Je moet inderdaad voor jezelf gaan uitmaken wat je nu eigenlijk precies wilt.
Wil je gaan voor je goede vriendin? Wil je toch weer wat afspreken met die ander? Dat zijn dingen die jij jezelf af moet vragen, wij kunnen dat niet voor jou beantwoorden..
Je schrijft zelf al dat je voor de ander wil gaan, doe dat dan ook, je kent haar al een hele tijd en bent nu al een tijdje gek op haar..
Als je bang bent dat je gevoelens voor dat andere meisje weer gaan opspelen, neem dan geen contact meer met haar op.. Spreek niet met haar af, en geef haar geen kans om in je leven te komen als je verder wilt met die ander. Wil je niet verder met die goede vriendin, zou je best af kunnen spreken met die ander en haar weer opnieuw leren kennen, wie weet wat er uit voortkomt.
Maar volgens mij zit je nog een beetje in dubio, anders had je ons hier niet om raad gevraagd. Vraag jezelf eens af of je echt verder zou willen met die goede vriendin, of blijf je toch liever vrienden, en hoe zit het met dat andere meisje, zouden je gevoelens echt weer boven komen, of zijn het slechts herinneringen daaraan.. En wat zou ze ineens weer van je willen...? Zet het allemaal eens goed op een rijtje voor jezelf..
Ik wil je afraden om met beiden ''aan te pappen'' je moet ze niet allebei aan het lijntje houden vind ik, ook al is dat misschien niet je opzet.. Als dat ene meisje je maar geen duidelijkheid wil geven over haar bedoelingen dan zou ik gewoon geen contact meer met haar opnemen.. Geef ze niet allebei het idee dat je misschien wel meer met ze zou willen, dat zou oneerlijk zijn!