Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2005, 16:17
Blue Crystal
Blue Crystal is offline
Het gaat om een jongen waarmee ik bij Biologie in de klas zit, toen ik vorig jaar nog echt bij hem in de klas zat probeerde hij me vanaf het begin al een beetje te versieren. Hij had het er altijd over dat ik zo mooi was, dat hij me leuk vond, dat hij me sexy vond en hij zat ook aan me en deed best wel opdringerig. Ik vond het eerst totaal niet prettig maar langzaam begon ik eraan te wennen, ik vond die aandacht eigenlijk stiekem wel leuk. Soms deed hij ook wel stom tegen me, maar dat begreep ik, want we lijken best wel op elkaar, qua karakter, ik begreep hem dus best wel. We konden daarom ook wel goed met elkaar opschieten. Dit jaar zitten we dus alleen maar bij Biologie met elkaar in de klas, hij deed dit jaar nog steeds vreselijk zijn best voor me, maar ik heb er nooit duidelijk op gereageerd omdat ik niet echt wist wat ik er mee aan moest. Het ging steeds een beetje verder, hij wilde met me afspreken buiten schooltijd en we hebben vaak samen geblowd enzo. Hij praatte ook veel over sex, dat hij me geil vond enzo. Het ging echt de goede kant op, het voelde voor mij alsof we een soort relatie hadden. Dat heb ik toen perongeluk met mijn stomme hoofd aan een meisje uit onze klas verteld en dat kwam bij hem terecht. Toen is hij heel boos op me geworden en heeft me uitgescholden op msn, daarna heeft hij me geblokkeerd. Het nare is, dat ik een tijdje voordat dit gebeurde écht van hem gaan houden ben, het ging dus opzich wel de goede kant op met ons, maar het incidentje heeft alles dus verpest. Hij heeft hierna erg kwetsende dingen tegen me gezegd, hij heeft me ook slet genoemd enzo, eigenlijk zonder reden. Hij wil niet met mij praten, maar ik houd van hem, dat is echt een héél naar gevoel. Ik voel me ook erg schuldig dat ik dingen heb doorverteld. Op school heb ik verteld dat hij dit soort dingen gedaan heeft en ze hebben hem de opdracht gegeven mij met rust te laten. Nu is er vandaag weer iets gebeurd, en dat was echt de druppel, ik heb iemand wiet laten halen uit mijn klas en die kon mij niet vinden en heeft het toen aan hem gegeven, maar hij heeft het gehouden en is weggegaan. Ik voel me nu echt heel erg klote en ik weet niet waarvoor ik nog leef. Ik kan op het moment echt niet zonder hem en wil het graag oplossen, maar er valt niet echt met hem te praten heb ik het idee.
Kan iemand me helpen?

Laatst gewijzigd op 15-03-2005 om 16:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2005, 16:20
suikerprinses
suikerprinses is offline
volgens mij moet je die jongen gewoon even met rust laten. hij komt vanzelf wel weer naar je toe.
en met je gevoelens kan je op dat moment dan niks, maar het is niet anders. als hij niet wil praten, heeft het geen zin om achter hem aan te blijven huppelen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 16:24
Jolt
Jolt is offline
Idd wacht gewoon een tijdje, ga dan bij hem langs. Hij moet eventjes afkoelen.

Btw, wel zorgen dat je naar nuchter voor zijn deur staat en niet zo stoned als een garnaal..

Wiet
Oud 15-03-2005, 16:31
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
los van je probleem, vind ik het wel apart dat ondanks je hem niet op het eerste gezicht erg leuk vond, hij toch na lang genoeg opdringerig te doen en jouw veel aandacht te blijven geven, je uiteindelijk niet meer zonder hem kunt...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 16:33
miro
miro is offline
Laat die jongen gewoon met rust, dan groei je er wel overheen. Je moet je niet afhankelijk gaan zitten maken van een of andere opdringerige jongen.

