Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zou me dat ook afvragen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet wat ik in de situatie zou doen. Ik heb een keer een jongen afgewezen, omdat ik wist dat hij bij een ex was vreemd gegaan. Alleen had ik hem leuk kunnen gaan vinden, maar was ik nog niet verliefd op hem. In deze situatie zou ik iig wachten tot hij het ook echt heeft uitgemaakt. Daarna een paar keer daten en kijken hoeveel vertrouwen ik in hem heb. |
![]() |
||
Citaat:
![]() het is niet zo dat alle relaties volgens een bepaald patroon beginnen en eindigen
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het is menselijk maar tegelijk bekrompen om gelijk vanuit te gaan dat iemand die vreemd is gegaan eerder vreemd zal gaan dan iemand die nooit heeft bedrogen. zulke dingen zijn niet te voorspellen dus nee ik zou er niet wakker van kunnen liggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus eigenlijk is het vooral zijn fout. |
![]() |
||
Citaat:
...zoals een relatie aangaan, for a start. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Of je nu iets met hem moet beginnen weet ik niet. Moet je lekker zelf weten. Als je denkt dat het kans van slagen heeft, moet je het doen, anders niet. Wacht trouwens eerst maar es af of hij zijn vriendin echt dumpt. Gewoon maar zien hoe dit zich ontwikkelt...
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oke mss niet echt netjes dat hij eerst met jou gezoend heeft en het daarna pas uitgemaakt heeft, maar echt ik zou me daar niet zo'n zorgen over maken; tenminste nu nog niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat ie bij ze aanstaande ex heeft gedaan gebeurd misschien ook bij jou.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou gewoon wat met hem beginnen want mensen zoals jij verdienen het dat hun vriend een keer vreemdgaat, en dat doet ie vast nog wel een keer ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
of het nou goed gaat met hun relatie of slecht, hij moet éérst het fatsoen hebben in dat vage lijf van m om het uit te maken met haar voordat hij iets met een ander doet / begint. jij had het idd zelf ook wel ff kunnen navragen, maar het is nog wel te begrijpen dat je daar graag doof voor wilt zijn als je iemand zo leuk vindt. bedenk wel dat de kans groot is dat als jij nu iets met hem neemt, dat hij dit ook flikt bij jou. want schijnbaar ziet hij er gewoon geen probleem in, dus wat geeft jou die garantie dat hij het dit x wel goed doet volgens het boekje bij jou?!
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Dus in feite heb je het niet verkeerd begrepen maar verwoordde ik het nogal overdreven. Ik ben gewoon niet het type voor een relatie, nog niet tenminste. Ik wil me nog niet binden, maar in de (helaas tijdelijke) roes van verliefdheid weet ik mezelf ervan te overtuigen dat het wel zo is. Vervolgens gaat het fout, geef ik achteraf toch te weinig om hem, en zoen ik met een ander. Ik hoef geen preek, ik weet dat het fout is, maar zo gaat het nu eenmaal bij mij. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij laat niets meer van zich horen Queeniie | 19 | 11-10-2008 21:09 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou zo jaloers? DaStar | 131 | 20-07-2008 17:00 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen voor één avond? TranceGirl | 141 | 19-01-2004 23:04 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer vinden jullie dat je van een relatie kan spreken? Sangria | 58 | 06-12-2003 11:19 | |
Liefde & Relatie |
Rondkijken naar anderen in je relatie luckyleo | 20 | 14-04-2003 19:34 | |
Liefde & Relatie |
geen idee wat ik hier mee moet.... moedergans | 12 | 02-09-2002 18:49 |