| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
- hoeveel uur ben je ermee bezig p/dag? - is de studie zoals je verwacht had ? - wat vinden je medestudenten van de opleiding
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als de studie je leuk lijkt, moet je 'm gaan doen. Punt. Die spierenstelsels komen later wel, die hoef je ook niet in de eerste week te kennen lijkt me. Niet te moeilijk over doen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Met heel veel doorzettingsvermogen zit zij nu, zonder vertraging, in het derde jaar. Nog 1 tentamen en dan heeft ze alle theorie gehad (daarna is het een half jaar herhaling en 1 jaar stage lopen). Ze zegt ook dat het begin moeilijk is, maar je daarna de slag te pakken krijgt. Ook die latijnse benamingen hebben een logische betekenis. Als je deze weet, dan gaat het een stuk soepeler (en dat is echt zo, ik heb ook vorig jaar anatomie gehad). Als jij deze studie dus graag wilt doen, moet je er gewoon voor gaan. Het lukt je echt wel als je het allemaal bijhoudt. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vertel ook wel eens dingen van school thuis of aan mijn vriendje en als je niet oppast kijken ze je aan alsof je chinees spreekt
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Je gaat op een gegeven moment gewoon de logica van al die rare termen zien.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gisteren nog was er iemand op bezoek en die had ook anatomiekennis. En ze legde eea uit met gewoon de latijnse namen en ik snapte haar wel, maar mijn vriend keek ons aan alsof we turks praatten
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Algemene schoolzaken |
is HBO studeren of niet? watervlo | 71 | 25-11-2021 01:30 | |
| Studeren |
Hulp van logopedie studenten gezocht! dflokstra | 0 | 21-04-2015 14:50 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Zorgverzekeringen 2011 Daantje_0705 | 36 | 27-11-2010 16:48 | |
| Lifestyle |
Iets over gedaan, vandaag en wat. En deel dat vooral met ons. Verwijderd | 499 | 24-09-2006 06:29 | |
| Werk, Geld & Recht |
fysiotherapeut remy476 | 23 | 15-10-2005 11:23 | |
| Algemene schoolzaken |
van de havo naar het WO xxxemmyxxx | 7 | 08-03-2002 09:08 | |