Btw: bij mij zou het de druppel zijn zo gauw als ie me slet noemde. Bij jou is t als ie een zakje wiet jat........
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 16:33
Blue Crystal
Blue Crystal is offline
Citaat:
dem schreef op 15-03-2005 @ 17:31 :
los van je probleem, vind ik het wel apart dat ondanks je hem niet op het eerste gezicht erg leuk vond, hij toch na lang genoeg opdringerig te doen en jouw veel aandacht te blijven geven, je uiteindelijk niet meer zonder hem kunt...
Ja dat vind ik zelf eigenlijk ook apart, hij heeft het dus voor elkaar gekregen...daarom denk ik ook dat hij diep in zijn hart ook best nog wel van mij houdt maar het niet wil toegeven...

By the way, over twee maanden doen we examen en dan zie ik hem niet meer...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 16:35
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
lees het verhaal zelf nog eens goed door!

hij heeft je gebruikt en wil je alleen voor de sex. hij was niet eens verliefd op je! deze gast moet je echt vergeten!
Oud 15-03-2005, 16:36
Blue Crystal
Blue Crystal is offline
En ik heb zegmaar een soort site, waar hij ook een site heeft, en dan kan je zien wie er op je site is geweest...en hij kijkt de laatste dagen wel erg vaak op mijn site (waar foto's van mij staan)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 16:36
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
ik denk dat als hij je echt leuk vind, hij binnenkort wel contact zoekt..

alleen als ik lees dat hij je vooral lichamelijk tot jouw aangetrokken voelde en hij het niet leuk vond om te horen dat jij het als een soort relatie zag, lijkt er weer op alsof hij je toch niet echt als relatiemateriaal ziet..

maar good luck en ook met de exams hehe
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 16:41
Blue Crystal
Blue Crystal is offline
Citaat:
dem schreef op 15-03-2005 @ 17:36 :

alleen als ik lees dat hij je vooral lichamelijk tot jouw aangetrokken voelde en hij het niet leuk vond om te horen dat jij het als een soort relatie zag, lijkt er weer op alsof hij je toch niet echt als relatiemateriaal ziet..

Nou het waren meer echt dingen die hij tegen mij gezegd heeft die ik doorverteld heb, echt privé dingen zegmaar. Misschien heb ik het net ff verkeerd uitgelegd hierboven, majah.
Hij zei ook dat een meisje hem gevraagd had voor een relatie maar dat hij haar geweigerd had omdat hij op mij wachtte.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 16:41
Verwijderd
Citaat:
dem schreef op 15-03-2005 @ 17:36 :

Dat idee krijg ik dus ook heel erg. Bij het woord relatie is ie hard weggerend.. Ik weet niet of dat nou zo positief is

Verder sluit ik me aan bij Brunetjuh.

En dat over die site zegt niets. Foto's kun je kijken als je geil bent of als je iemand leuk vindt..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Blue Crystal schreef op 15-03-2005 @ 17:41 :
Nou het waren meer echt dingen die hij tegen mij gezegd heeft die ik doorverteld heb, echt privé dingen zegmaar. Misschien heb ik het net ff verkeerd uitgelegd hierboven, majah.
Hij zei ook dat een meisje hem gevraagd had voor een relatie maar dat hij haar geweigerd had omdat hij op mij wachtte.
Tja.. Beetje dom he? Ik zou het nu dus gewoon maar afwachten en zien hoe het loopt. Laat het initiatief maar van zijn kant komen als hij zo graag wilt.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 16:44
Blue Crystal
Blue Crystal is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-03-2005 @ 17:42 :
Tja.. Beetje dom he? Ik zou het nu dus gewoon maar afwachten en zien hoe het loopt. Laat het initiatief maar van zijn kant komen als hij zo graag wilt.
Tja, ik denk dat ík degene ben die op het moment écht graag wil. Ach er moet toch wel iets te bedenken zijn om hem weer voor me te winnen
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Blue Crystal schreef op 15-03-2005 @ 17:44 :
Tja, ik denk dat ík degene ben die op het moment écht graag wil. Ach er moet toch wel iets te bedenken zijn om hem weer voor me te winnen
Geef hem dan de tijd om er over na te denken!
Je kunt niet van hem verwachten dat als hij merkt dat jij privédingen hebt doorverteld, hij je blij en opgelucht in de armen springt.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 17:12
Blue Crystal
Blue Crystal is offline
Nee dat is ook zo, maar hij zou minstens naar me kunnen luisteren als ik mijn excuses aan wil bieden... ik weet niet of ie dat zal doen, ik durf niet meer naar hem toe te gaan...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 17:21
Verwijderd
zet een boodschapje op site, dat het je spijt en dat je hem mist, ofzo...
als hij daar toch regelmatig een bezoekje brengt...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 17:36
GoldenSample
GoldenSample is offline
ga naar hem toe en probeer het hem te zeggen (als hij honder% nuchter is) dat je hem zo leuk vond dat je erg blij was en het gewoon vertellenmoest van blijd schap, als hij dat niet horen wil, moet je eigelijk een goede vriend/vriendin die hij ook best goed kent, het liefst ook een vriend/vriendin van hem.
Die dan laten zeggen: ze baalt er enorm van en zit echt mee, ze was gewoon zo in de wolken van je dat ze het vertellen moest, ze moest haar blijdschap delen.

denk dat je dit het beste kan proberen
Oud 15-03-2005, 17:50
Vice
Vice is offline
Als ik zo je eesrte post lees, komt die gozer bij mij als een ontzettende eikel over. Maar als je hem echt heel graag en relatie wil met hem, is het misschien handig om een beetje rustig aan te pakken. (Als hij een relatie met je aanwil.)
En laat je vooral niet mis/gebruiken.
Oud 15-03-2005, 17:53
blupp
blupp is offline
Biedt hem een zak wiet aan als goedmakertje, ga met hem naar bed en hou het voor iedereen geheim, zo komt het gegarandeerd goed.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 17:59
M@niac
M@niac is offline
wat een bullshitverhaal
Oud 15-03-2005, 18:33
Blue Crystal
Blue Crystal is offline
Dankje
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 18:38
Verwijderd
het feit alleen al dat ie het geheim wil houden ofzo.. dat niemand het mag weten.

en wiet is triest ga is een leven zoeken.
je kan er onder kapot gaan, en nee het maakt je leven neit beter.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 18:41
-(L)-
Ik zou hem een tijdje met rust laten. Ik kan best begrijpen dat hij 't niet leuk vond van je, maar zo fel hoeft hij nou ook weer niet te reageren. Waarschijnlijk draait hij vanzelf wel bij. Ook aangezien hij vaak op je site zit is opvallend, hij is dus toch met je bezig.
Maar goed, ik zou 'm dus eens een tijdje (paar weken) met rust laten, en dan bij 'm langs gaan, of gewoon telefonisch contact met 'm opnemen oid. En dan vertellen dat je er spijt van hebt, en of jullie weer normaal tegen elkaar kunnen doen. En dan zie je wel verder hoe hij reageert.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 18:42
Optima
Optima is offline
1) je houdt niet van hem je houdt van ZIJN AANDACHT
2) wiet genoeg op de wereld
3) ga hem net zo behandelen als hij jou behandeld
Oud 15-03-2005, 18:46
Tugurio
Tugurio is offline
heb je het over mij? dacht je dat ik hier niet kom..

btw ik genoot van die zakjes wiet yammy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2005, 18:46
Verwijderd
ja hij schaamt zich voor je... als niemand het mag weten.
en vind het toch niet erg, want et is gewoon triest al je wiet gebruikt.

en idd.. je bent nit op hem verliefd je wil gewooon aandacht van dat jong.

aju.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 18:47
Optima
Optima is offline
Citaat:
Tugurio schreef op 15-03-2005 @ 19:46 :

LS_E_R
Oud 15-03-2005, 18:49
Tugurio
Tugurio is offline
Citaat:
Optima schreef op 15-03-2005 @ 19:47 :
LS_E_R
S_TE_R underscores tussen je woord zetten

Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 18:53
Verwijderd
ja h aha nu zie ik dat helemaal voor als

'zo'n u-g-l-y
you got no alibi
you're ugly hej hej

wijf'
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Tugurio schreef op 15-03-2005 @ 19:46 :

Zullen we dit niet hier oplossen?
Dank je
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 19:43
Verwijderd
sorry hoor maar prive dignen doorlullen is ook niet het liefste wat je kan doen ik vind izjn reactie ergens wel logisch hoewe lhij de wiet niet had moeten jatten/bij zich houden. Maar ja hij had waarshijnlijk flink de zeik er in.......... aan de andere kant het klinkt alsof hij totaal geen contact meer met je wilt , dus laat hem maar zitten
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 19:55
Jolt
Jolt is offline
Het is zielig als je wiet van iemand anders pakt, dat duld er weer op dat ze zelf gewoon een arme loser ben en het niet kan betalen.

Zelfstandigheid is ook niet meer bij de jeugd te vinden.

En het lamste wat je kan doen is wel prive dingen doorlullen. Dat is gewoon zielig, teken van zwakte, heb je geen goede tegen argumenten ga je hem of haar maar kwetsen. Geen tintje respect.

Maar als hij niet eens tegen een tegenslag kan, moet je denken wat er gebeurt als hij wordt afgewezen bij een sollicitatie, volgens mij draait hij dan door.
Oud 15-03-2005, 20:05
Verwijderd
Je wiet is gestolen en daardoor weet je niet meer waarvoor je leeft? Misschien moet je er eens aan gaan denken om te minderen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 20:47
Blue Crystal
Blue Crystal is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 15-03-2005 @ 19:41 :
Ik zou hem een tijdje met rust laten. Ik kan best begrijpen dat hij 't niet leuk vond van je, maar zo fel hoeft hij nou ook weer niet te reageren. Waarschijnlijk draait hij vanzelf wel bij. Ook aangezien hij vaak op je site zit is opvallend, hij is dus toch met je bezig.
Maar goed, ik zou 'm dus eens een tijdje (paar weken) met rust laten, en dan bij 'm langs gaan, of gewoon telefonisch contact met 'm opnemen oid. En dan vertellen dat je er spijt van hebt, en of jullie weer normaal tegen elkaar kunnen doen. En dan zie je wel verder hoe hij reageert.
Dankje, daar heb ik wat aan
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Blue Crystal schreef op 15-03-2005 @ 21:47 :
Dankje, daar heb ik wat aan
Ik snap dat je graag wilt horen wat je wilt horen, maar ik zou toch eens objectief naar de situatie proberen te kijken en de andere reacties ook eens doornemen, want misschien opent het je ogen dan wel..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 15-03-2005 @ 20:55 :
Maar als hij niet eens tegen een tegenslag kan, moet je denken wat er gebeurt als hij wordt afgewezen bij een sollicitatie, volgens mij draait hij dan door.
Waar haal jij dat nou weer vandaan? Uit je grote duim?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 21:34
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-03-2005 @ 22:32 :
Waar haal jij dat nou weer vandaan? Uit je grote duim?
Hoe ging dat spreekwoord nu ook alweer met die tegenslagen........
Ik ben bloed serieus hoor, altijd .
Oud 15-03-2005, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 15-03-2005 @ 22:34 :
Hoe ging dat spreekwoord nu ook alweer met die tegenslagen........
Ik ben bloed serieus hoor, altijd .
Ja, dat denk ik ook Hihi..

Maar even serieus: dat die jongen niet met tegenslagen om kan gaan? Ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Zou jij niet boos zijn als iemand privédingen doorvertelt? (wat overigens dat wiet 'stelen' er niet beter op maakt, maar dat laat ik buiten beschouwing )
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 21:39
Jolt
Jolt is offline
Ik ben misschien raar daar in, maar ik word niet gauw boos, ook al zouden ze mij kwetsen, waarom moeite in een discussie steken met degene waarvan ik weet toch ik dat toch zal winnen.

Ik zal dan zeggen, het is niet netjes wat je gedaan hebt, je hebt me gekwetst, ben je nu blij?Ben je nu een man met ballen?

