Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2003, 07:33
BELLEKE
BELLEKE is offline
Ik schrijf het hier liever neer omdat het me innerlijk kapot heeft gemaakt...

Ik zit in mijn tweede jaar hoger onderwijs maar heb nog een vakje in het eerste dat ik moet overdoen, het tweede jaar gaat enorm goed en t vak in het eerste helemaal niet dus ik zat al enorm in de put omdat ik helemaal niet weet wat in september te doen, ik word het beu me telkens voor alles in te zetten en te zien dat ik niet slaag...

nu in verband met het vak in het eerste had ik gisteren examen, de leerkracht heeft me al niet zo graag en ik had eigenlijk al stress voor het vak en eerlijk ook wel angst voor het moment, was mondeling... heb de laatste weken voortdurend gehuild omdat ik wil opgeven, faalangst heb, toch maar moet gaan en doorbijten, ik was er dikwijls niet met mijn gedachten bij en...

het is geen excuus maar ... ik kom gisteren op school en zie dat mijn examen mondeling dindag was, dus.. die leerkracht heeft niemand gezien en ... ik ... ik heb me laten kennen, ze zouden me gisteren 'straks' terug bellen om te laten weten wat ze er mee doen, want herkansing is onzeker, ik durf ook al helemaal niemand meer tegen te komen, ik ben normaal altijd op tijd, excuseer me voor andere dingen als ik te laat ben, ben altijd vriendelijk en nu... niemand begrijpt er natuurlijk iets van, ik heb het verpest, en voel me echt zwak..

Laatst gewijzigd op 12-06-2003 om 07:43.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2003, 08:09
damaetas
damaetas is offline
maar meisje toch [dikke knuffel geef]
wacht nou maar even tot je weer wat van je school hoort. die mensen zijn er niet om je te pesten hoor. misschien mag je het gewoon volgende week nog es opnieuw doen ofzo, of later.

veel sterkte,
Eva
Oud 12-06-2003, 09:25
Fantôme
Fantôme is offline
*slaat arm om belleke heen*
wacht inderdaad het telefoontje maar af...
zoals je zelf schrijft.. je bent altijd beleefd en nooit te laat, daar zullen ze ook echt wel naar kijken hoor!"
ey meis... he tkomt wel goed joh!
Oud 12-06-2003, 09:32
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
... schreef op 12-06-2003 @ 10:25:
*slaat arm om belleke heen*
wacht inderdaad het telefoontje maar af...
zoals je zelf schrijft.. je bent altijd beleefd en nooit te laat, daar zullen ze ook echt wel naar kijken hoor!"
ey meis... he tkomt wel goed joh!
maar die mensen kennen me niet é, in een hoge school kennen ze dikwijls amper je naam, normaal wordt dat tweede zit automatisch ik vind het erg dat ze niets laten weten, ze zouden gister om twee uur 'straks iets laten weten', ik zeg, ik wacht hier wel omdat ik ongerust was en.. 'nee dat gaat niet', denken die dan echt dat ik me dat niet aantrek en dat ze alle tijd hebben
Oud 12-06-2003, 10:06
Nona
Nona is offline
Meis toch... Het zal toch niet zo zijn dat je om één gemiste afspraak het hele jaar niet haalt! Dat is absurd, je had ook ziek kunnen zijn en dan had je ook het jaar niet over hoeven doen.

Wacht nu maar rustig af tot je gebeld wordt, dan zal het allemaal wel meevallen. Die mensen kennen je dan misschien niet, maar daar werken ook mensen met gevoelens en begrip. En zoals damaetas al zei: ze zitten er ook niet om je te pesten.

*knuf*
Nona
Oud 13-06-2003, 14:33
BELLEKE
BELLEKE is offline
omdat ze woensdag zei dat ze me 'straks' zou opbellen heb ik vandaag even gebeld, haar secretaresse zei dat ze moest doorzeggen dat ze nog geen tijd heeft gehad het hierover te hebben en dat zij toch had gezegd dat ze zou terugbellen... binnen twee uur is school dicht voor het weekend, de examens lopen maar tot dinsdag dus als ik herkansing krijg is het ma of di..
Oud 13-06-2003, 14:46
Verwijderd
Citaat:
BELLEKE schreef op 13-06-2003 @ 15:33:
omdat ze woensdag zei dat ze me 'straks' zou opbellen heb ik vandaag even gebeld, haar secretaresse zei dat ze moest doorzeggen dat ze nog geen tijd heeft gehad het hierover te hebben en dat zij toch had gezegd dat ze zou terugbellen... binnen twee uur is school dicht voor het weekend, de examens lopen maar tot dinsdag dus als ik herkansing krijg is het ma of di..
Misschien anders toch nog een keer bellen vlak voordat de school dicht gaat? En dan helemaal uitleggen waarom je belt ed. 'k weet verder niet echt iets te zeggen...'k snap het ook niet helemaal...jij dacht dat je donderdag een toets had, terwijl je hem dinsdag had, maar niemand heeft je laten weten dat ie dinsdag was oid...?

Misschien kun je btw eens hulp zoeken voor je faalangst ed...? Of heb je dat al (gehad)?

Laatst gewijzigd op 13-06-2003 om 14:48.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 15:00
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-06-2003 @ 15:46:
Misschien anders toch nog een keer bellen vlak voordat de school dicht gaat? En dan helemaal uitleggen waarom je belt ed. 'k weet verder niet echt iets te zeggen...'k snap het ook niet helemaal...jij dacht dat je donderdag een toets had, terwijl je hem dinsdag had, maar niemand heeft je laten weten dat ie dinsdag was oid...?

Misschien kun je btw eens hulp zoeken voor je faalangst ed...? Of heb je dat al (gehad)?

eerst was ie woensdag maar een maand geleden werd duidelijk gezegd dat ie dinsdag was, ik ben er al steeds niet met mijn gedachten bij de laatste tijd en.. ben woensdag gegaan. Nee, heb ik nog geen begeleiding voor gevraagd maar zal ik wel doen deze zomer...
Oud 13-06-2003, 17:13
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 13-06-2003 @ 15:33:
de examens lopen maar tot dinsdag dus als ik herkansing krijg is het ma of di..
normaal gezien kan je tot 2 dagen voor je uitslag een herkansing krijgen (je bent toch belg he?)
maar die punten tellen dan niet meer mee voor deliberaties (als het heel goed was kan je andere punten dus niet meer ophalen en als het een 9 is heb je sowiezo 2de zit) dacht ik.
Reageren

Regels voor berichten