![]() |
||
Citaat:
![]() Maar bedoel je echt achter elkaar klaarkomen? Mijn vriend doet dat zowiezo niet, omdat dat gewoon niet zo fijn voelt. |
![]() |
|
![]() |
Heeft er niets mee te maken of het minder lekker was hoor!
heeft met een hoop dingen te maken, dag ervoor al sex gehad met elkaar of juist een hele tijd geleden. bij mij maakt het nogal uit of ik uitgerust ben, of sex heb na een drukke dag. gewoon moe dus..... laat je door de rest maar niets aanpraten of ie nou zichzelf aftrekt vooraf (en wat dan nog...) of vreemd gaat... heeft er niets mee te maken... |
![]() |
|
kan van alless zijn , mischien was hij enit geil genoeg of heeftie zich vantevoren zelf ff betast >: ) , ik wou wel ff vragen.... kom jij in die tijd wel klaar dan ?
ij meot er namelijk ook van genieten , ik denk tijdens het sex aan allemaal domme dingen zodat ik het langer volhou ,ik wil mijn vriendin plezier doen niet mezelf ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
lichte pijn als je klaarkomt testertje852 | 5 | 30-09-2016 23:28 | |
Seksualiteit |
[Vragenlijst] Alles over Borsten supergirl#1 | 32 | 06-03-2012 07:29 | |
Seksualiteit |
Niet merken wanneer hij klaarkomt... Avalon_Mae | 54 | 27-02-2005 20:11 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen door neuken Wendy Lynn | 55 | 11-09-2004 18:53 | |
Seksualiteit |
kan je ook zwanger worden als je een pijpt en dan klaarkomt Mariekuh | 23 | 13-10-2003 15:32 | |
Seksualiteit |
Als een jongen klaarkomt sexybitch | 25 | 13-09-2002 02:11 |