Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2005, 12:13
BCR
BCR is offline
Ik heb in mijn iTunes bij bijna alle nummers de markering selectie ongedaan gemaakt. Er zijn dus maar een paar nummers geselecteerd. Maar nu is het zo dat als ik een nummer afspeel en deze is afgelopen, dan speelt iTunes niet automatisch het volgende nummer in de lijst af, maar het volgende geselecteerde nummer.

Ik wil dus dat ie gewoon automatisch alle nummers in de lijst achter elkaar afspeelt en niet alleen de geselecteerden. Is dat mogelijk? Heb zelf al bij alle instellingen gekeken, maar kan niets vinden wat mij kan helpen

En zeg nu niet: ja, dan selecteer je ze toch gewoon allemaal. Nee, want dat er maar enkele geselecteerd zijn heeft een reden!
Oud 30-10-2005, 14:10
Nietzman
Nietzman is offline
Sleep de geselecteerde nummers naar de linkerbalk in iTunes en tadaaaaa. Playlistje.

Hmm, na je post nog een paar keer gelezen te hebben snap ik nog minder van wat je nou eigenlijk wilt. Waarom heb je nummers geselecteerd als iTunes alles maar af moet spelen? Of beter, waarom heb je uberhaubt nummers geselecteerd.

Laatst gewijzigd op 30-10-2005 om 14:12.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 14:27
ILUsion
ILUsion is offline
Lijkt me niet te gaan, dat je ze selecteert heeft gewoon de betekenis voor iTunes dat hij enkel die nummers moet afspelen. Wat is jouw betekenis van ze te selecteren? Misschien kun je er een of ander tag voor gebruiken??
Oud 30-10-2005, 16:53
BCR
BCR is offline
Ik heb mijn nummers on-geselecteerd zodat ik, wanneer ik mijn muziekmap in iTunes importeer, gelijk kan zien waar de nieuwe nummers staan (want die zijn dan nog wel geselecteerd). Die nummers wil ik altijd eerst nog op orde maken voordat ik ze in de goede playlist zet. Ik vind het dus handig om in een oogopslag te kunnen zien welke nummers nieuw en nog niet op orde zijn.

Maar daar moet ik dus iets anders op verzinnen
Reageren

Regels voor berichten