Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2005, 20:45
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Ik heb een tijdje geleden een hele leuke jongen ontmoet. Vorige week heb ik met hem afgespoken&toen hebben we gezoend. Ik had wel eens vaag gehoord dat hij een vriendin had, maar ik vind hem zo leuk dat ik daar een beetje oostindisch doof voor was. Beetje stom maarja...Een paar dagen geleden zei hij opeens dat hij mij erg leuk vindt. Toen heb ik hem gevraagd naar zijn vriendin en toen zei hij dat het slecht gaat tussen hen en dat hij het uit gaat maken.
Ik vind het echt niet kunnen dat hij gewoon met mij ging zoenen en niks over zijn vriendin heeft vertelt. En ik vind het heel lullig tegenover zijn vriendin dat hij gewoon met een ander meisje gaat zoenen&haar hier niks over vertelt. Aan de andere kant was het van mezelf ook stom om gewoon met hem te gaan zoenen terwijl ik niet even voor mezelf duidelijk heb gemaakt of hij een vriendin heeft. Maar ik vind hem echt ontzettend leuk&zou heel graag iets met hem willen!

Zit hij nou heel erg fout? Of is het niet heel erg omdat het toch al het einde van hun relatie was? Wat zouden jullie doen..gewoon iets met hem nemen?
Oud 28-10-2005, 20:50
Silverchoice
Silverchoice is offline
Ik vind het iig stijlloos, dat hij het zoenen met jou en uitmaken met zn vriendin in de verkeerde volgorde doet. Of je desondanks wat met m wil, moet je zelf weten.
Oud 28-10-2005, 20:50
Verwijderd
Of probeer je nu een beetje de schuld op hem te schuiven omdat je je schuldig voelt omdat je stiekem het toch wel gehoord had dat hij een vriendin had?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 20:56
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Nee ik vind het écht heel stom van mezelf. Dat zie ik nu ook wel in. Maar van zijn kant vind ik het ook fout, tegenover zijn vriendin.
Oud 28-10-2005, 20:57
Iduna
Iduna is offline
Ik vind het tegenover zijn vriendin niet kunnen. Dat het slecht tussen hen gaat, is echt een onzinsmoes van hem! Als dat een reden is om met andere mensen te kunnen zoenen, hoef ik niet te weten hoe het zal zijn als het tussen jou en hem slecht zou gaan.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 21:00
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 28-10-2005 @ 21:57 :
Ik vind het tegenover zijn vriendin niet kunnen. Dat het slecht tussen hen gaat, is echt een onzinsmoes van hem! Als dat een reden is om met andere mensen te kunnen zoenen, hoef ik niet te weten hoe het zal zijn als het tussen jou en hem slecht zou gaan.
Maar wat zou je doen als je echt verliefd op hem bent? Wel of niet iets met hem beginnen?
Oud 28-10-2005, 21:08
Verwijderd
Citaat:
LOLA3000 schreef op 28-10-2005 @ 22:00 :
Maar wat zou je doen als je echt verliefd op hem bent? Wel of niet iets met hem beginnen?
Ik zou me dan altijd af blijven vragen of hij niet hetzelfde bij mij zou doen, als dat hij bij zijn vorige vriendin deed....
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 21:37
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 28-10-2005 @ 22:08 :
Ik zou me dan altijd af blijven vragen of hij niet hetzelfde bij mij zou doen, als dat hij bij zijn vorige vriendin deed....
ja dat is echt clicheee om te denken
Oud 28-10-2005, 21:39
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
ZerO schreef op 28-10-2005 @ 22:37 :
ja dat is echt clicheee om te denken
Zeikwijf.

