Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2002, 19:24
Sisi
Sisi is offline
Keej, ik wil ff een discussie starten
Wat vind je ervan als een meisje een heel erg kort topje draagt,
Tot net onder haar borsten.
Ze heeft een normale buik dus je schrikt niet van een vette pens ofzo.

1. Als je je buik laat zien ben je al te bloot
2. Je mag showen wat je in huis hebt
3. Dat vindt ik echt een stom gezicht ik hoef een buik van een ander meisje echt niet te zien.

Zelf vind ik: Truitjes waarbij je de navel ziet wel mooi, maar dan moet je wel een mooie buik hebben, een heel kort topje vindt ik niks, je hele buik is lekker sexy en kan je beter bewaren voor je vriend.

je mag natuurlijk reageren en kiezen uit 1, 2 , of 3.
Of heb je zelf nog leuke andere suggesties...

Leef je uit

Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 19:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2002, 19:31
Verwijderd
Mja...ik vind alledrie die keuzes nogal radicaal. Ik heb op zich geen problemen met het zien van andermans (vrouws ) blote buik, wanneer het een mooie buik is...het heeft wel íets ordinairs vind ik al snel, maar goed, als iemand het zelf wil, wie ben ik dan om daar problemen van te maken...

Wat ik wél heel sexy vind, is als een meisje gewoon goed gekleed is, nette broek en een leuk truitje of jasje, gewoon allemaal heel stijlvol, maar je kunt bij bepaalde houdingen wél haar naveltje zien, als ze zich uitrekt bijvoorbeeld. Dát vind ik wel heel spannend, want dan zie je het namelijk niet zómaar, maar zit je te hopen tot ze weer zo'n beweging maakt
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 19:32
maar
maar is offline
Blote buiken vind ik het toppunt van ordinair, helemaal tijdens het uitgaan midden in de winter..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 19:32
de
de is offline
De meeste meisjes met een (mooie) platte buik, dragen zoiets niet.
Het zijn meestal de ordinaire types.

Dus kort samengevat: afgrijselijk.

Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 19:35.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 19:43
Verwijderd
ik vind heel kort wel leluk maar alleen je navel vind k soms wel mooi.
alleen wel als het ook warm is, want anders doen ze het echt alleen maar om hun buik te showen, en dat vind ik dom
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 19:44
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
meestal staat het aso naar mijn idee. Tenminste als het allemaal kort en strak is, maar ik ken ook zo'n punkmeisje en die heeft altijd 60 laagjes aan en ook een heel kort topje en dus gewoon een heel stuk blote buik, maar bij haar staat het gewoon heel anders, daar let je er zeg maar niet echt op.
Bij van die meisjes in een strakke spijkerbroek en zo'n topje heb ik toch vaak het idee dat ze bekeken willen worden (zal ik vaak wel mis hebben i know)

Maar ik vind het mooier als je gewoon een stukje buik kan zien af en toe.
Oud 16-06-2002, 19:46
Verwijderd
Heel kort vind ik echt niet mooi.. beetje kort dat je af en toe blote buik ziet vinnik wel leuk soms..
Ik heb wel een soort van longsleeve, en dies wel kort, dat je mn navel ziet als ik me uitrek ofzoow, maar ik trek dat ding steeds omlaag.. vinnut niet fijn zitten als ie zo heel kort is..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 19:54
Roozie
Roozie is offline
ik draag weleens iets waar bij je soms mijn navel ziet doordat het net iéts te kort is maar dan voel ik me vrij ongemakkelijk,

toch vind ik het niet heel lelijk, tenzij een bruin plat buikje, van die blubbers onder een truitje vind ik erg lelijk!
Oud 16-06-2002, 19:54
Chrisjuh
Chrisjuh is offline
Citaat:
nare man schreef:
Mja...ik vind alledrie die keuzes nogal radicaal. Ik heb op zich geen problemen met het zien van andermans (vrouws ) blote buik, wanneer het een mooie buik is...het heeft wel íets ordinairs vind ik al snel, maar goed, als iemand het zelf wil, wie ben ik dan om daar problemen van te maken...

