Advertentie | |
|
![]() |
|
wat voor type LASER?
welk OS? zaten er drivers bij de monitor? probeer het eerst zo: --> rechter muisknop op bureaublad --> eigenschappen --> instellingen --> geavanceerd --> beeldscherm --> eigenschappen --> stuurprogramma --> stuurprogramma bijwerken / aanpassen --> zelf detecteren/kiezen (geavanceerd) --> niet zoeken, zelf bepalen --> volgende nu komt er een rij met merken / types monitoren te staan (win98) / bij WinXP vink compatibele harware weergeven uit. Kies laser in de linker kolom, staat ie er niet bij, kies --> (standaardbeeldschermtypen) in de linker kolom --> plug-and-play monitor in de rechter kolom als je een diskette / CD-ROM erbij hebt gekregen klik op --> bladeren --> (installeren vanaf schijf) --> bladeren zoek nu naar de directory waar de installatiegegevens van de monitor staan --> klik op openen --> dan nog een paar keer bevestigen en de monitor is geïnstalleerd lukt het nog niet, neem dan concact met me op via email wolterberens@hotmail.com
||
Citaat:
oftewel video driver instaleren.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben een lotgenoot van Pibbo, want heb exact hetzelfde probleem! Heb me pc geformateerd, omdat ik geen andere optie zag en windows opnieuw geinstalleerd. Internet kan ik ok en alles downen enzo, maar ook heb ik 16 kleuren ipv 256 geloof ik wat ik eerst had. Heel irritant allemaal, want kan geen games meer spelen. Denk dat het aan me videokaart of geluidskaart ligt?
Heb windows 98 en Internet Exployer 5. Hoe kun je dit allemaal checken? wat voor type LASER? welk OS? zaten er drivers bij de monitor? Hoop dat iemand me kan helpen? |
![]() |
|
Hoe doe je dat?
Ik heb kabeinternet nu..... en de volgende diskette`s: -Tornado VFM 56-PC PCI Card softmodem Driverdisk -ATAPI Device Driver V 0.02 for DOS/Windows 3.1 -Ethernet PCI Card installer Disk -Ethernet PCI Card Windows Driver Diskette heb al het een en ander geprobeerd, maar lukt niet echt ![]() |
![]() |
|
das allemaal niks voor je video kaart, dus
welke windows gebruik je ? als dat windows 95/98/me is: klik met de rechtermuisknop op deze computer en kies voor eigenschappen ga naar apparaatbeheer en kijk wat er staat bij beeldschermadapters aan de hand van die naam moet je hem kunnen vinden. (en anders die naam hier posten) als dat windows 2000/xp is: klik ook weer met de rechtermuisknop op eigenschappen bij deze computer ga dan naar hardware en dan apparaat beheer. kijk dan bij beelschermadapters wat hij aangeeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Drivers daarentegen wel ![]() |
![]() |
|
pff, openmaken , dat doet zeker een leek pas op het laatste sandra vertelt meestal meer..
http://www.sisoftware.co.uk/sandra kan je dus daar downloaden
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Compaq-beeldscherm op een gewone computer? PGWR | 9 | 22-11-2004 18:07 | |
Software & Hardware |
kleuren op het beeldscherm polo-lady | 9 | 17-12-2002 12:54 | |
Software & Hardware |
[beeldscherm/videokaart] wazig beeldscherm Tofke_H | 4 | 18-11-2002 20:45 | |