Advertentie | |
|
![]() |
|
Meis toch... Het zal toch niet zo zijn dat je om één gemiste afspraak het hele jaar niet haalt! Dat is absurd, je had ook ziek kunnen zijn en dan had je ook het jaar niet over hoeven doen.
Wacht nu maar rustig af tot je gebeld wordt, dan zal het allemaal wel meevallen. Die mensen kennen je dan misschien niet, maar daar werken ook mensen met gevoelens en begrip. En zoals damaetas al zei: ze zitten er ook niet om je te pesten. *knuf* Nona
|
![]() |
omdat ze woensdag zei dat ze me 'straks' zou opbellen heb ik vandaag even gebeld, haar secretaresse zei dat ze moest doorzeggen dat ze nog geen tijd heeft gehad het hierover te hebben en dat zij toch had gezegd dat ze zou terugbellen... binnen twee uur is school dicht voor het weekend, de examens lopen maar tot dinsdag dus als ik herkansing krijg is het ma of di..
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien kun je btw eens hulp zoeken voor je faalangst ed...? Of heb je dat al (gehad)? Laatst gewijzigd op 13-06-2003 om 14:48. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
eerst was ie woensdag maar een maand geleden werd duidelijk gezegd dat ie dinsdag was, ik ben er al steeds niet met mijn gedachten bij de laatste tijd en.. ben woensdag gegaan. Nee, heb ik nog geen begeleiding voor gevraagd maar zal ik wel doen deze zomer...
||
Citaat:
maar die punten tellen dan niet meer mee voor deliberaties (als het heel goed was kan je andere punten dus niet meer ophalen en als het een 9 is heb je sowiezo 2de zit) dacht ik.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Liefde & Relatie |
kan iemand die vaak is vreemdgegaan, nog ooit een monogame relatie krijgen? Optima | 160 | 17-07-2005 14:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |