Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2005, 10:37
Popgamer1989
Popgamer1989 is offline
Hey!

Ik ben dus dinsdag voor het eerst ongesteld geworden.. nu vind k het een btje vreemd omdat er in mijn maandverband echt alleen puur bloed zit en niks anders (het baarmoederslijmvlies). Is dit normaal? Heb al veel problemen gehad met ongesteldworden. Hoop dat jullie kunnen helpen.. bedankt
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 10:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat is normaal. Het ziet er uit als gewoon bloed maar soms kan je er ook een beetje stukjes slijm enzo in zien zitten maar je ziet er echt geen hele stukken weefsel in ofzo hoor (heb ik tenminste nog nooit gehad). Volgens mij breekt je lichaam dat toch eerst af tot hele kleine stukjes voor het dat afvoert naar buiten.
Oud 21-10-2005, 11:25
Verwijderd
het bloed en het slijm zit met elkaar gemengd, dus je kunt er niet echt verschil tussen zien enzo . En inderdaad, vaak is het de eerste dagen wat dunner (meer bloed, minder slijm) en de latere dagen wat dikker.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 14:51
Anno2007
Anno2007 is offline
en aan het eind kunnen soms wat donker gekleurde bonkjes der bij zitten (bij mij dan), maar de eerste dagen is t bij meestal ook ''gewoon'' bloed
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 15:45
Magican
Magican is offline
Citaat:
Popgamer1989 schreef op 21-10-2005 @ 11:37 :
Hey!

Ik ben dus dinsdag voor het eerst ongesteld geworden.. nu vind k het een btje vreemd omdat er in mijn maandverband echt alleen puur bloed zit en niks anders (het baarmoederslijmvlies). Is dit normaal? Heb al veel problemen gehad met ongesteldworden. Hoop dat jullie kunnen helpen.. bedankt
Dat is abnormaal en nu ga je dood
Oud 21-10-2005, 15:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik was het in het begin ook nog maar heel weinig en toen leek het ook net alleen bloed.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 16:33
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Sarah schreef op 21-10-2005 @ 12:25 :
En inderdaad, vaak is het de eerste dagen wat dunner (meer bloed, minder slijm) en de latere dagen wat dikker.
Bij mij is het omgekeerd.
Oud 21-10-2005, 17:25
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Citaat:
Magican schreef op 21-10-2005 @ 16:45 :
flikker op als je nergens wat van af weet

Zo ff ontopic: Is helemaal normaal, maak je geen zorgen
Oud 21-10-2005, 17:30
Verwijderd
Elke vrouw bloedt in maandverband

(hahahahahahahahahahaha, leuke woordgrap )
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 19:28
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
mensen laten we serieus blijven, dit is gewoon een serieuze vraag van Popgamer1989. Dus als je niets zinnigs te zeggen heb, blijf dan gewoon weg.
Oud 21-10-2005, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 21-10-2005 @ 17:33 :
oh, oke. Ik sprak gewoon mijn eigen ervaringen uit eigenlijk, zonder algemene kennis
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 20:02
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
Popgamer1989 schreef op 21-10-2005 @ 11:37 :
Hey!

je hebt al veel problemen gehad met ongesteld worden..? die snap ik ff niet..

voor de rest is t normaal hoor, iedereen verliest weer andere troep.. je lichaam zal t wel weten
Oud 21-10-2005, 20:50
Popgamer1989
Popgamer1989 is offline
Sorry, maar ik zag de afgelopen geen 'dikker slijm' en ook geen 'brokjes'. Het was puur bloed! Sorry als ik misschien wat dom reageer, maar ik weet gewoon niet hoe zoiets gaat.. ben al ongeveer 2 jaar aant ongesteld worden namelijk
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 21:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Popgamer1989 schreef op 21-10-2005 @ 21:50 :
Sorry, maar ik zag de afgelopen geen 'dikker slijm' en ook geen 'brokjes'. Het was puur bloed! Sorry als ik misschien wat dom reageer, maar ik weet gewoon niet hoe zoiets gaat.. ben al ongeveer 2 jaar aant ongesteld worden namelijk
Maak je geen zorgen. Een vriendin van mij heeft het ook. Daar is niets vreemds aan.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 22:24
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik heb eigenlijk nooit 'dikker slijm' of 'brokjes' ofzo
Dus maak je geen zorgen.
Oud 22-10-2005, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 21-10-2005 @ 17:33 :
Mij ook.