Ik zou me dat ook afvragen
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 21:44
Verwijderd
Fout fout, iig flink stijlloos zoals boven al genoemd werd. Of jij 'schuldig' bent? Nee, had je niet kunnen weten en daarbij: zijn probleem, heb jij niets mee te maken. Je wilt een relatie met hem, ach, dan moet je nog maar zien of hij inderdaad niet hetzelfde bij jou flikt als het eventjes 'niet zo goed meer gaat met de relatie'. Ik denk dat je daar snel genoeg achter komt
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 21:45
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
LOLA3000 schreef op 28-10-2005 @ 21:45 :

Zit hij nou heel erg fout? Of is het niet heel erg omdat het toch al het einde van hun relatie was? Wat zouden jullie doen..gewoon iets met hem nemen?
Tuurlijk zit hij heel fout; dat weet je zelf ook wel. Als hij zeker wist dat het fout zat tussen hen, had hij het al lang uitgemaakt moeten hebben.
Ik weet niet wat ik in de situatie zou doen. Ik heb een keer een jongen afgewezen, omdat ik wist dat hij bij een ex was vreemd gegaan. Alleen had ik hem leuk kunnen gaan vinden, maar was ik nog niet verliefd op hem.
In deze situatie zou ik iig wachten tot hij het ook echt heeft uitgemaakt. Daarna een paar keer daten en kijken hoeveel vertrouwen ik in hem heb.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 21:49
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 28-10-2005 @ 22:39 :
Zeikwijf.

het is niet zo dat alle relaties volgens een bepaald patroon beginnen en eindigen
Oud 28-10-2005, 21:53
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
ZerO schreef op 28-10-2005 @ 22:49 :

het is niet zo dat alle relaties volgens een bepaald patroon beginnen en eindigen
Stel jij hebt een vriend waarvan je weet dat die al 2 keer vreemdgegaan is, je maakt mij niet wijs dat de gedachte of ie het niet een keer opnieuw zou doen bij jou niet bestaat.

Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 21:59
Metal
Metal is offline
Citaat:
ZerO schreef op 28-10-2005 @ 22:49 :

sorry maar hij heeft gelijk ioana
Oud 28-10-2005, 22:02
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Metal schreef op 28-10-2005 @ 22:59 :
sorry maar hij heeft gelijk ioana
w000000 Martijn <3
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 22:03
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 28-10-2005 @ 22:53 :
Stel jij hebt een vriend waarvan je weet dat die al 2 keer vreemdgegaan is, je maakt mij niet wijs dat de gedachte of ie het niet een keer opnieuw zou doen bij jou niet bestaat.

ten eerste hangt het af van de omstandigheden en ten tweede er is ook zoiets als niet piekeren en leven

het is menselijk maar tegelijk bekrompen om gelijk vanuit te gaan dat iemand die vreemd is gegaan eerder vreemd zal gaan dan iemand die nooit heeft bedrogen. zulke dingen zijn niet te voorspellen

