300 euro is wel erg veel geld voor een all in one, voor dat geld koop je tegenwoordig al een leuke laserprinter. Ik heb zelf niet al te lang geleden een Dell all in one gekocht (922) en ben er zeer tevreden over. Tegenwoordig is er ook alweer een
924.
De prijs/kwaliteit is beter dan die van HP of Canon die ik bekeken heb. Prijs van de cartridges is ongeveer gelijk (19 of 23 euro voor extra capacity) maar ik heb het idee dat ze langer mee gaan. Iig de zwart cartridge, kleur heb ik nog niet veel gebruikt. Bovendien hoef ik nu niet snel naar de winkel als ik een print nodig heb en de inkt is op. De software waarschuwt je van tevoren, Dell levert de inkt gratis aan huis. Ook met korting trouwens; ze hebben zogenaamde voordeelpaketten waarmee je nog eens 10% korting krijgt als je 3 cartridges aanschaft.
Kwaliteit en snelheid van printen vind ik goed, de scanner is ook in orde: geen perfecte resultaten, maar niet verkeerd. Ik heb tot nu toe alleen wat dingen voor school gescant, na resizen en uitprinten ziet het er even mooi uit als het origineel. Als je van plan bent al je analoge foto's om te zetten naar digitaal moet je naar een andere scanner kijken en geen all in one, tenminste als je dat echt serieus wilt aanpakken.