Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik houd van dingetjes kopen, en al helemaal ondergoedjes kopen
![]() ik draag óf een string óf een boxershort. gewone onderbroeken vind ik absoluut niet fijn, want die voel (en zie) je altijd zitten en dat is irritant. boxershorts zijn lekker warm en zacht en stoer ![]() ik heb een paar gewone bh's en een paar doorschijnende *grin*. afgelopen woensdag heb ik een nieuwe bh gekocht, maar hij is gister kapot gegaan ![]() ![]() jongetjes moeten boxershorts aan ![]()
|
![]() |
Hm ik vind lingerie wel mooi maar ik wil er nooit zoveel geld aan uitgeven...zwart rood en paars velourse setjes vind ik het mooist maar kant vind ik ook wel mooi...hm eiglijk is het belangrijkste dat het lekker zit....snoopy ondergoed is ook wel lief
![]() Ik draag geen stings maar gewoon slipjes/onderbroeken, ieeuw ik vind strings echt lelijk en zit echt niet lekker en bh's hm gewone met beugel of die iets dikkere ....geen sport dingen ofzo Bij jongens boeit het me niet echt, maar vind boxershorts wel beter dan onderbroeken Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 17:35. |
![]() |
|
ik ben niet zo heel erg lingerie fan eigenlijk...
khou helemaal nie van frutsels en kant enzow... het moet allemaal van katoen of van dat gladdere elastische spul zijn ow jah en heel soms zown beetje satijnachtig dingetje... praktisch en fijn zitten is het belangrijk, verder ben ik de laatste tijd wel into kleurtjes, paars blauw rood groen maakt allemaal nie uit alst maar fel en vrolijk is... van slipjes doek trouwens aan strings maar soms oowk wel gewone slipjes, en kmoet nog eens zown boxershortje kopen kijken of dat wat is... lijkt me iig geweldig om in te slapen...
|
![]() |
mjah, kweet niet, ik koop het meestal gewoon wanneer het in de uitverkoop is
![]() heb een paar rode en paarse bh's en een zwarte maar die is niet zo fijn dus doe ik niet zo vaak aan.. heb een paar koewle felblauwe strings en ook twee paarse, ohja, en ik heb nog een hele gave (hum ![]()
|
Verwijderd
|
kant kant kant heeel veel kant
![]() ik vind het echt heel erg leuk om lingerie te kopen.. de echt mooie dingen zijn dan wel altijd veel te duur dus die heb ik niet ![]() ik heb wel een paar 'gewone' alledaagse setjes (en boxershorts! voor als ik eens in een superluie op-de-bank-hang bui ben), maar ik die blijven bijna altijd in de kast, omdat ik het gewoon leuker vind om ook qua lingerie mooie dingen te dragen.. en jarretels zijn handig ![]() *heeft nogal vaak last van het afzakkende kousen-syndroom* |
![]() |
|
Ik draag eigenlijk altijd strings, dat zit gewoon veel lekkerder en het staat mooier, anders zie je van die randjes.
Verder draag ik beugelbh's, soms met kant maar meestal een beetje gewoon of sportief achtig. Als het er maar een beetje leuk uitziet en lekker zit. Ik koop meestal bij Hema of Hunkemoller ofzo, niet te duur, want zo belangrijk vind ik ondergoed nou ook weer niet. Ik vind het altijd wel leuk om te kopen ![]() |
![]() |
|
![]() |
OOOH
Als ik ergens van hou dan is het wel kleding, en daar hoort lingerie ook bij. Ik vind paars en roze setjes echt schattig maar ik heb ook wel sexy zwarte dingentjes. Eigenlijk wil ik wel een keer een rood setje kopen, dus wie weet wat ik tegen kom. Enneh, zo'n broekje met kleine pijpjes zit echt vet lekker ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hou helemaal niet zo van lingerie, vind het ook niet leuk om te kopen..
Het moet wel praktisch zijn, katoen enzoow.. ik draag altidj gewone slipjes, vooral geen strings (lijkt me echt ongelofelijk irritant zitten) en bh's zijn meestal beugel-bh's, van een beetje een glad stofje.. En verder niet teveel frutsels enzoow.. |
![]() |
|
Heb een behoorlijke lingerie tik
![]() koop het ook overal..van H&M tot de duurde lingerie winkels.. uhm merken...dkny..CK...rl..cacharel etc. en draag alleen maar strings....hekel aan onderbroeken ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 19:34. |
![]() |
|
Aha! Dit vind ik de belangrijkste kledij...want met een slechte/rare vorm-beha ga ik niet op m'n gemak zitten. Ik hou het meest van zwarte of rode of zilveren of donkerroze of donkerpaarse beeha's en àbsoluut géén sport-modelletjes ieeeuw wat haat ik dat om te dragen. Nee 't moet wel een beetje luxueus zitten. En idd van die broekjes met korte pijpjes zitten wel lekker...
|
![]() |
|
Ik ben best verslaafd aan lingerie.
Koop ook iedere week wel wat. Ik heb het meest zwarte kant en rood en wat wit voor onder lichte kleren. Ik houd niet van gewone onderbroeken ofzo ik wil in ieder geval dat ze mooi zitten (moeilijk ![]() ![]() ![]() ![]() En BH's heb ik altijd gewone zeg maar dus geen sportdingen ofzo. Het liefst van fluweel en sommige doorschijnend enzo. En als ik lui ben trek ik flubberondergoed aan dat een meter boven m'n broek uitbengelt... ![]()
|
ik vind het best wel belangrijk dat ik wat mooie lingerie heb.
meestal heb is stings aan. enne ik heb sexy lingerie maar ook wel sportief tis maar net wat voor kleren ik aan heb
|
kvind t nooit leuk om lingerie te passen of kopen, echt mooie dingen kan ik ook nooit betalen *grr*
maar om het te hebben vinnik leuk. ik heb een paar hele fijne bh's van de h&M, en 2 van de hema ofzo, ook met bloemetjes en kleurtjes, en 2 zwarte met kant. ik heb 2 strings ofzo, 1 knalgroene en 1 met bloemetjes met roze paars en blauw maar die zit niet fijn, normale onderbroeken in alle kleuren en boxers met bloemetjes, sterretjes en 1 zwart met witte stippels boxershort. boxershorts zien koeell!! bij jongetjes zijn ruitjes of sterretjes altijd leuk ![]()
|
![]() |
Ik houd er best wel van. Ik koop vooral bij de H&M omdat er in andere winkels vaak niet simpele mooie kleine strings zijn (bij Hunkemoller bijvoorbeeld teveel kant, beetje kant is gaaf, maar geen oma-geval.) Ik koop nooit sportieve setjes, altijd een soort combi van simpel/sexy. Gladde, zachte stofjes vind ik leuk, ik heb bijvoorbeeld een mintkleurige zachte bh en strings, heel simpel, heel mooi. Maar zoals ik al eerder zei vind ik een beetje kant ook leuk. Meestal koop ik als setje 1 bh met 2 strings--> ongeveer 25 euro.
|
Ik vind 't altijd wel leuk om te kopen, of nouja meer om te kijken wat er allemaal is. Ik koop ook wel regelmatig wat, maar vaak vind ik het zo duur.
Ik draag niet graag sportbh's, die vind ik niet zo fijn zitten. Heb eigenlijk bijna alleen maar beugelbh's. Van alles wat, gewone effe zwarten, 'n witte, donkerpaars met kant, zwart kant etc. Draag over het algemeen 't meeste strings, maar ook gewone onderbroeken en boxers.
|
Voor jongens vind ik "wijde" boxers het leukst.. Staat zo lief
![]() Voor moi.. Ik hou van strings, gewoone slipjes vind ik echt heel vervelend, dat zit toch niet lekker!!! En verder is gewoon simpel wel lievig... Hoeveel ik er aan besteed.. jah als je een beetje bh koopt ben ej al snel aardig wat geld kwijt (vind ik)! Gelukkig betaald mijn moeder dat vaak ![]() Push up doe ik niej aan.. ga mezelf niet voor de gek houden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb eigenlijk alleen maar boxershorts, meeste gewoon Calvin Klein en Björn Borg. Gewoon strak model, dat zit het lekkerste en zie je niet zitten onder een broek... bovendien ziet het er ook het beste uit. Wat ik ongeveer uitgeef aan boxershorts is + - 15 euro (CK boxershorts als ze in de aanbieding zijn
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb nu een onwijze kutbh aan hij kriebelt de hele tijd en de loopt zo'n vage naad recht over mijn tepel die het meest last hebben van kriebels wat ik niet fijn vind (ga maar eens aan je tepels zitten in de klas, om te jeuken te stoppen, lijkt toch wat raar, maar doe je het niet wordt je gek) ( okay dit was even voor de nutteloze info)
ik draag altijd string (ja zit veel beter dan gewoon ondergoed) en soms boxers, die zijnvaak zo goedkoop mogelijk. Bhs, tja ik heb er 6 waarvan 3 roze (vraag me niet waarom, ik draag verder helemaal nooit roze), zowel prijs als comfort als hoe het eruit ziet speelt rol bij aanschaf. Ik heb niet zoveel geld om voor speciale en niet speciale gelegenheden aparte bhs te kopen, dus probeer altijd dat het er een beetje aardig uitziet EN goed zit (dus geen sportbhs, maar gelukkig (of eigenlijk niet) heb ik ie niet nodig) tja bij een jongen zie ik het liefst boxers (strak of los maakt me niet uit). liefst zwart, wit of kleurtje, maar niet grijs. Waarom niet, weet ik veel vind ik gewoon lelijk (het is natuurlijk niet zo dat ik een leuke jongen ga afwijzen voor zoiets onnozels)
||
Citaat:
![]() ikzelf vind het wel leuk om lingerie te shoppen. Soms bij de h&m (hebben ze altijd leuke dingen), soms bij een lingerie winkel. Ik heb het liefst wel een beetje vrouwelijke lingerie, maarhet moet allemaal niet té worden. Het geld wat ik eraan besteed is eigenlijk heel verschillend: soms koop ik een setje voor 20 euro, soms voor 60 euro of nog meer. Ik draag eigenlijk alleen strings, behalve 's nachts, dan heb ik zo'n mooie sloggie boxershort aan ![]() Bij een jongen zie ik het liefst een boxershort, strak of wat losser maakt me niet zo heel veel uit, als het maar niet op een voetbalbroekje gaat lijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Voor mun vriendje zie ik het liefst strakke witte of zwarte boxershorts. Voor mezelf ben ik gek op kleurtjes en zwart. Push up's vind ik het mooist maar omdat ik nogal een grote cupmaat heb zitten die dingen vaak niet bepaald comfortabel dus moet ik het toch in de wat stevigere dingen zoeken zonder al teveel tierelantijntjes.
|
Hmmm heb nieuwe nodig...voor alsnog kocht mijn moeder het meestal voor me...Gewoon normale dingetjes...heb wel gekke dingen zoals leren lingerie
![]() ![]() Ik heb liever een normaal zwart of wit setje, wat bij mijn kleding past en geen gekke vormen onder je truitjes achterlaat ofzo
||
Citaat:
![]() En Li, hartelijk gefeliciteerd ! ![]() |
![]() |
|
heb alleen nog strings en dan echt in alle kleuren van de regenboog. liefst wel een beetje simpele, geen kant, daar houd ik voor onderbroeken niet zo van. setjes heb ik niet, want ik draag toch geen bh's, hoewel, heb wel een paar setjes met hemdjes...
|
Ik koop stretch ondergoed met pijpjes in de meest leuke kleurtjes bij de HEMA, easy soft, daarbij heb ik ook nog een aantal hemdjes bijpassend, strings heb ik ook maar draag ze liever niet want ik vind ze niet lekker zitten
mijn bh's koop ik overal, heb een hele mooie van passionata en ik verzamel ze bij elkaar, ik ga wel voor leuke kleurtjes! Bij jongens zie ik het liefste strakke boxershorts grijs of wit van CK
|
Verwijderd
|
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat ondergoed kopen, iig bh`s...
Ik draag overdag altijd strings en slaap in een gewone onderbroek of boxershorts (van de hema ofzo). Bh`s zijn weer iets heel anders... ik haat het om ze te kopen en ik weet nooit welke maat ik heb en ze zitten nooit goed. Ik heb er dus ook maar 4 ofzo... niet zulke hele geweldige maar boeiuh... Ehm... bij het andere geslacht zie ik gewoon graag boxers, absoluut GEEN STRINGS OF BALLENKNIJPERS!!! Bah, das echt té ranzig bij jongens. Dus boxers, maakt niet, gewoon een beetje losse en alle kleurtjes zijn leuk (ok, bijna allemaal) ![]() |
![]() |
|
![]() |
meestal draag ik zwarte lingerie, maar witte is ook leuk
heb graag voorgevormde bh's, ze zitte lekker zacht en warm en het vult een klein beetje op wat ook altijd leuk is ![]() bij jongens het liefst een boxer, in zwart vin ik wel heeel mooi, maar een ruitje is raar genoeg verschrikkelijk lief |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben echt lingerie verslaafd en koop alles bji de h&m zijn de enige die mijn maat hebben. ik heb veel zwart
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
lingerie enquete Desireeex | 22 | 13-08-2009 21:59 | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Lifestyle |
Lingerie enquete ! Help jij me ? Debora v Hoven | 3 | 05-03-2008 17:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[column] Slagen in rode lingerie. Soapsie | 10 | 26-04-2005 14:29 | |
Lifestyle |
Lingerie rodina | 35 | 28-10-2003 18:00 | |
Lifestyle |
Lingerie rodina | 89 | 06-06-2003 08:48 |