die relatie wil werken, dan ben je na een maand niet verwaarloost.
||
![]() |
Citaat:
Ookal heeft hij examens hoeft hij jou nog niet te verwaarlozen... Als hij echt gek op je is maakt hij heus wel tijd voor je om je te zien... En wie zegt er daar hij nix heeft uitgevreten? Denk er eerst maar eens goed over na of deze "relatie" wel stand kan houden als hij je al verwaarloosd veel succes kussies sweatbear |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mag niet bij hem thuis afspreken XNinaX_ | 3 | 01-09-2016 21:22 | |
Liefde & Relatie |
ik mag mijn vriendin niet meer zien... heelo | 35 | 21-10-2015 14:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Mijn land is mijn land niet meer Verwijderd | 0 | 09-06-2006 18:32 | |
Liefde & Relatie |
hoeveel tijd tussen twee relaties? kiddiestyle | 50 | 13-11-2005 12:12 | |
Liefde & Relatie |
ik weet het niet meer Justahboy | 5 | 11-06-2003 17:01 | |
Liefde & Relatie |
ik zit met een dilemma! lieve | 20 | 10-03-2003 15:34 |