Wat ik wél heel sexy vind, is als een meisje gewoon goed gekleed is, nette broek en een leuk truitje of jasje, gewoon allemaal heel stijlvol, maar je kunt bij bepaalde houdingen wél haar naveltje zien, als ze zich uitrekt bijvoorbeeld. Dát vind ik wel heel spannend, want dan zie je het namelijk niet zómaar, maar zit je te hopen tot ze weer zo'n beweging maakt
ik ga met nare man mee.. je hoeft niet heel haar buik te zien.. maar af en toe haar navel is inderdaad niet verkeerd. wat ik trouwens ook vaak zie is van die truitjes.. die zijn achter dan ook erg kort.. en dan hebben ze zo'n afzak broek zodat je bijna heel de string kunt zien wanneer ze voorover bukken.. dat heeft ook wel iets asociaals hoor..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:21
xx-lovegirl-xx
xx-lovegirl-xx is offline
ik vind als alleen je naval bloot is mooi maar zo'n heel kort shirtje vind ik echt te overdreven
Oud 16-06-2002, 20:44
Built to last
Built to last is offline
ik vind het mooiste een truitjes tot net onder de navel. of gewoon tot op de broeksrand dat staat t leukste
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 21:04
fruitmand
fruitmand is offline
heb nu een hempje aan waarbij je mn navel ziet
boeit me geen reet, niemand ziet me toch
en ik schaam me niet voor me buik
Oud 16-06-2002, 21:25
de
de is offline
Citaat:
Chrisjuh schreef:

ik ga met nare man mee.. je hoeft niet heel haar buik te zien.. maar af en toe haar navel is inderdaad niet verkeerd. wat ik trouwens ook vaak zie is van die truitjes.. die zijn achter dan ook erg kort.. en dan hebben ze zo'n afzak broek zodat je bijna heel de string kunt zien wanneer ze voorover bukken.. dat heeft ook wel iets asociaals hoor..
Yes, eindelijk de eerste met die avatar
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 21:29
Rrr.
Rrr. is offline
alleen mooi bij meiden met mooie buik
Oud 16-06-2002, 21:33
Chrisjuh
Chrisjuh is offline
Citaat:
de schreef:

Yes, eindelijk de eerste met die avatar
huh?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 21:35
Verwijderd
kijk.. zo'n kort topje boven een lange rok vind ik mooi. Maar als je een kort topje EN een kort rokje/strakke spijkerbroek aanhebt dan komt het al heel snel ordinair over vind ik..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:34
Verwijderd
Mh, ik vind het wel leuk, maar niet voor 'gewone' mensen. Dus voor popsterren of zo, op van die mooie foto's, ja, vind ik wel leuk. In de disco, nou, dan krijg je al snel zo'n wil-jij-soms-graag-blaasontsteking-effect.

Ik zou het zelf allemaal niet aandoen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:36
Ilsch
Ilsch is offline
Tsjah, bij sommige meiden kan zoiets zo hoerig staan.. maar het is maar net hoe je eruit ziet en je verder kleed denk ik..
Wat ik zelf het mooiste vind: een shirtje gewoon over navel, en dat wanneer je draait je je buik een beetje ziet. Dat heb ik meestal.. anders voel ik me zo bloot denk niet dat nederland blij zal zijn als ik korte shirtjes ga dragen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:41
ratjas
ratjas is offline
ik vind het prima, als meisjes zo willen rondlopen heb ik daar helemaal geen problemen mee en zo aso vind ik dat niet, je ziet toch wel of t een net meisje is of niet. en als ze bekeken willen worden: dat is hun keuze en meestal zijn ze dan errug knap
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 23:40
PV
PV is offline
als t 35 graden is kan het wel.. maar bij normale temperaturen doe je het erom imo.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 00:45
Ninnoc
Ninnoc is offline
streep van 5 cm buik vind ik geen probleem een shirt dat net onder je tieten zit vind ik buiten ontzettend ordinair ook gewoon heel lelijk, zeker als je geen grote tieten hebt, dan heb je zo'n immens buikoppervlak. Kan het niet uitleggen maar vind het gewon lelijk.

Als het meisje er normaal uitziet vind ik het trouwens veel minder snel ordinair dan als ze zo'n geblondeerde snol is. Bovendien is het of een rokje of een blote buik niet EN. En het ligt er ook aan wat voor soort shirtje, roze slangenprint tja is toch verschrikkelijker als hooggesloten degelijk zwart shirt
Oud 17-06-2002, 07:27
Faery
Faery is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
kijk.. zo'n kort topje boven een lange rok vind ik mooi. Maar als je een kort topje EN een kort rokje/strakke spijkerbroek aanhebt dan komt het al heel snel ordinair over vind ik..
Juist
Oud 17-06-2002, 08:41
Paulaah
Paulaah is offline
De korte truitjes zoals jij ze beschrijft vin ik vreselijk.. beetje te kort naar mijn mening..
Maar als je een stukje buik ofzo ziet vin ik het wel okeej..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 08:48
KazzZ
KazzZ is offline
een topje tot net onder iemands borsten vinnik er best sloerig uitzien..kzou er zelf nooit in lopen over straat
Maar een topje waarbij je net de navel ziet, is nix mis mee..mits diegene dan wel een strakke buik heeft
Oud 17-06-2002, 08:52
vissertje2002
vissertje2002 is offline
Citaat:
Miss_Kazzz schreef:
een topje tot net onder iemands borsten vinnik er best sloerig uitzien..kzou er zelf nooit in lopen over straat
Maar een topje waarbij je net de navel ziet, is nix mis mee..mits diegene dan wel een strakke buik heeft
Daar ben ik het echt helemaal mee eens, hier op school lopen ook van die meiden met korte truitjes waar het vet over de broek heen rolt. Geen gezicht gewoon! Smerig!? Een strak buikje met eventueel een navel piercing. heerlijk!
Oud 17-06-2002, 08:53
majiti
majiti is offline
korte truitjes vind ik wel mooi, alleen ze moeten niet zo kort zijn dat je de onderste stuk van de borsten ziet (en geloof me die zijn er echt), want dan kom je echt aandacht te kort. maar korte truitjes voor een blote buik of navel vindt ik best mooi. het is sexy maar niet te gewaagd.
Oud 17-06-2002, 09:00
punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Mh, ik vind het wel leuk, maar niet voor 'gewone' mensen. Dus voor popsterren of zo, op van die mooie foto's, ja, vind ik wel leuk. In de disco, nou, dan krijg je al snel zo'n wil-jij-soms-graag-blaasontsteking-effect.

Dat vind ik nou echt onzin.. net alsof popsteren geen ''gewone'' mensen zijn. Echt waar hoor popsteren zijn ook ''gewone'' mensen.

maar ff ontopic: het ligt een beetje aan de persoon, als het niet te overdreven is kan het wel leuk zijn maar het moet niet te worden
Oud 17-06-2002, 09:01
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Kan je een blaasontsteking krijgen van blote shirtjes?

Maargoed het ligt een beetje aan het meisje en de verdere kledingcombinatie of het mooi staat of niet,gewoon een randje buik is niks mis mee...maar zodra het truitje het formaat heeft van een bh...dan ehm..nee.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 09:05
Roos
Roos is offline
Ik zie niet in waarom je zo graag je buik zou willen laten zien, en een echt bloten-buik shirtje vind ik ordinair. (maar hierin ga ik wel mee met nare man)
Oud 17-06-2002, 09:22
Morphia
Morphia is offline
Deze vind ik bijvoorbeeld wel geslaagd, alleen ben ik niet zo gek op blauw:

Verder zijn er hele mooie, volgens mij zitten die ook tot onder je navel, met lintjes voorop en met uitlopende mouwen.. Veel kant, vooral zwart en wit vind ik mooi.
Oud 17-06-2002, 09:31
Morphia
Morphia is offline
En dan moet je wel mooi wit zijn hè..
Oud 17-06-2002, 10:31
Black Sugar
Black Sugar is offline
Een truitje waarbij je echt bijna de hele buik ziet vind ik niet zo staan, beetje ordinair, maar in somigge gevallen kan het wel mooi zijn.
Truitjes waarbij je de navel ziet en truitjes waarbij je de navel soms ziet draag ik zelf redelijk vaak (vooral dat laatste) Meestal heb ik ook broeken aan tot net onder de navel, maar dat doe ik allemaal omdat ik het me beter vind staan. Ik heb namelijk een beetje een buikje en als je dan truitjes draagd die er helemaal overheen gaan accentueer je je buikje zo, vraag me niet hoe het precies zit maar bij mij valt het gewoon minder op met een wat korter truitje. Heupbroeken draag ik gewoon omdat ik dat lekkerder vind zitten, maar met die combinatie zie je dus wel vaker je navel. (ps niet die super lage britney hoogte heupbroeken)
Oud 17-06-2002, 10:37
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind een héél kort truitje, dus zoals jij bedoelt, tot net onder de borsten, mega hoerig. Een naveltruitje is veel spannender en mooier.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 10:46
Verwijderd
En 't meisje moet natuurlijk wel een mooi, lief naveltje hebben...navelpiercings in combinatie met naveltruitjes zijn voor mij een ontzettende afknapper, ook al is het een stijlvol truitje...(kortom: navelpiercings zijn gewoon afknappers )
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 10:53
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
ik heb een beter id laten we gewoon allenmaal naakt lopen
Oud 17-06-2002, 10:54
Secreet
Secreet is offline
Hmmmm truitje wat bovenaan beschreven wordt vinnik TE kort...vriendin van me doet dat wel maar ik vinnet niet mooi...Gewoon TE naakt en te asociaal...