Ik ga me echt niet druk om zoiets maken, ik heb natuurlijk ook een emmer en die kan ook vol lopen. Maar meestal lul ik me er wel onder uit, ben een vlotte prater af en toe
Oud 15-03-2005, 21:39
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
soulflytribe schreef op 15-03-2005 @ 19:38 :
Mevrouw heeft ook wat geleerd op school hoor
Welcome to the real world. Daar gaat niet alles zoals je het geleerd hebt, of je het nu leuk vindt of niet.
Als zij dat willen gebruiken, hebben ze daar vast een reden voor.

ontopic: ik denk dat jij je ontzettend laat gebruiken, dat hij een kwal is
en dat ik de grootste ruzie met jou zou krijgen irl Maar dat is slechts een vermoeden
Oud 15-03-2005, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 15-03-2005 @ 22:39 :
Ik ben misschien raar daar in, maar ik word niet gauw boos, ook al zouden ze mij kwetsen, waarom moeite in een discussie steken met degene waarvan ik weet toch ik dat toch zal winnen.

Ik zal dan zeggen, het is niet netjes wat je gedaan hebt, je hebt me gekwetst, ben je nu blij?Ben je nu een man met ballen?

Ik ga me echt niet druk om zoiets maken, ik heb natuurlijk ook een emmer en die kan ook vol lopen. Maar meestal lul ik me er wel onder uit, ben een vlotte prater af en toe
Je geeft het zelf al aan: je bent misschien minder 'standaard' daarin.

Volgens mij is het over het algemeen zo dat men zich daar wél druk om maakt.
Iemand beschaamd je vertrouwen en het zou eigenlijk ook wel heel makkelijk zijn als je niets laat merken. Ik denk dat de kans dan ook groter is dat het nog een keer zal gebeuren..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 21:42
Verwijderd
Of ben ik nu diegene die raar is
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 21:51
Jolt
Jolt is offline
Hij mag het zo vaak proberen als hij wilt, alleen kan hij op den duur zelf een mes in zijn rug verwachten .

Naja, niemand weet toch mijn diepste prive dingen, dus ze zouden mij niet echt kunnen kwetsen.

Breekt hij of zij het contact met mij, naja fijn dan, moet maar. Voor jou 10 anderen.

Ach ik ben gewoon een beetje raar, respecteer me nou maar .
Oud 15-03-2005, 22:15
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
het feit alleen al dat ie het geheim wil houden ofzo.. dat niemand het mag weten.

oh please... ga je eens verdiepen in softdrugs ofzo, en nee, niet via christelijke websites e.d.
Oud 15-03-2005, 22:34
Bo
Bo is offline
Hm, het enthousiasme komt duidelijk meer van jouw kant. Je kan hem best een tijdje met rust laten, maar ik denk niet dat de situatie daardoor zal veranderen.

Als ik je verhaal lees, komt het op mij over alsof hij niet uit was op een relatie. Hij zegt dat hij je geil vindt, hij steelt je spullen en hij scheld je uit.. tja.. wil je met zo'n jongen omgaan?
Oud 15-03-2005, 22:39
Verwijderd
sorry hoor, maar jullie zijn allebei kansloos.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 08:32
Roos
Roos is offline
Citaat:
Alex schreef op 15-03-2005 @ 23:39 :
sorry hoor, maar jullie zijn allebei kansloos.
De enige juiste reactie in dit topic
Oud 16-03-2005, 08:40
lyla
lyla is offline
je zou het verhaal even een paar keer over moeten lezen wat je net hebt getypt...
kom op, die gast geeft echt niks om jou.

en een relatie bouw je toch niet op door te blowen en over seks te praten?
Oud 16-03-2005, 08:44
lyla
lyla is offline
Citaat:
JUIST !
eindelijk iets zinnigs hier
Oud 16-03-2005, 08:58
blupp
blupp is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 15-03-2005 @ 19:41 :
Spoor haar nou niet aan om NÓG wanhopiger te gaan doen, zulke dingetjes wil ze juist horen....ze is al niet een van de heldersten hier, dus hou zulke opmerkingen voor je ja.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten