Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2007, 11:47
Kayleigh
Kayleigh is offline
Oke, ik ben 'gezegend' met een DFRNCE mp3speler en dat ding heeft serieus een eigen wil.

Als ik een mp3 wil kopiëren naar mn mp3speler is het 9 van de 10 keer 'kan bestand niet maken'. Pas als ik dan eerst een nummer heb gedeleted, kan ik hem kopiëren. En het ligt er niet aan dat mn mp3-speler vol zit, want er was nog 500mb over.

Iets anders irritants: als ik mn mp3speler inplug in mijn computer begint ie automatisch allemaal bestanden van mn pc te kopieren naar mijn mp3speler. Echt heel irritant. Het is ook niet vanuit één bepaalde map anders was het wel praktisch geweest, maar gewoon willekeurige nr's van mn pc.

Heeft iemand dit onding ook en weet je wat ik eraan kan doen?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2007, 23:55
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
M'n moeder heeft 'm ook, een rampending vind ik 't
Wat ik zelf nog niet eens geprobeerd heb maar wat me wel makkelijk lijkt, kun je de firmware upgraden?
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 11:54
J-roenn
J-roenn is offline
probeer m anders eerst eens te formateren, dan haalt ie m helemaal leeg en maybe kan je er dan weer wat opzetten ?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 21:03
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Daarom, kinders, moet je zeg maar geen goedkope mp3 speler kopen.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 11:08
Kayleigh
Kayleigh is offline
Nou, zo goedkoop vind ik 90 euro niet..

Maar bedankt voor de tips, zal het eens proberen..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 11:28
Verwijderd
Dat eerstr probleem ken ik misschien. Toen ik net mijn Creative-ding met 1 GB had, kon ik hem ook maar half vol zetten. Totdat ik op het idee kwam om de bestanden in aparte folders te zetten en toen kon hij wel helemaal vol. Die dingen kunnen namelijk maar een bepaald aantal bestanden op root van de schijf hebben. Gewoon in folders zetten en dan kun je misschien alles gebruiken.

Dat andere riekt naar één of andere synchronisatie-optie van Windows, maar ik zou niet weten wat het is.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 18:32
Kayleigh
Kayleigh is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 09-02-2007 @ 12:28 :
Dat eerstr probleem ken ik misschien. Toen ik net mijn Creative-ding met 1 GB had, kon ik hem ook maar half vol zetten. Totdat ik op het idee kwam om de bestanden in aparte folders te zetten en toen kon hij wel helemaal vol. Die dingen kunnen namelijk maar een bepaald aantal bestanden op root van de schijf hebben. Gewoon in folders zetten en dan kun je misschien alles gebruiken.
Je bent geweldig.. dmv meerdere mappen heb ik er zowaar 1GB aan muziek op weten te zetten
Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 15:18
machobig
machobig is offline
Ik heb ook ff hulp nodig met zon zelfde speler.
Je hoort namelijk lyrics aan te kunnen zetten, maar dit lukt mij niet, kan iemand mij helpen?
__________________
Alchemists don't die, they go to hell and regroup
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 14:13
el voz
el voz is offline
Ik had hetzelfde met mijn Dfrnce mp3 speler. Wat je moet doen is:
Maak een map aan op je mp3 speler via je pc. noem deze map bijv. "muziek".
Gooi hier zoveel liedjes in als je wilt, het werkt wel!

Ik heb trouwens ook een nieuw probleem: als ik hem aandoe blijft er eeuwig het "laden"zandlopertje staan... Wie kan me hierbij helpen???
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 16:21
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Beetje een loze up, vind je ook niet?

en wat je er aan kan doen? voortaan een degelijke mp3speler kopen.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 09:53
Verwijderd
Wat veel mensen niet doen met mp3-spelers is deze veilig van de computer ontkoppelen. Zodra ze klaar zijn trekken ze dat ding er maar uit en zal het wel goed zijn. 50/50 kans dat het wel of niet goed gaat. Het kan soms zijn dat de pc toch nog een bewerking uitvoert op de mp3-speler en als je hem dan loskoppelt gooit hij de informatie door de war waardoor de mp3-speler niet goed tot niet meer functioneerd. Veilig los koppelen gaat via (in Windows XP) een icoontje, rechts onderin je scherm, dat lijkt op een groen pijltje met een apparaatje eronder. Klik er met je linkermuisknop op en selecter het apparaat van je en je krijgt de melding dat hij los gekoppeld kan worden van je pc.

@ MachoBig: Lyrics gaan bij deze spelers via de ID3-Tag van je nummer. Deze gegevens kun je meestal aanpassen met de software waarmee je de liedjes luisterd. Bij Winamp is dat in je speellijst een nummer selecteren > rechtermuisknop > Bestandsinfo (FileInfo). Dan zul je de lyric zelf opmoeten zoeken en copy > paste in een opmerkingen vak ofzo zetten.

@ Kayleigh: Wat betreft de synchronisatie. Controleer Windows Media Player of andere afspeel software van je dat mogelijk staat ingesteld om automatisch te synchroniseren. Misschien is het wel de software die bij de speler geleverd word, mits je die geinstalleerd hebt.

@ El Voz: Probeer je mp3-speler eens te resetten (staat vast in de handleiding) of aansluiten op de computer en de firmware upgraden / herinstalleren of je mp3-speler formateren.

Heb het vaak gezien in de winkel, mensen kochten een goedkope of dure b-merk (zoals Diffrnce, Cube, PackardBell, Bart smit mp3-spelers) en constant maar problemen. Kochten ze een iets duurder, A-Merk, en ze hadden nergens meer last van. Heb zelf een Ipod Nano en dat ding heeft al zoveel meegemaakt; Stoten, vallen, eruit getrokken tijdens syncen en hij draait nog steeds als een trein. Moet er wel bij zeggen dat iTunes zegt dat ik veeeeel meer ruimte heb dan het eigenlijk is....

Koop gewoon een degelijk merk zoals: Sony, Samsung, Apple, Creative.

Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 18:24
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Hmmm, ik gebruik het gewoon zoals het hoort en ik heb nergens last van met een DFFRNCE terwijl ik met een ipod meteen al ruzie had omdat ik een haat-haat relatie heb met iTunes.
Dus je "degelijk merk" opmerking kun je steken waar de zon nooit komt

Gewoon zorgen dat je altijd netjes undocked ipv steeds maar los te sjorren en er kan eigenlijk vrijwel niks fout gaan dat niet met ook met alle "degelijke merken" fout kan gaan.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 16:15
Sapske94
Sapske94 is offline
heeii,, wie kan me helpen??
ik heb net een nieuwe mp4 speler van difrnce, maar het volume gaat niet harder en ik hoor bijna niks.
als dat ding zegt dat ie op sn hardst gaat, staat ie zo zacht, dat ik die oordoppies in mijn oren moet douwen om wat te kunnen horen!
ik hoop dat iemand me kan uitleggen hoe dat werkt.
Big Hug,
Sapp
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 11:14
Verwijderd
Je kunt proberen andere oordopjes te gebruiken.
Alle oordopjes hebben verschillende specificaties.
Het ligt er maar net aan hoeveel weerstand de kabel heeft en wat voor volume de speakers aankunnen.
Ik heb hetzelfde tussen Apple & Creative oordopjes, de Creative geeft een veel hoger volume door dan die van Apple.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.