Maargoed, het is niets om je zorgen over te maken. Als jeh et nou erg vervelend vindt kan je best even naar de huisarts, maar dat is niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 21:56
Skilly
Skilly is offline
Ik heb ook nooit brokjes en dergelijke. Maar waarom vraag je het niet aan je moeder of zus?
Oud 23-10-2005, 19:05
Saycheese
Saycheese is offline
Het is nooit 'puur bloed', omdat er altijd slijm bij zit. Maar die twee vermengen, en dan wordt het gewoon rood, zodat je het verschil met alleen bloed niet kan zien, zeker niet als het helemaal opgenomen is door je maandverband. Maar zoals anderen al zeggen, niet iedereen ziet duidelijk slijm of 'brokjes', dus maak je geen zorgen, je bent gewoon normaal ongesteld.
Oud 24-10-2005, 18:25
Jolandaa
Jolandaa is offline
Ik zie ook neit elke maand brokjes erin zitten hoor, heb ook wel eens gewoon heel week gewoon bloed
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 19:59
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:

je bent al twee jaar aant ongesteld worden?
Oud 24-10-2005, 21:25
Multilot
Multilot is offline
Brokjes?

Volgens mij is er niks aan de hand met je hoor, probeer er eens met je moeder over te praten, als dat kan...
Oud 25-10-2005, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 24-10-2005 @ 22:25 :
Brokjes?
ik vind brokjes ook raar klinken Klontjes oke, maar brokjes...?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 14:21
Verwijderd
De ene keer heb ik geen slijm, maar gewoon echt bloed. Soms is dat bloed zo rood als vers bloed, soms donkerder. Soms komt er slijm bij kijken, dan is het feest 't Verschilt dus een beetje...

Brokjes heb ik gelukkig niet. Wel een soort slijmerige klonten

(Wat een héérlijk gesprek )
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 15:05
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 24-10-2005 @ 20:59 :
je bent al twee jaar aant ongesteld worden?
Waarschijnlijk kwamen haar hormonen die voor het gehele eitje-maken-ongesteld-worden-proces zorgen niet in werking ofzo. De TS is denk ik ook al wat ouder en heeft misschien medicijnen gehad om het op te wekken of heeft 2 jaar zitten wachten totdat ze voor het eerst ongesteld werd.

(Zoiets, denk ik. )
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 15:25
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 25-10-2005 @ 16:05 :
Waarschijnlijk kwamen haar hormonen die voor het gehele eitje-maken-ongesteld-worden-proces zorgen niet in werking ofzo. De TS is denk ik ook al wat ouder en heeft misschien medicijnen gehad om het op te wekken of heeft 2 jaar zitten wachten totdat ze voor het eerst ongesteld werd.

(Zoiets, denk ik. )
Nee, ze bedoelt volgens mij gewoon dat ze al twee jaar ongesteld is, maar aangezien je niet continu ongesteld bent, zegt ze dat ze het twee jaar aan het worden is.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 15:34
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Magican schreef op 21-10-2005 @ 16:45 :
pffff

verveel je je nou zo erg? Als je grappig wil doen doe het dan goed
Oud 27-10-2005, 13:50
JJ13
JJ13 is offline
is normaal volgens mij, bij mij is t meestal wat slijmerig, maar laatst leek t ook wat meer bloed. volgens mij is t zo in t begin en later minder, maar dat is voor iedereen anders.
Oud 27-10-2005, 18:54
HettyDaSletty
HettyDaSletty is offline
Volgens mij is het ook normaal en ook dat je er 2 jaar over doet om ongesteld te worden. Bij mij heeft het ook ongeveer 2 jaar geduurd voordat ik helemaal regelmatig ongesteld was..
En die brokjes zijn gewoon stolsels trouwens..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 19:57
Magican
Magican is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 26-10-2005 @ 16:34 :
pffff

verveel je je nou zo erg? Als je grappig wil doen doe het dan goed
Doe jij es grappig dan

Regels voor berichten