Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2003, 18:49
lieve
lieve is offline
Ok, ik heb hier over hem al eens iets geplaatst 'vroegere klasgenoot'...
Situatie: Hij is een vroegere klasgenoot, 1 jaar ouder, en sinds zondag is het een beetje duidelijk aan het worden dat we gevoelens hebben voor elkaar.(althans dat dacht ik toch dat het wederzijds was)

Wel, we hadden gisteravond via MSN wa gepraat en het kwam uit dat hij, juist zoals ik, vandaag vroeg gedaan had met het school. En we zouden wat gaan doen deze middag...
Hij moest dringend weg op MSN(omdat z'n vader computer nodig had)... en zei dat hij me rond de middag wel zou laten waar we afspraken en rond wat uur.

Ik heb nu nog steeds niets van hem gehoord.
Hij heeft me dus laten zitten?!
Ik ben nu heel onzeker... ik ben bang dat ik de verkeerde conclusie genomen heb. Hoewel enkele vrienden van me, (per toeval) enkele berichten van hem via SMS gelezen hebben en meteen zeiden dat hij wel iets voor me voelde.(en die kennen hem ook) Als zij hetzelfde denken als ik... zouden we ons dan zoooo kunnen vergissen?
Hij had toch iets kunnen laten weten??
En hij is nog steeds niet op MSN gekomen vanavond!

Och, ik verwacht hier niet meteen reactie op, wou vooral m'n hartje even luchten!
Greets Lieve,xxx

Laatst gewijzigd op 16-10-2003 om 18:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2003, 18:52
Brutus
Brutus is offline
misschien is er wat gebeurt * ongelukje ofzo *
en is hij er nog niet aan toe gekomen.

ook s een x bij mij gebeurt, een vriend was van de fiets gevallen.
en dat meisje zei : doei doei
Oud 16-10-2003, 18:57
Cait
Cait is offline
Idd.. mss is er wat tussengekomen, d'r kan van alles gebeurd zijn. Mss is ie stout geweest en heeft ie straf van z'n ouders, je weet maar nooooit. Geef m nog n kans
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 20:49
miro
miro is offline
T is MSN geen echte date, je moet je niet zo vastklampen aan afspraken op msn.

Op msn kunnen dr altijd dingen tussenkomen die even iets belangrijker zijn, no big deal.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 22:50
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 16-10-2003 @ 21:49:
T is MSN geen echte date, je moet je niet zo vastklampen aan afspraken op msn.

Op msn kunnen dr altijd dingen tussenkomen die even iets belangrijker zijn, no big deal.
Neen, ze waren van plan om echt wat te gaan doen. Hij zou laten weten wat waar en wanneer. Dat lijkt me toch wel degelijk een afspraak. Iets meer dan "ja, ik kom vanavond nog wel online, dan praten we verder".

Nog iets van hem gehoord?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 23:05
Verwijderd
tis idd zoals gezegd al MSN, kan gewoon miscommunicatie zijn of hij is het vergeten no biggy. Wel onthouden dat ver msn wel vaker idngen fout gaan heh.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 10:08
Verwijderd
Meid, zit er niet teveel over in, tis herkenbaar voor mij. Geef hem nog een kans, laat het even rusten en vraag een dagje/dagen later zo nonchalant mogelijk: hey, ik dacht dat we wat afgesproken hadden, niet? Zoiets...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 11:06
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
misschien heeft hij zich bedacht

misschien had hij geen zin meer

misschien vond hij jou bij nader inzien niet leuk genoeg

misschien mischien misschien
Oud 17-10-2003, 14:11
Punkygirl
Punkygirl is offline
zou kunnen dat er wat tussen kwam.. bel hem anders gewoon even op hoe het allemaal zit..
Oud 17-10-2003, 17:52
lieve
lieve is offline
Ja, mor ik ben zeker da we iets gingen doen... hij heeft het nog bevestigt. Het is gewoon het feit dat hij niets heeft laten weten!
Hij is tenslotte een klasgenoot geweest, ik weet wel hoe hij in elkaar zit... en ik heb hem nog nooit tov mij een afspraak niet weten nakomen. Op berichtjes via GSM reageert hij niet... ik versta het niet. Gistere is hij ook niet online gekomen... ik hoop dat er niets gebeurd is ofzo.
Maar normaal kom ik hem vanavond wel tegen in één van de jeugdcafe's. Maar ik zeg wel 'normaal'...

Och mss heb ik wat overdreven gedroomd.

Greets Lieve,xxx
Oud 17-10-2003, 18:08
Marsel
Marsel is offline
Sorry dat ik voor jou zo pessimistisch ben, maar ik denk wel dat ie je heeft laten zitten.
Want als zijn gevoelens ook zo erg voor jou waren geweest, had hij de hele dag in spanning gezeten voor jullie afspraakje, en als er iets onprettigs tussen was gekomen echt de grootste moeite gedaan om het jou te laten weten.

....
Mars
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 21:52
Magrip
Magrip is offline
of hij ging in de coffeeshop zitten en besloot er maar niet meer uit te komen

gebeurt mij wel s.
Oud 18-10-2003, 15:47
lieve
lieve is offline
Citaat:
Mief schreef op 17-10-2003 @ 22:52:
of hij ging in de coffeeshop zitten en besloot er maar niet meer uit te komen

gebeurt mij wel s.
Ja hem ook denk ik!
Alleen is er nergens bij ons in de buurt een coffeeshop, mor dan is het samenhokken bij een paar van z'n maten!

Laatst gewijzigd op 18-10-2003 om 15:49.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:48
Eulogy
Eulogy is offline
het is mij zo vaak gebeurd dat ik een verkeerde afspraak maak via msn... zovaak dat ik nu alleen nog telefonisch afspreek, op het gebied van afspraken maken zuigt msn gewoon.
Oud 18-10-2003, 17:47
*MiSs HoNeY*
*MiSs HoNeY* is offline
Op msn komt bijna alles anders over.. Als we het over gevoelens, ruzie etc.. hebben..

Veel liefs..
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 20:08
Sade
Sade is offline
De jongen die ik leuk vind zou vandaag voor me gaan koken, en daarna zouden we de rest van de avond ook nog samen spenden, gewoon rustig aan op zondagavond, lekker filmpje kijken enzo. Omdat we zaterdag ruzie hadden. Hij vertrouwde me niet met een jongen terwijl daar absoluut geen reden toe was, dus ging hij het op deze manier goedmaken.
En toen zei hij af.
Maar, hij heeft wel beloofd dat we het dan ergens deze week doen. En ik ben daarna nog naar hem toe gefietst omdat hij me toch wel wilde zien.
Dus ik ben ook laten zitten vandaag Maar je moet er gewoon wat aan doen om het alsnog door te zetten, face to face praten is veel beter dan op msn
Reageren

Regels voor berichten