![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
maar als je je minder wilt voelen dan anderen, voelt het dan lekker om je door anderen te laten vernederen, ofwel iets te moeten doen waardoor je jezelf een beetje voor schut zet, maar allemaal voor die anderen?
||
![]() |
Citaat:
Chanel
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
dat is inderdaad wel een beetje raar maar verder moet je het ook maar zelf weten. als jij je daar prettig bij voelt (of juist niet als dat de bedoeling is) dan moet je dat zeker doen. en zoals je gezien hebt zijn er genoeg mensen die jou wel willen domineren
||
![]() |
Citaat:
Ontopic: Ben zelf ook onderdanig ingesteld, dus ik begrijp wat je wilt zeggen. Maar een slavin zijn, dat moet toch wel een beetje in je zitten denk ik.. Je kunt niet van de ene op de andere dag besluiten: "Zo, nu word ik slavin". Zoiets moet toch 'groeien'. Iig is het niet raar omdat je pas 16 bent hoor! |
![]() |
||
Citaat:
Doe gewoon waar je zeluf zin in hebt!(in dit geval dus waar die ander zin in heb ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Uitleg over het geweld van God die liefde is in het Oude testament KingOfGod | 178 | 11-12-2005 11:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Slavenkinderen Sudan verkracht. Phanoxyl | 261 | 03-02-2005 13:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Abradatas en Panthea Medea | 0 | 28-10-2003 14:44 | |
Seksualiteit |
Zijn er slavinnen in de zaal Raven | 5 | 12-09-2003 09:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Islam lijkt op christendom, toeval? paanhaas | 81 | 04-08-2003 08:00 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wie heeft de vertaling van de latijnse tekst: het meisje Verginia boemboem | 2 | 28-05-2002 21:26 |