beetje buik laten zien (navel enzo) vinnik wel weer kunnen...
Oud 17-06-2002, 10:54
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
Mkay
Oud 17-06-2002, 11:18
Verwijderd
Citaat:
punxnotdead schreef:

Dat vind ik nou echt onzin.. net alsof popsteren geen ''gewone'' mensen zijn. Echt waar hoor popsteren zijn ook ''gewone'' mensen.

maar ff ontopic: het ligt een beetje aan de persoon, als het niet te overdreven is kan het wel leuk zijn maar het moet niet te worden
Mh, zo bedoel ik het eigenlijk niet Ik bedoel, in 'gewone' plaatsen, zoals met uitgaan en zo, of naar school. Popsterren etc. maken vaak van die poster foto's, en dan vind ik zulk soort truitjes wel leuk. Of in clips of zo. Maar in het dagelijks leven niet.

Zo duidelijker?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 11:26
Verwijderd
wat vinden jullie dan van bikini's? mogen daar ook alleen maar meisjes in die in platte buik hebben?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 11:33
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
whaha

je doet maar hoor, ik heb geen zin
Oud 17-06-2002, 11:57
Floosje
Floosje is offline
Truitjes waarbij je net je navel ziet zijn wel oke. maar als het echt superkort is, vind ik het gewoon ordinair.

En ja moet dan natuurlijk wel een mooie buik hebben
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 13:39
~Frederique~
~Frederique~ is offline
Vind het er behoorlijk ordinair uitzien. Een naveltruitje in combinatie met een navelpiercing is al helemaal not done
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 13:52
muckymouse
muckymouse is offline
wat een bullshit dat t alleen goed is als je een strak buikje hebt

grom
Oud 17-06-2002, 14:48
Verwijderd
Citaat:
PV schreef:
als t 35 graden is kan het wel.. maar bij normale temperaturen doe je het erom imo.
zoiets issut fdaag..

heeeeeeel kort (zoals omschreve is.. tot net onder borsten) vinnik beswel heel hoerig overkome..
tot net bove navel moe kunne.. ligt oowk vooral aan truitje zelf (kleur ofsow.. of opdruk) en aan rest van kleding..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 15:03
vixen
vixen is offline
Ik vind korte truitjes heel snel ordinair, maar het ligt er wel aan wie en hoe je zulke truitjes draagt. Als meisjes met strakke broeken, huge oorringen en hakken ze dragen vind ik het ordinair, maar als je een wijde broek aan hebt, met n adidasjasje of iets dr over heen vind k het meestal nog wel meevallen. Ligt er natuurlijk ook wel aan hoe kort dat truitje is

k vind het een beetje vreemd dat alleen mensen met platte buiken korte truitjes zouden mogen dragen, als iemand dat toch aan wil, wie ben jij dan om te gaan zeggen dat dat niet kan.
Oud 17-06-2002, 15:10
youriw
youriw is offline
korte truitjes zijn mooi, zeker gedragen door de juiste dames.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 15:28
Qamra
Qamra is offline
Ik laat graag me buik zien, maar niet zover dat je ook nog de onderkant van me borsten kan bewonderen.. Gewoon een truitje dat schappelijk begin bij je ribben of lager..
Oud 17-06-2002, 16:32
Piccola
Piccola is offline
Truitjes waarbij je de navel ziet vind ik wel erg mooi, maar dan moet je idd wel een mooie buik hebben. Een heel kort topje, tot net onder je borsten, vind ik echt lelijk!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 17:25
Sisi
Sisi is offline
Mensen bedankt
Het is me al heel wat duidelijker,
wil je hier nog wat aan toevoegen ga je gang!
helemaal als jij er heel anders over denkt.

mijn conclusie uit jullie antwoorden is trouwens:
te kort truitje = niet mooi over het algemeen te hoerig
kort truitje waarbij je net de navel ziet (of af en toe) wordt mooi gevonden!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:

Juist
oeh.. ik zie een ridder die't met me eens is *trots*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten