Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb zo ook met mn ex contact verbroken. Hem eerst laten weten dat ie mij onnodig heel veel pijn heeft gedaan, en dat als gevolg ik hem niet meer hoef te zien enzo. Dan krijg je vaak reacties van dan stel je je kwetsbaar op, maar daar vinnik niets mis mee. Hij heeft me namelijk dan gekwetst, ik wil dan alleen eerlijk zijn tegen hem en tegen mezelf, en niet doen alsof het me niet deert en dr op die manier zogenaamd boven staan.. dat vinnik juist dr niet boven staan.. |
![]() |
|
![]() |
Ik zou hem het wel laten weten. Stuur m gewoon een emailtje..jullie waren ooit goed bevriend en door een of ander knullig iets is dat nu niet meer zo..Je mag toch laten merken dat je dat erg jammer vindt, en zeker dat je de manier waarop het nu gaat helemaal niet aanstaat ofzo..
Ik zou het gewoon doen, anders blijf je dr mee rondlopen, en schiet het niet op..gewoon doen dus! Goodluck! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Tattoo laten zetten? vloertegel | 4 | 27-02-2015 16:18 | |
Liefde & Relatie |
Het is gedaan.. en ik voel me leeg... lso | 27 | 02-01-2006 10:26 | |
Liefde & Relatie |
Hij heeft me laten zitten, niet? lieve | 15 | 19-10-2003 20:08 | |
Liefde & Relatie |
Waarom ben jij absoluut geen fijne partner? Phileine | 175 | 12-08-2003 13:25 | |
Psychologie |
ik voel me zwak om wat ik deed, maar dat niet alleen BELLEKE | 8 | 13-06-2003 17:13 | |
Liefde & Relatie |
opeens laat hij niks meer van zich horen... en nu??? Palmboompje | 5 | 16-08-2002 13:52 |