Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, mor ik ben zeker da we iets gingen doen... hij heeft het nog bevestigt. Het is gewoon het feit dat hij niets heeft laten weten!
Hij is tenslotte een klasgenoot geweest, ik weet wel hoe hij in elkaar zit... en ik heb hem nog nooit tov mij een afspraak niet weten nakomen. Op berichtjes via GSM reageert hij niet... ik versta het niet. Gistere is hij ook niet online gekomen... ik hoop dat er niets gebeurd is ofzo. Maar normaal kom ik hem vanavond wel tegen in één van de jeugdcafe's. Maar ik zeg wel 'normaal'... Och mss heb ik wat overdreven gedroomd. Greets Lieve,xxx
|
Sorry dat ik voor jou zo pessimistisch ben, maar ik denk wel dat ie je heeft laten zitten.
Want als zijn gevoelens ook zo erg voor jou waren geweest, had hij de hele dag in spanning gezeten voor jullie afspraakje, en als er iets onprettigs tussen was gekomen echt de grootste moeite gedaan om het jou te laten weten. .... Mars |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Alleen is er nergens bij ons in de buurt een coffeeshop, mor dan is het samenhokken bij een paar van z'n maten!
Laatst gewijzigd op 18-10-2003 om 15:49. |
![]() |
|
De jongen die ik leuk vind zou vandaag voor me gaan koken, en daarna zouden we de rest van de avond ook nog samen spenden, gewoon rustig aan op zondagavond, lekker filmpje kijken enzo. Omdat we zaterdag ruzie hadden. Hij vertrouwde me niet met een jongen terwijl daar absoluut geen reden toe was, dus ging hij het op deze manier goedmaken.
En toen zei hij af. Maar, hij heeft wel beloofd dat we het dan ergens deze week doen. En ik ben daarna nog naar hem toe gefietst omdat hij me toch wel wilde zien. Dus ik ben ook laten zitten vandaag ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 107 moon | 496 | 11-09-2007 15:07 | |
Liefde & Relatie |
Hij doet me zóveel pijn!!! Blue Crystal | 57 | 17-03-2005 00:17 | |
Liefde & Relatie |