dus nee ik zou er niet wakker van kunnen liggen.
Oud 28-10-2005, 22:07
ZerO
ZerO is offline
ok tuurlijk je vraagt je af maar het moet niet obsessief worden en daardoor iemand geen kans geven
Oud 28-10-2005, 22:14
Verwijderd
Als hij niet de moeite neemt eerst die andere relatie af te sluiten voor hij met jou gaat zoenen, vind ik hem stom. 't Maakt niet uit of de kans bestaat dat hij hetzelfde ook bij jou gaat doen, hij heeft het al bij iemand anders gedaan, is dat niet pijnlijk genoeg? Ik zou me daarnaast ook enorm schuldig voelen dat ík de persoon ben voor wie hij iemand verlaten heeft. Hij moet het zélf doen, niet omdat er toevallig iemand anders langs komt. Het smoesje 'het ging toch al niet goed' is echt te zwak. Maak het dan eerst uit.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 22:23
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Tja, béétje jammer is het wel van hem. Maar ja, mensen kunnen veranderen, en ik zou hem wel een kans geven, als je hem écht leuk vind. Daarnaast zou ik me vooral niet schuldig voelen, hij was diegene met een vriendin, en hij was diegene die fout zat, jij niet. Zelfs al wist je dat hij een vriendin had, jouw fout niet dat hij met jou loopt te kussen.
Oud 28-10-2005, 22:25
Verwijderd
Citaat:
chocomelsletje schreef op 28-10-2005 @ 23:23 :
Tja, béétje jammer is het wel van hem. Maar ja, mensen kunnen veranderen, en ik zou hem wel een kans geven, als je hem écht leuk vind. Daarnaast zou ik me vooral niet schuldig voelen, hij was diegene met een vriendin, en hij was diegene die fout zat, jij niet. Zelfs al wist je dat hij een vriendin had, jouw fout niet dat hij met jou loopt te kussen.
Hij liep niet alleen met haar te kussen, zij kuste ook met hem. Als je weet dat iemand een vriendin heeft en je doet toch mee, dan vind ik dat ook stom
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 28-10-2005 @ 23:25 :
Hij liep niet alleen met haar te kussen, zij kuste ook met hem. Als je weet dat iemand een vriendin heeft en je doet toch mee, dan vind ik dat ook stom
Tsjaa maar wel begrijpelijk. Ik bedoel als je iemand erg leuk vind, diegene zou een vriendin hebben, maar hij zou wel met je zoenen, dan zou ik denk ik ook gewoon terug zoenen hoor. Natuurlijk lullig voor zijn vriendin, maar kom op je bent verliefd, dan laat je die kans toch niet schieten.
Dus eigenlijk is het vooral zijn fout.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 22:57
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
ZerO schreef op 28-10-2005 @ 23:07 :
ok tuurlijk je vraagt je af maar het moet niet obsessief worden en daardoor iemand geen kans geven
Obsessief heb ik niet gezegd, maar het kan je wel tegenhouden in een aantal beslissingen....

...zoals een relatie aangaan, for a start.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 23:05
Heikneuter
Heikneuter is offline
Tja, als je er niet mee gezoent hebt weet je ook niet of de jongen/meisje in kwestie je wel leuk vind. En soms loopt dat net in je relatie met je vriend(in) waaraan je niks meer vind. Niet te druk om maken, stel dat jij een saaie vriend had gehad, en er kwam ineens een leuke je zoenen. zou je hetzelfde doen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 23:26
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 28-10-2005 @ 23:25 :
Misschien, maar ik zou me echt niet schuldig voelen, hij gaat vreemd, jij niet. Als ik verliefd ben & hij wilt met mij kussen, kan die vriendin mij echt niets schelen. Noem me egoistisch, maar zo ben ik.
Oud 29-10-2005, 13:59
I C U
I C U is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 29-10-2005 @ 00:26 :
Misschien, maar ik zou me echt niet schuldig voelen, hij gaat vreemd, jij niet. Als ik verliefd ben & hij wilt met mij kussen, kan die vriendin mij echt niets schelen. Noem me egoistisch, maar zo ben ik.
Zit iets in natuurlijk. Hij doet iets fouts, iets wat sowieso stijlloos is. Misschien had ik toch gezegd van doe maar niet vanwege die vriendin, maar toch. Soms is de verleiding te groot!

Of je nu iets met hem moet beginnen weet ik niet. Moet je lekker zelf weten. Als je denkt dat het kans van slagen heeft, moet je het doen, anders niet. Wacht trouwens eerst maar es af of hij zijn vriendin echt dumpt. Gewoon maar zien hoe dit zich ontwikkelt...
Oud 29-10-2005, 15:06
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja, het is gewoon fout als je zoent met iemand terwijl je een relatie hebt. Ik heb een half jaar geleden nog gezoend met iemand die een niet goed lopende relatie had en die op mij verliefd was geworden. Het is uiteindelijk op niets uitgelopen, zij heeft toch voor haar relatie gekozen en dat was klote voor mij, maar je moet op een gegeven moment gaan kiezen, omdat je anders 2 jongens (in jouw geval: meiden) aan het lijntje houdt. Hij is niet eerlijk tegenover jou en tegenover zijn relatie.

Dat hij zijn relatie uitmaakt omdat hij verliefd is op een ander vind ik niet echt fout. Gevoelens krijgen voor iemand anders (en het gevoel dat je liever bij die ander bent dan bij je relatie) kan gewoon gebeuren. Echter, eigenlijk had hij het dan eerst moeten uitmaken. Anders blijf je maar dubben en denken of het iets kan gaan worden. En als hij het uitmaakt, zal hij gewoon eerlijk moeten vertellen dat hij met jou gezoend heeft. Misschien moest-ie dat dan wel eerder doen, dus hij is niet echt 100% eerlijk bezig.

In mijn geval van een half jaar geleden is de keuze dus niet op mij gevallen. Daar heb ik van geleerd: ik ga nooit meer aanpappen met iemand die nog een relatie heeft. Nooit meer. Dan moet diegene het maar eerst uitmaken zodat ik zeker weet dat ze voor mij wil gaan. In mijn geval heeft dit nog achteraf veel gedoe opgeleverd (een heel verhaal dat ik jullie wil besparen )en dat wil ik niet meer.
Oud 29-10-2005, 15:35
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Wat een eikel dat ie dat nog niet gezegt had. Ik zou dat gelijk als een grote afknapper zien en hem niet eens meer willen. Je moet gewoon aan hem vragen waarom hij niet eerlijk tegenover je is geweest en dat je het een oneerlijke reden vind!
Oud 30-10-2005, 14:20
darq
darq is offline
zucht, ab-so-luut de verkeerde volgorde!
Oud 30-10-2005, 14:25
Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
idd
Oud 30-10-2005, 16:49
Verwijderd
Citaat:
chocomelsletje schreef op 29-10-2005 @ 00:26 :
Natuurlijk, iedereen denkt er voelt zich er anders bij. Maar ik zou het gewoon niet kunnen. Zou me schuldig voelen tegenover dat meisje, en als het omgekeerd zou gebeuren, zou ik net zo hard pissig zijn op dat meisje als op mijn vriend. Noem me raar, maar zo ben ik
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 17:52
WolterB
WolterB is offline
(Ik heb de reacties niet gelezen, maar) ik vind dat hij er niet goed aan heeft gedaan om met je te zoenen. Hij had daar beter mee kunnen wachten totdat t écht uit is/was tussen hem en zijn vriendin.

Laatst gewijzigd op 30-10-2005 om 18:50.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 19:58
~louise~
~louise~ is offline
De laatste 3 jongens waarmee ik heb gezoend hebben een vriendin. Van één wist ik het. Misschien niet al te slim om met die jongen te zoenen (hij belde me achteraf half huilend op omdat-ie bang was dat het uit zou gaan), maar het is gebeurd. Ík ben niet degene met een vriend(in).
Die andere twee hadden het dus niet gezegd. En beide reageerde door te zeggen dat hun relatie niet meer veel voorstelde, en dat ze dachten dat ik het wel wist, blabla. Alletwee deze jongens hebben nog steeds met hun vriendin.

Misschien maakt hij het uit en misschien niet. Misschien is hij niet te vertrouwen, en misschien wel. Het is echt niet te zeggen. Niet teveel er op hopen en je er niet te hard instorten.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 20:26
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Hij heeft het uitgemaakt met haar...en ik weet nog niet hoe het verder gaat tussen ons. Ik ben toch wel bang, zoals hierboven gezegt, dat ik hem nooit helemaal zal vertrouwen. Maar misschien ook wel.
Oud 31-10-2005, 14:13
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
~louise~ schreef op 30-10-2005 @ 20:58 :
De laatste 3 jongens waarmee ik heb gezoend hebben een vriendin. Van één wist ik het.

(..)

Die andere twee hadden het dus niet gezegd.
Ehhh, ik ben gewoon benieuwd. Hoe lang kende je die jongens dan? Want als je iemand al even kent weet je toch meestal wel of iemand relatie heeft of niet....
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 18:42
Henk Biertank
Henk Biertank is offline
stylishhhhhhhhhhhhh
Oud 02-11-2005, 19:26
I C U
I C U is offline
Citaat:
LOLA3000 schreef op 30-10-2005 @ 21:26 :
Hij heeft het uitgemaakt met haar...en ik weet nog niet hoe het verder gaat tussen ons. Ik ben toch wel bang, zoals hierboven gezegt, dat ik hem nooit helemaal zal vertrouwen. Maar misschien ook wel.
Hm! Het verbaast me eigenlijk dat hij het uitgemaakt heeft. Wie weet... Succes!
Oud 02-11-2005, 21:45
Abercrombie
Abercrombie is offline
Ach, hij was nog niet getrouwd! Iedereen maakt wel eens een foutje... Nu kan dat tenminste nog, als je jong bent... Als hij het niet gedaan zou hebben was hij misschien getrouwd, zat op z'n veertigste in een mid-life crisis en zou dan met een ander gezoend hebben... Nou, dan is het pas erg, als je kids hebt etc.!
Oud 02-11-2005, 22:01
Verwijderd
Citaat:
LOLA3000 schreef op 30-10-2005 @ 21:26 :
Nou ja opzich zou ik daar niet echt bang voor zijn hoor. Mss liep hun relatie al langer niet lekker, dat kan toch ook. En werd hij verliefd op een ander.
Oke mss niet echt netjes dat hij eerst met jou gezoend heeft en het daarna pas uitgemaakt heeft, maar echt ik zou me daar niet zo'n zorgen over maken; tenminste nu nog niet.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 22:23
Black-X
Black-X is offline
Citaat:
Benk het helemaal mee eens..

Wat ie bij ze aanstaande ex heeft gedaan gebeurd misschien ook bij jou..
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 23:25
Optima
Optima is offline
tja

leuk als speeltje, maar om er een relatie mee te beginnen? dan ben jij de evil-woman die ze uit elkaar heeft gedreven

niet doen
Oud 04-11-2005, 14:12
Verwijderd
Als hij dit nu bij haar flikt kan het de volgende keer bij jou zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 14:18
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Nee, hij is fout, jij zit fout.
Ik zou gewoon wat met hem beginnen want mensen zoals jij verdienen het dat hun vriend een keer vreemdgaat, en dat doet ie vast nog wel een keer
Oud 04-11-2005, 18:45
Spiteful
Spiteful is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 04-11-2005 @ 15:12 :
Als hij dit nu bij haar flikt kan het de volgende keer bij jou zijn.
Met nadruk op kan. Als je hem leert kennen en hij is eerlijk, moet je voor zo'n dingen niet bang zijn, anders kom je nergens.
Oud 04-11-2005, 18:50
SellaYoung
SellaYoung is offline
Iemand die zoiets bij de een doet, doet dat ook bij een ander. (In dit geval bij jou, dus.)

Laten stikken die hap
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 20:45
nietzijweer
nietzijweer is offline
Ze trappen er bij mij ook steeds weer in,
liefde maakt nou eenmaal blind.
Bovendien zijn velen zo naief dat ze denken dat het deze keer niet zal gebeuren.

Als je voor hem kiest, blijf dan niet steeds achterdochtig, maar ga er dan ook echt voor.
Zo niet is dat jammer voor hem.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 21:21
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Ik heb een tijdje geleden een hele leuke jongen ontmoet. Vorige week heb ik met hem afgespoken&toen hebben we gezoend. Ik had wel eens vaag gehoord dat hij een vriendin had, maar ik vind hem zo leuk dat ik daar een beetje oostindisch doof voor was. Beetje stom maarja...Een paar dagen geleden zei hij opeens dat hij mij erg leuk vindt. Toen heb ik hem gevraagd naar zijn vriendin en toen zei hij dat het slecht gaat tussen hen en dat hij het uit gaat maken.
Ik vind het echt niet kunnen dat hij gewoon met mij ging zoenen en niks over zijn vriendin heeft vertelt. En ik vind het heel lullig tegenover zijn vriendin dat hij gewoon met een ander meisje gaat zoenen&haar hier niks over vertelt. Aan de andere kant was het van mezelf ook stom om gewoon met hem te gaan zoenen terwijl ik niet even voor mezelf duidelijk heb gemaakt of hij een vriendin heeft. Maar ik vind hem echt ontzettend leuk&zou heel graag iets met hem willen!

hij zit heel erg fout!

of het nou goed gaat met hun relatie of slecht, hij moet éérst het fatsoen hebben in dat vage lijf van m om het uit te maken met haar voordat hij iets met een ander doet / begint.

jij had het idd zelf ook wel ff kunnen navragen, maar het is nog wel te begrijpen dat je daar graag doof voor wilt zijn als je iemand zo leuk vindt.

bedenk wel dat de kans groot is dat als jij nu iets met hem neemt, dat hij dit ook flikt bij jou.
want schijnbaar ziet hij er gewoon geen probleem in, dus wat geeft jou die garantie dat hij het dit x wel goed doet volgens het boekje bij jou?!
Oud 04-11-2005, 21:23
Verwijderd
Ja, hij zit fout. Eerst uitmaken, dan pas bij andere meiden gaan schooien. Althans, dat vind ik de juiste volgorde. Wie weet zégt ie maar gewoon dat zijn relatie op z'n eind loopt, om jou gerust te stellen, maar issie ondertussen gewoon jou aan het gebruiken.

foutfoutfout dus. Oh, en overigens, als mijn vent zoiets zou flikken, gaat ie acuut de deur uit.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 14:32
Spiteful
Spiteful is offline
Citaat:
nietzijweer schreef op 04-11-2005 @ 21:45 :
Ze trappen er bij mij ook steeds weer in,
liefde maakt nou eenmaal blind.
Bovendien zijn velen zo naief dat ze denken dat het deze keer niet zal gebeuren.

Als je voor hem kiest, blijf dan niet steeds achterdochtig, maar ga er dan ook echt voor.
Zo niet is dat jammer voor hem.
Jij maakt er dus een sport van om jongens voor de gek te houden? Of heb ik iets verkeerd begrepen?
Oud 05-11-2005, 17:55
U*NiQ
U*NiQ is offline
Hij zit fout.
Als hij jou echt zo leuk vind, leuk genoeg om zijn vriendin mee te belazeren, had hij het beter eerst uit kunnen maken met zijn vriendin.

Mocht hij het alsnog uitmaken met zijn vriendin, denk dan wel even twee keer na voordat je iets met hem begint. Voordat hij jou ook belazert als het niet goed gaat tussen jullie ofzo.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 16:02
nietzijweer
nietzijweer is offline
Citaat:
Spiteful schreef op 05-11-2005 @ 15:32 :
Jij maakt er dus een sport van om jongens voor de gek te houden? Of heb ik iets verkeerd begrepen?
Nee dat is niet zo hoor, al zou je dat er wel uit kunnen opmaken.
Dus in feite heb je het niet verkeerd begrepen maar verwoordde ik het nogal overdreven.
Ik ben gewoon niet het type voor een relatie, nog niet tenminste.
Ik wil me nog niet binden, maar in de (helaas tijdelijke) roes van verliefdheid weet ik mezelf ervan te overtuigen dat het wel zo is.
Vervolgens gaat het fout, geef ik achteraf toch te weinig om hem, en zoen ik met een ander.
Ik hoef geen preek, ik weet dat het fout is, maar zo gaat het nu eenmaal bij mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten