Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Noorwegen is uberhaupt gewoon een geweldig land<3.. omg ik wil terug ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en vandaag kwam het bij yorin (uh, rtl) travel, noorwegen, maar ik ben vergeten te kijken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar echt als je gaat moet je zeker naar Oslo gaan, en een wandeling maken langs de zuidkust, ook ontzettend mooi. <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar lowbudged in Noorwegen lijkt me moeilijk te doen, zeker als je in Oslo overnacht idd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik mail nou nog steeds met iemand uit Noorwegen, leuk om ervaringen uit te wisselen, ze hebben echt een blik op Nederland als het land waar alles mag. En ze komt als het doorgaat binnenkort nog naar Nederland ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nederland als het land waar alles mag is mij ook opgevallen. We zaten namelijk in gastgezinnen en echt hele gesprekken gehad of we drugs gebruikten, hoe het in Nederland met drank is etc. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook wel iets speciaals met Noorwegen, mijn vader woont en werkt er voor een Nederlands bedrijf, dus ik kom er relatief vaak ( min. 1 x per jaar).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel gaaf hoor, alleen minder dat je je vader dan weinig ziet ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Terreuraanslag in Noorwegen T_ID | 68 | 03-08-2011 08:21 | |
Verhalen & Gedichten |
In Oslo Prog | 7 | 08-04-2005 16:31 | |
Lifestyle |
Dr Phil Topic: What have YOU done today? CharismaticBass | 499 | 25-08-2004 16:26 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v deel II Tommie/Aligogo | 500 | 23-04-2004 12:12 | |
Muziek |
Oslo Gospel Choir in Zwolle (25-10-03) phmpruim | 10 | 03-11-2003 16:28 |