Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2005, 18:09
Lief-Meizy
Haaay mensu!

Ik heb een groot probleem!
Mun broertje heeft alle programma's van mun grafische rekenmachine verwijderd, wat moet ik doen??

Hoe krijg ik die programma's er in godsnaam weeer op!
Please kan iemand mij helpen??

Groetjes....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2005, 18:46
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Door ze opnieuw in te typen.

Je GR kent geen geheugen dat alles terug kan zetten.

En alsjeblieft:

Doe wat aan je spelling.
Oud 02-11-2005, 19:50
Hanneke
Hanneke is offline
waarschijnlijk bedoelt ze de applications ipv progs

terug krijgen kan door met een andere gr te linken
Oud 02-11-2005, 21:36
Verwijderd
Reset werkt toch ook ? Of krijg je daarmee standaard programma's niet terug? Ik raak ze op die manier iig NIET kwijt.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 17:07
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
svleur schreef op 02-11-2005 @ 22:36 :
Reset werkt toch ook ? Of krijg je daarmee standaard programma's niet terug? Ik raak ze op die manier iig NIET kwijt.
Nee, je krijgt niks terug door 'm te resetten. Die applications (die je verder helemaal niet nodig hebt en die ik er meteen af heb gegooid) staan in het archief, dat je niet wist bij een reset, wat wel kan, maar dan moet je een andere optie nemen dan dat RAM clear.

Ik geloof dat die applications ook op je softwarecd staan, maar dat weet ik niet zeker. En anders kun je ze downloaden, of inderdaad met iemand anders linken .
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 21:36
Keith
Keith is offline
Om wat voor GR gaat het? Dat soort dingen is fijn om te weten voor ons als we je zouden willen helpen. Bovendien hebben zowel Casio als TI (en de andere GR makers vast ook) honderden mensen in dienst voor customer services, om jou te helpen met je probleem dus. Probeer het eens aan hun te vragen, ik weet van TI dat de support site je heel gedailleerd de mogelijkheid geeft het probleem aan te geven zoals zij dat willen, zodat je niet eens creatief hoeft e zijn over het uitleggen van je probleem.
Reageren

Regels voor berichten