Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2005, 17:41
Verwijderd
Ik zit nu op een andere school dan een vriendin waar ik een paar jaar mee bevriend was. we spraken elkaar nog wel over msn enzo, en we zeiden dat we elkaar zo miste enzo en dat we maar weer eens wat af moesten spreken. zij wou dat ook heel graag, (zei ze dan)
we hadden afgesproken voor vrijdag in de vakantie. maar ze zou nog even kijken of ze kon. ze smste mij dat ze niet kon omdat haar ouders zoveel jaar getrouwd waren, en dat ze iets leuks zouden gaan doen.
maar nu kwam ze diezelfde avond om een uur of zes online, met als msn naam: haar naam + een vriendin's naam. dus toen wou ik tegen haar aanpraten, maar dat kon niet want ze was gelijk ofline. ik dacht dit klopt niet, toen ging ik op mijn andere email adres, en ja hoor ze was online.
toen probeerde ik ook tegen haar aan te praten, maar ze blokte me weer. ik vind dit zo raar he, ik dacht dat het een vriendin was. wat zouden jullie doen, zouden jullie haar opbellen en tegen haar aanlullen( zo kan ze me niet blokke) of zouden jullie het laten rusten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2005, 17:43
I C U
I C U is offline
Eerst bellen, hangt ze dan op, dan een e-mail sturen en de boel laten rusten. Je hebt het volste recht om uitleg te vragen, maar erachteraan lopen lijkt me ook een beetje nutteloos. Een paar pogingen wagen en dan maar laten hangen.

Lullige actie wel, trouwens
Oud 27-10-2005, 17:50
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 27-10-2005 @ 18:43 :
Eerst bellen, hangt ze dan op, dan een e-mail sturen en de boel laten rusten. Je hebt het volste recht om uitleg te vragen, maar erachteraan lopen lijkt me ook een beetje nutteloos. Een paar pogingen wagen en dan maar laten hangen.

Lullige actie wel, trouwens
ja ik stond echt te kijken huh????
maar ik heb haar gemailt, gesmst, en op msn tegen haar aangelult. maar ik zal het is proberen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 18:34
I C U
I C U is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 27-10-2005 @ 18:50 :
ja ik stond echt te kijken huh????
maar ik heb haar gemailt, gesmst, en op msn tegen haar aangelult. maar ik zal het is proberen.
Ja, dat kan ik me voorstellen! Waarschijnlijk zit er iets typisch meisjesachtigs achter en durft ze het je niet recht in je gezicht te zeggen, zoiets van dat je iets gedaan of gezegd hebt wat bij haar niet goed gevallen is enz. Je weet vast wel hoe dat gaat Succes anyway!
Oud 27-10-2005, 18:39
Verwijderd
ja dat denk ik niet, ze is gewoon te zwak om mij onder ogen te komen. echt zo'n meningloos wijf dus.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 18:42
I C U
I C U is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 27-10-2005 @ 19:39 :
ja dat denk ik niet, ze is gewoon te zwak om mij onder ogen te komen. echt zo'n meningloos wijf dus.
Dumpen
Oud 27-10-2005, 19:35
Amma
Amma is offline
Citaat:
I C U schreef op 27-10-2005 @ 19:42 :
Dumpen
Inderdaad. Laat haar lekker in de poep zakken
Zo behandel je je vrienden niet..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 19:36
Verwijderd
Ik ben het volledig eens met I C U
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 19:39
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 27-10-2005 @ 19:42 :
Dumpen
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 19:47
Verwijderd
Als ze iemand meer/anders heeft gevonden om haar tijd mee te besteden en ze het waard vindt erover te liegen of omheen te draaien, zie ik geen reden achter haar aan te gaan rennen voor antwoorden of uberhaupt aandacht. Lekker in haar sop gaar laten koken.

