Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
By the way, over twee maanden doen we examen en dan zie ik hem niet meer... |
![]() |
||
Citaat:
Hij zei ook dat een meisje hem gevraagd had voor een relatie maar dat hij haar geweigerd had omdat hij op mij wachtte. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder sluit ik me aan bij Brunetjuh. En dat over die site zegt niets. Foto's kun je kijken als je geil bent of als je iemand leuk vindt.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt niet van hem verwachten dat als hij merkt dat jij privédingen hebt doorverteld, hij je blij en opgelucht in de armen springt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dank je ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben bloed serieus hoor, altijd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar even serieus: dat die jongen niet met tegenslagen om kan gaan? Ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Zou jij niet boos zijn als iemand privédingen doorvertelt? (wat overigens dat wiet 'stelen' er niet beter op maakt, maar dat laat ik buiten beschouwing ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Welcome to the real world. Daar gaat niet alles zoals je het geleerd hebt, of je het nu leuk vindt of niet. Als zij dat willen gebruiken, hebben ze daar vast een reden voor. ontopic: ik denk dat jij je ontzettend laat gebruiken, dat hij een kwal is en dat ik de grootste ruzie met jou zou krijgen irl Maar dat is slechts een vermoeden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij is het over het algemeen zo dat men zich daar wél druk om maakt. Iemand beschaamd je vertrouwen en het zou eigenlijk ook wel heel makkelijk zijn als je niets laat merken. Ik denk dat de kans dan ook groter is dat het nog een keer zal gebeuren.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
eindelijk iets zinnigs hier ![]()
||
![]() |
Citaat: