![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk niet dat je dit soort vragen op dit forum moet stellen. Op dit forum zullen ze je beter en deskundiger advies kunnen geven.
En aan mijn advies heb je niet zo veel want mijn schema is ook niet geweldig. Edit: Ik zie net dat je bijv. voor de triceps 6 verschillende oefeningen hebt staan. Ik hoop niet dat je in één training 6 verschillende oefening voor je triceps doet, want dit is echt te veel van het goede. De triceps is maar een kleine spier en met een pakweg 3 goed uitgevoerde oefeningen behaal je waarschijnlijk een beter resultaat. Het uitvoeren van meer oefeningen voor één kleine spiergroep heeft weinig toegevoegde waarde en kan zelfs negatief werken. Laatst gewijzigd op 10-12-2005 om 17:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik train momenteel nog maar 2 dagen per week. Ik ben van 4 naar 2 dagen gegaan ivm tijd en motivatie. Bij 4 dagen per week trainen begon ik het als een soort verplichting te zien waardoor mijn motivatie afnam. Nu ik 2 dagen per week train heb ik weer zin in iedere training. Dag 1, bovenlichaam Rug: Seated row, Front pulldown Onderrug: Back extension Schouders: Lateral raise, Shoulder press Borst: Flyes, Bench press Triceps: Triceps pushdown Biceps: Dumbell curls Dag 2, onderlichaam Bovenbenen/billen: Lunge, Squat Bovenbenen: Leg extension, Leg press Hamstrings: Leg curl, Deadlift Kuiten: Calve raise Voor mijn biceps en triceps doe ik momenteel maar 1 oefening omdat ik mijn armen prima vind zo. Ze hoeven verder niet echt groter of gespierder te worden maar ik wil dat ze zo blijven als ze nu zijn. Ik heb momenteel een arm omtrek van 31 cm en weinig vet op mijn armen. Dat vet verzamelt zich allemaal op mijn onderlichaam. ![]() Ik richt me voornamelijk op mijn beenspieren en merk ook dat dit mijn sterkste punt is. Vooral mijn Quads ontwikkelen zich goed. ![]() Naast mijn krachttraining probeer ik 3 dagen per week buiten hard te lopen. Als ontspanning en ook om mijn vetpercetage flink om laag te halen want helaas is deze momenteel nog vrij hoog. Ik let uiteraard ook op mijn voeding alleen lukt dit niet altijd even goed omdat ik een haat-liefde relatie heb met eten en nog niet helemaal hersteld ben van mijn eetstoornis. Laatst gewijzigd op 31-12-2005 om 11:55. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jillian Michaels adoratie topic (ook wel: 30 day Shred en MEER) #6 Verwijderd | 500 | 17-10-2013 22:32 | |
De Kantine |
30 Day Shred Verwijderd | 500 | 12-04-2013 12:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
Krachttraining topic Southtown | 125 | 09-02-2008 14:04 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #96 rare kwast | 492 | 15-05-2007 19:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding- en gezondheidstopic #14 Verwijderd | 500 | 04-10-2006 17:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
conditie opbouwen... Kiko_13 | 15 | 01-12-2001 20:45 |