Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Heeft niets met schooltype te maken ![]() Op het vmbo kwam het niet verder dan een zakmes(je). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat soort dingen gebeuren niet op een gymnasium hoor! ![]()
||
Citaat:
Ik denk niet dat er veel mensen met echte wapens op school zijn. Je kan alles als wapen gebruiken, van vuist tot passer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zijn vader heeft een wapenvergunning. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Uiteenlopend van zelf gefabriceerde botte mesjes tot kapmessen van zo'n 40cm ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Uberhaubt, wat moet je met een wapen? Als je een wapen meeneemt betekent dat dat je ook bereid bent het te gebruiken en dat je dus niet goed in je hoofd bent en eigenlijk beter opgesloten kunt worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder: ook ik zit/zat niet op een vmbo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Mr.Hypert€xt: Victorinox maakt inderdaad geweldige zakmessen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iedereen weet dat ze wapens hebben, alleen er zijn geen bewijzen. |
![]() |
||
Citaat:
Hoezo "geen bewijzen"? Volgens mij ligt er gewoon een groot vraagteken over wie er in werkelijkheid bepaalt wat wel en niet mag op school...
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ze zijn dus beiden strafbaar, die vader mag zijn wapen ook niet zo maar aan iedereen meegeven en de sleutels van de kluis moeten goed opgeborgen zodat alleen hij weet waar die zijn, zodat niemand een wapen uit de kluis kan halen Maar voor zo ver ik weet lopen er bij mij op school geen mensen met rond met pistolen oid. Messen zal vast wl |
![]() |
||
Citaat:
Hij mocht het dus niet van zijn vader, hij deed het gewoon. Niet alleen los in een koffer, magazijn/munitie en pistool/revolver moeten apart opgeborgen zijn. (Dit ter voorkoming dat je bij een ruzie in een handomdraai je pistool gebruiksklaar zou hebben) Hij had dat ding dus geladen en al gewoon op zak ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Het lijkt mij geen veilig gevoel als je weet dat er mensen met wapens rondlopen die gewoon geladen zijn. Zoals je idd zegt, bij een ruzie kan diegene zo het wapen pakken en schieten. Hoewel dat tog al wl vaker voorkomt in Nederland volgens mij |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Bang voor de andere school Verwijderd | 7 | 12-11-2012 16:28 | |
Algemene schoolzaken |
Reageer hier als je VMBO doet dewie | 42 | 08-09-2004 15:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Beveiliging op school; wat vind jij daar nou van? Da_Suuz | 42 | 19-05-2004 18:30 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Leuke opdracht voor op school Oddef | 0 | 30-09-2002 21:29 |