It's her loss, really. Zij is een goeie vriendin kwijt... jij maar een slechte.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 20:29
gezweetwel
gezweetwel is offline
Tja, ik geloof dat dit een hint is van haar, en je de boodschap al snapte voor je dit postte... Wat niet betekent dat ik haar kant kies hé
Oud 27-10-2005, 21:33
WolterB
WolterB is offline
Ik kan weinig toevoegen, maar je moet iig 0 tijd meer in haar steken, is ze niet waard
Oud 27-10-2005, 21:41
Verwijderd
Wat me overigens wel zorgen baart is dat je nog aan ons moet vragen wat je hiermee aanmoet. Ben je gewend dat mensen continu over je heen lopen?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 22:10
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Gewoon haar bellen en om duidelijkheid vragen en het is echt een rare actie van haar. Komt het nog niet goed dan is zij jou niet waard.
Oud 28-10-2005, 02:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Dit soort dingen zul je helaas nog wel vaker tegenkomen. Zo gauw je naar een andere school gaat, laten sommige mensen je vallen. Uit het oog, uit het hart, jammer genoeg. Je denkt voor altijd vrienden te blijven, maar niets blijkt minder waar.

Wat ik zou doen? Ik heb een soortgelijke situatie meegemaakt: eerst proberen evrhaal te halen bij je vriendin. Als dat niet werkt (ze antwoordt niet, ze ontkent etc.) kun je het het beste opgeven. Als zij niet meewerkt, kan een vriendschap niet werken.

Het zal dan even duren om het te evrwerken, want zoiets doet pijn, maar als je jezelf maar vaak genoeg voorhoudt dat je beter af bent zonder vriendin dan met zó'n vriendin, lukt het wel.

Maar laat ik niet meteen van het ergste uitgaan en hopen dat jullie dit uit kunnen praten. Succes.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 09:28
Pierreke
Pierreke is offline
Ik denk dat ik allereerst zou proberen om erachter te komen wáarom ze niks meer laat horen. Je ziet deze situatie natuurlijk heel zwart-wit en wie weet heeft ze er gegronde redenen voor. Als ze deze redenen heeft moet je die accepteren en proberen op de een of andere manier verandering in de situatie te brengen. Waarschijnlijk moet je dan proberen toegeeflijk te zijn; maar ik neem aan dat je je vriendschap wilt behouden...? Meeste mensen die hierboven 'dumpen ' hebben geschreven begrijp ik niet goed; je wilt haar toch niet kwijt?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 11:34
gezweetwel
gezweetwel is offline
Wellicht zijn jullie gewoon te verschillend.
Oud 28-10-2005, 12:27
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
I C U schreef op 27-10-2005 @ 18:43 :
Mooier kan ik het niet zeggen. Spreek haar er op aan!!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 13:05
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 27-10-2005 @ 22:41 :
Wat me overigens wel zorgen baart is dat je nog aan ons moet vragen wat je hiermee aanmoet. Ben je gewend dat mensen continu over je heen lopen?
Ik kan best begrijpen dat ze het even niet meer zo goed weet. Tuurlijk jij plaatst dit soort topics niet want jij verbreekt toch altijd het contact.
Oud 28-10-2005, 13:07
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
I C U schreef op 27-10-2005 @ 19:34 :
Ja, dat kan ik me voorstellen! Waarschijnlijk zit er iets typisch meisjesachtigs achter en durft ze het je niet recht in je gezicht te zeggen, zoiets van dat je iets gedaan of gezegd hebt wat bij haar niet goed gevallen is enz. Je weet vast wel hoe dat gaat Succes anyway!
Oud 28-10-2005, 13:41
Verwijderd
nou, ik wil het gewoon kwijt, dan post ik het hier gewoon. boeiend.
ik ga er vande week is bellen kijken wat ze zegt of dat ze de hoorn er op knalt.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 14:28
Verwijderd
ik heb haar dus gebelt, omdat ik op een andere msn zag dat ze online is, ik zeg nu wil ik het wel is weten.
zegt ze ik had je nog gemailt, maar ik hoorde al niks dus ik wou je vandaag nog een keer mailen.
en ik mag de laatste tijd niet op msn, omdat ik moet leren, en ik zit dan bij een vriendin..... right...... ik zeg zo hoezo zit je dan nu wel online terwijl je bij mij ofline bent?
zegt ze oh lekker vaag ik heb je niet geblokt hoor.
nou en toen hadden we ff gekletst, oa. over dat nog is wil afspreken( ik zie het wel, ze komt maar naar mij toe) en later was ze weer online. heel gek...
nou ik weet gewoon zeker dat ze liegt.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 14:29
gezweetwel
gezweetwel is offline
dat wisten wij allang zeker hoor
Reageren

Regels voor berichten