Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2003, 20:35
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Ja alweer een lingerie topic.

Wat maakt het uit.

Wat wil jij zien bij je vriend, vriendin? Een charmante sloggie of dat sexy niemendalletje van Marlies Dekkers?
Waar ligt de grens van hoerig? Bij een corset van leer, of bij een bh afgezet met studs?

Wat heb je allemaal? Simpele degelijke onderbroeken of ben je eerder een jarretel type?
Houd je van kant, satijn, of degelijk katoen? Noem maar op.
Wat zijn je grenzen qua prijzen voor lingerie? Heb je een lingerietic? Favoriete winkel? Favoriete ontwerper?

Plaatjes!
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2003, 20:57
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Maar lekker ding, lijkt het jou niet verstandig om de trend te zetten door zelf een foto te plaatsen ?

Optopic; ik draag geen lingerie, dat waardeert m'n vriendin wel lijkt me en ik vind het op het moment íets te kinky om dat wel te dragen als jongen zijnde.

Een leuk setje is bij een dame nooit weg. Dat betekend echter niet dat een leuke bh en een schattig onderbroekje niet net zo geil kunnen zijn. Waar de grens van hoerig ligt bepaal je zelf lijkt me, om nou al flashend door de Bijenkorf te gaan in je leren outfit is overduidelijk iets te, zolang het maar subtiel en speels is zal het niet snel sletterig of hoerig overkomen.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 21:07
frozenfountain
frozenfountain is offline
Er was vandaag toevallig bij Life & Cooking een lingerie modeshow-tje (Of heb je naar aanleiding daarvan dit topic geopend )

Bij jongens vind ik die wijde tenten echt En leren lingerie vind ik hoerig. Hoewel alles eigenlijk kan als het maar niet te overdreven is.

Ik houd van mooie lingerie. Vooral kant, zijde en satijn. Maar ik koop meer de 'onzichtbare' lingerie, die je niet door bloesjes heen ziet. Wat ik bij kant weleens heb...
Het hoogste bedrag wat ik heb uitgegeven aan een lingerie setje is 80 euro, dat is ook mijn maximum. Er is een leuke lingerie speciaal zaak in Amstelveen, maar ik koop het meest bij de Hunkemoller.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 07:46
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
AtHell schreef op 26-10-2003 @ 21:57:
Optopic; ik draag geen lingerie, dat waardeert m'n vriendin wel lijkt me en ik vind het op het moment íets te kinky om dat wel te dragen als jongen zijnde.
http://mannenlingerie.pagina.nl
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 08:17
Verwijderd
Rood en met aardbeiensmaak
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 08:25
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Wat zijn we weer lekker serieus vandaag..

Een strakke boxer vind ik altijd wel mooi bij een man. Geen slips en geen tenten, maar mag wel "los" zitten. Hoerig kan niet echt bij een man, hoewel een leren string toch in de richting komt *brr*

Zelf heb ik alleen maar degelijk katoen Ik ga niet duurder dan 20 euro voor een bh.
Zodra ik weer een degelijk vriendje heb, ga ik weer op degelijk-ondergoed-jacht. Tot die tijd boeit het me niet, zolang het maar lekker zit.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 09:26
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
frozenfountain schreef op 26-10-2003 @ 22:07:
Er was vandaag toevallig bij Life & Cooking een lingerie modeshow-tje (Of heb je naar aanleiding daarvan dit topic geopend )

Nee dankzij de Elle van November..

Stond overigens een hele mooie leren bh in met blauw geborduurde bloemen van Marlies dekkers geweldig.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 09:46
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 27-10-2003 @ 10:26:
Nee dankzij de Elle van November..

Stond overigens een hele mooie leren bh in met blauw geborduurde bloemen van Marlies dekkers geweldig.
Dat zwart met witte stippeltjes corset/string setje was ook geweldig.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 09:58
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Noé schreef op 27-10-2003 @ 10:46:
Dat zwart met witte stippeltjes corset/string setje was ook geweldig.
ja idd

net zoals die 2 pagina's vol lingerie; linkerpagina, in de linkerhoek, en dan de 2e ofzo. Corsetje met goudstiksel geweldig... Alleen die string is al €57
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 10:02
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 27-10-2003 @ 10:58:
ja idd

net zoals die 2 pagina's vol lingerie; linkerpagina, in de linkerhoek, en dan de 2e ofzo. Corsetje met goudstiksel geweldig... Alleen die string is al €57
Welke blz?
Op blz 147 staat er geen corset in de linkerhoek.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 10:13
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Linkerpagina is bladzijde 146 Nummer 6 is 't
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 10:17
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 27-10-2003 @ 11:13:
Linkerpagina is bladzijde 146 Nummer 6 is 't
2e pagina is de rechter! Maar ok die is wel mooi. Nr 23 ook, roze!!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 10:21
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Noé schreef op 27-10-2003 @ 11:17:
2e pagina is de rechter! Maar ok die is wel mooi. Nr 23 ook, roze!!
2e plaatje linksonderaan snoes

Ja 23 is mooi. evenals dat jasje 12 op bla 151
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 10:23
Verwijderd
Op het moment is mijn zogenaamde lingeriecollectie echt compleet bagger.

Ik heb een verschrikkelijke bh-maat. 75D. Bij winkels als Hunkemoller en dergelijke is het meestal pas vanaf 80D of maar tot C en als er eens grote maten zijn zijn ze spuuglelijk. Ik moet echt naar lingeriezaken om iets wat past en mooi is te vinden en dat is dan weer veel te duur.

Weet er iemand misschien betaalbare lingeriezaken in Amsterdam?

Ik heb wel 1 setje maar die bh is dus ook 80D (van mn ex gehad, toen was ik nog iets dikker en paste het wel) en zit veel te ruim. Heb op het moment maar 1 bh die redelijk goed zit (van de H&M nog wel!). Gewoon zwart met wat frutseligs, niets bijzonders.

Qua slipjes en dergelijke.. eigenlijk zitten al mn onderbroeken spuuglelijk maar in strings drillen mn billen altijd veel meer

Ach, als ik weer geld heb schaf ik weer wat dingen aan. (betaalbare tips dus mensen? In mijn maat?)

Bij een man vind ik een redelijk strakke boxer wel mooi, zonder plaatjes en dergelijke. Bij een vrouw overigens een klein (laagzittend) slipje met een simpele bh het mooist.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 10:26
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 27-10-2003 @ 11:23:
Op het moment is mijn zogenaamde lingeriecollectie echt compleet bagger.

Ik heb een verschrikkelijke bh-maat. 75D. Bij winkels als Hunkemoller en dergelijke is het meestal pas vanaf 80D of maar tot C en als er eens grote maten zijn zijn ze spuuglelijk. Ik moet echt naar lingeriezaken om iets wat past en mooi is te vinden en dat is dan weer veel te duur.

Weet er iemand misschien betaalbare lingeriezaken in Amsterdam?


Salon de Lingerie echt geweldige zaak, Utrechtse Straat (naast de Kinkikapper), zulke mooie spullen. En je krijgt wel waar voor je geld.. een hoop geld dat wel.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 10:28
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 27-10-2003 @ 11:26:
Salon de Lingerie echt geweldige zaak, Utrechtse Straat (naast de Kinkikapper), zulke mooie spullen. En je krijgt wel waar voor je geld.. een hoop geld dat wel.
Dankjewel!
Doen ze daar ook een beetje aan helpen met de juiste maat vinden enzo? Ik zal eens kijken, als het goed is heb ik binnenkort weer wat geld en ik wil nou toch wel eens een mooie bh die goed zit
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 10:28
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 27-10-2003 @ 11:21:
2e plaatje linksonderaan snoes

Ja 23 is mooi. evenals dat jasje 12 op bla 151
Ow ik las 2e pagina vol lingerie, mijn fout!
Maar dat jasje is leuk ja!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 10:32
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 27-10-2003 @ 11:28:
Dankjewel!
Doen ze daar ook een beetje aan helpen met de juiste maat vinden enzo? Ik zal eens kijken, als het goed is heb ik binnenkort weer wat geld en ik wil nou toch wel eens een mooie bh die goed zit

Ja hele leuke mensen, behulpzaam. Tis geen H&M dat je het zelf uit moet zoeken zeg maar. Service is goed, mag ook wel. Maar goed
Succes!.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-10-2003, 16:54
Ninnoc
Ninnoc is offline
november is toch ook 'maand van de lingerie' ofzo, lamaar geen verstand van.

hoerig: rood vind ik al snel hoerig, verder tja te veel lelijk kant, wat ik ook echt te erg vind zijn dierenprinten en dan het liefst gecombineerd met rood kant

zelf: ik draag altijd vrij goedkope zooi, ik hou van grappig ondergoed (zoals de aarbeienstring van de h&m), beetje speels.
kant vind ik maar heel af en toe mooi. Ik moet heel nodig nieuwe bh's kopen maar goed allerbelangrijkst vind ik dat er geen maffe structuur op zit die door iets straks heen komt. ik heb ook haast nooit setjes omdat ik bh's vaak niet mooi vind en de string dan wel dat soort dingen en als ik dan iets mooi vind is het belachelijk duur.

vind ik mooi bij vrouwen:
setjes ik vind overigens string bijna altijd lelijk staan (onder broek is het beter maar zonder broek vind ik het niet mooi) alleen bij braziliaanse dames met van die ronde billen vind ik het mooi, als er zo'n witte nederlanse kont 'onder' zit niet.

vind ik mooi bij mannen:
zowel losse als strakke boxers. eigenlijk maakt het me niet zo uit maar als ik dan moet kiezen doe dan een fatsoenlijk printje en geen maffe stripfiguren ofzo.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 20:59
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
Ik houd wel van een beetje hoerig, beetje kant enzo, corsetten, rood, zwart

maar ik heb er niet zo veel (eigenlijk te weinig) geld voor over
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 20:59
spunky
Avatar van spunky
spunky is offline
Ik ben lingerie verslaafd. Felle kleurtjes, gekke printje, miniscuul, kant, sexy, geil, veel bloot, weinig bloot... 'k heb vanalles. Maar toch gaat de witte Hema onderbroek ook wel eens aan. Het is alleen allemaal wel goedkoop, Marlies Dekker-budget heb ik (jammer genoeg) niet...
__________________
www.dagelijkseportienelleke.tk --> voor al uw dagelijkse behoeften!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 22:47
Dree
Avatar van Dree
Dree is offline
Een vriendinnetje van mij is ook gek van Marlies Dekkers (ze is overigens op de opening van het nieuwe lingerie seizoen geweest vorige week, maar daar heb ik dr nog niet over uitgehoord), volgens haar zoekt Marlies precies de grens tussen sexy en exentriek. Ik vind het gewoon ordinaire lingerie wat decadent geworden is door de prijs (Althans wat ik van haar zie in bijenkorf magazine ect.)
__________________
Devi essere piu brava che bella
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 00:38
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
nou ik heb een heel mooi vriendinnetje en die heeft een Lichtrode string en een mooie witte Bh en als je die 3 samenziet

*fluit* fiet fieuw
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 08:15
Nona Star
Avatar van Nona Star
Nona Star is offline
Ik hou wel van lekker makkelijk (Hema-BH's en ladyboxertjes) maar soms heb ik ook wel eens zin om uit te pakken. Ik heb bijvoorbeeld nu mijn zinnen gezet op een geweldig setje => een roze corselet met string, doorzichtig roze met een sterretjesmotief *verliefd*
Iets minder is dat ie 105 euro kost maar ik wil em ik wil em ik wil em!!!
__________________
sexy woman meet me after work, I want to show you how I handle bussiness
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 09:19
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Noé schreef op 27-10-2003 @ 10:46:
Dat zwart met witte stippeltjes corset/string setje was ook geweldig.
Inderdaad!

Torseletjes zijn helemaal hip nou, ik vind ze ook supermooi, ben niet zo'n fan van jarretelgordels namelijk. Ik vind setjes eigenlijk wel horen, ben vooral dol op zwarte gladde stof in combinatie met kant. Rood vind ik vrij hoerig en ben ook niet gek op kinderachtig bloemetjes hartjes gedoe. Ben wel bereid wat geld neer te tellen voor ondergoed, alleen een torseletje voor 100 € kan ik als studente gewoon niet betalen dus ik hou het toch op Hunkemollerchique, wel elegant maar niet achterlijk duur, 40 € voor een beha vind ik een normale prijs. Pas btw ook niet in H&Mgevalletjes want dat gaat tot cup C (ook idioot eigenlijk).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2003, 10:12
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Rood en zwart kant, echt geweldig. Geen satijn dat ziet er zo goedkoop uit.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 10:49
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
ik vind rood helemaal niet hoerig staan eigenlijk.. als het tenminste een normaal lief setje is... ik hou absoluut niet van kant, mij te frutselig en zie je snel door je kleren heen en ik hou ook niet van satijn, dat vind ik wel hoerig goedkoop staan.. wat ik wil mooi vind kleurtjes, niet alleen maar wit en zwart, ik heb dus graag een simpel stofje zonder al te veel dingen erop en hou eigenlijk ook niet van opdrukken.. een streepje of een ruitje gaat wel maar geen beertjes of hartjes ofzo.. ben eigenlijk vrij saai in wat ik mooi vind.. ik heb er ook nog nooit heel erg veel geld aan uitgegeven, ik heb welgeteld een bh van boven de 30 euro ofzo en die niet eens zelf gekocht, maar moet binnekort eens opzoek naar een paar mooie setjes..
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 11:44
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 28-10-2003 @ 10:19:
40 € voor een beha vind ik een normale prijs.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 12:01
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb het geld er gewoon niet voor, al zou ik ook wel een paar mooie setjes willen kopen om te dragen voor als ik bij mn vriend ben...
en het duurt altijd zo lang voordat je iets gevonden hebt...of bij mij is dat zo althans
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 12:02
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 28-10-2003 @ 12:44:
Mooie bh's zijn enorm duur. En wanneer je geen standaard maat hebt, kom je zowieso uit bij de duurdere dingen.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 12:31
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
vrouwen in boxers
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 13:30
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 28-10-2003 @ 13:31:
vrouwen in boxers
Ik vind dat best leuk staan anders soms Maar ik ben dan ook een vrouw .
Zelf draag ik tegenwoordig bijna altijd van die 'broekjes', soort van boxers maar dan voor vrouwen zonder sluiting enzo...kweenie hoe je ze noemt....soms vind ik dat best mooi staan, maar sexy lingerie is zeker zo sexy.....hehe alleen kan ik dat met mijn vette uitgelubberde buik&reet niet meer hebben
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 14:10
Verwijderd
Hoerig:
Vroeger vond ik een string al hoerig, maar das nu wel anders Nu vind ik leer enzo, of van die Moulin Rouge-zooi niet echt geweldig. Maar ook weer niet hoerig.

Zelf:
Ik heb geen lastige maat gelukkig (75/80B), dus ik heb weinig problemen om leuke lingerie te vinden. M'n favoriete winkel is H&M: ik ben vooral erg fan van al het Snoopy ondergoed. Daar heb ik dus ook 3 setjes van. Verder heb ik ook nog 2 setjes met leuke kleurtjes en streepjes. Maar meestal draag ik van die seamless (schrijf je dat zo?) bh's: eigenlijk meer een soort topjes. Ik heb vaak strakke shirtjes aan, dus dat is wel zo praktisch. M'n onderbroeken zijn niet zo heel boeiend: gewoon saaie kleurtjes. Die heb ik vaker aan dan m'n strings

Vind ik mooi bij vrouwen:
Van die leuke setjes, vooral in leuke kleurtjes.

Vind ik mooi bij mannen:
Zeker weten boxershorts! Dat kan zooo sexy zijn En dan in een lekker 'saai' kleurtje zonder allerlei plaatjes enzo erop. Donkerblauw of zwart ofzo...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 14:30
Nona Star
Avatar van Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 28-10-2003 @ 13:31:
vrouwen in boxers
*was groot succes bij vriend though*
__________________
sexy woman meet me after work, I want to show you how I handle bussiness
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 17:51
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 28-10-2003 @ 12:44:
Jij heb zeker geen cup D ?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef op 28-10-2003 @ 18:51:
Jij heb zeker geen cup D ?
ik wel DD en dan nog

ik koop ze 3 voor 30 euro in de aanbieding hoppa

trouwens ff vraagje weet iemand een internet adres ofzo van die lingerie die ze bij life and cooking liete zien, wauw die waren mooi!!!!!

(zal wel niet in mijn maat zijn maar dan maken ze het maar voor me )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle lingerie enquete
Desireeex
22 13-08-2009 21:59
Algemene schoolzaken Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!)
Debora v Hoven
31 09-04-2008 15:19
Lifestyle Lingerie enquete ! Help jij me ?
Debora v Hoven
3 05-03-2008 17:28
Verhalen & Gedichten [column] Slagen in rode lingerie.
Soapsie
10 26-04-2005 14:29
Lifestyle Lingerie
rodina
89 06-06-2003 08:48
Lichaam & Gezondheid Lingerie
Lekker Tijgertje
1 31-01-2002 05:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.