Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Tsjah, bij sommige meiden kan zoiets zo hoerig staan.. maar het is maar net hoe je eruit ziet en je verder kleed denk ik..
Wat ik zelf het mooiste vind: een shirtje gewoon over navel, en dat wanneer je draait je je buik een beetje ziet. Dat heb ik meestal.. anders voel ik me zo bloot ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
streep van 5 cm buik vind ik geen probleem een shirt dat net onder je tieten zit vind ik buiten ontzettend ordinair ook gewoon heel lelijk, zeker als je geen grote tieten hebt, dan heb je zo'n immens buikoppervlak. Kan het niet uitleggen maar vind het gewon lelijk.
Als het meisje er normaal uitziet vind ik het trouwens veel minder snel ordinair dan als ze zo'n geblondeerde snol is. Bovendien is het of een rokje of een blote buik niet EN. En het ligt er ook aan wat voor soort shirtje, roze slangenprint tja is toch verschrikkelijker als hooggesloten degelijk zwart shirt
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
korte truitjes vind ik wel mooi, alleen ze moeten niet zo kort zijn dat je de onderste stuk van de borsten ziet (en geloof me die zijn er echt), want dan kom je echt aandacht te kort. maar korte truitjes voor een blote buik of navel vindt ik best mooi. het is sexy maar niet te gewaagd.
||
Citaat:
![]() maar ff ontopic: het ligt een beetje aan de persoon, als het niet te overdreven is kan het wel leuk zijn maar het moet niet te worden ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maargoed het ligt een beetje aan het meisje en de verdere kledingcombinatie of het mooi staat of niet,gewoon een randje buik is niks mis mee...maar zodra het truitje het formaat heeft van een bh...dan ehm..nee. |
![]() |
|
Deze vind ik bijvoorbeeld wel geslaagd, alleen ben ik niet zo gek op blauw:
![]() Verder zijn er hele mooie, volgens mij zitten die ook tot onder je navel, met lintjes voorop en met uitlopende mouwen.. Veel kant, vooral zwart en wit vind ik mooi. ![]()
|
Een truitje waarbij je echt bijna de hele buik ziet vind ik niet zo staan, beetje ordinair, maar in somigge gevallen kan het wel mooi zijn.
Truitjes waarbij je de navel ziet en truitjes waarbij je de navel soms ziet draag ik zelf redelijk vaak (vooral dat laatste) Meestal heb ik ook broeken aan tot net onder de navel, maar dat doe ik allemaal omdat ik het me beter vind staan. Ik heb namelijk een beetje een buikje en als je dan truitjes draagd die er helemaal overheen gaan accentueer je je buikje zo, vraag me niet hoe het precies zit maar bij mij valt het gewoon minder op met een wat korter truitje. Heupbroeken draag ik gewoon omdat ik dat lekkerder vind zitten, maar met die combinatie zie je dus wel vaker je navel. (ps niet die super lage britney hoogte heupbroeken)
|
Hmmmm truitje wat bovenaan beschreven wordt vinnik TE kort...vriendin van me doet dat wel maar ik vinnet niet mooi...Gewoon TE naakt en te asociaal...
beetje buik laten zien (navel enzo) vinnik wel weer kunnen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo duidelijker? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heeeeeeel kort (zoals omschreve is.. tot net onder borsten) vinnik beswel heel hoerig overkome.. tot net bove navel moe kunne.. ligt oowk vooral aan truitje zelf (kleur ofsow.. of opdruk) en aan rest van kleding.. |
![]() |
|
Ik vind korte truitjes heel snel ordinair, maar het ligt er wel aan wie en hoe je zulke truitjes draagt. Als meisjes met strakke broeken, huge oorringen en hakken ze dragen vind ik het ordinair, maar als je een wijde broek aan hebt, met n adidasjasje of iets dr over heen vind k het meestal nog wel meevallen. Ligt er natuurlijk ook wel aan hoe kort dat truitje is
k vind het een beetje vreemd dat alleen mensen met platte buiken korte truitjes zouden mogen dragen, als iemand dat toch aan wil, wie ben jij dan om te gaan zeggen dat dat niet kan.
|
Ik laat graag me buik zien, maar niet zover dat je ook nog de onderkant van me borsten kan bewonderen.. Gewoon een truitje dat schappelijk begin bij je ribben of lager..
|
![]() |
Mensen bedankt
Het is me al heel wat duidelijker, wil je hier nog wat aan toevoegen ga je gang! ![]() helemaal als jij er heel anders over denkt. mijn conclusie uit jullie antwoorden is trouwens: te kort truitje = niet mooi over het algemeen te hoerig kort truitje waarbij je net de navel ziet (of af en toe) wordt mooi gevonden! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
wat vinden jullie de kledingrens voor op school wera01 | 23 | 12-06-2014 22:26 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] ~ Groupy 2003 ~ Verwijderd | 9 | 17-12-2003 13:22 | |
Lifestyle |
bloot, bloter, blootst.. Verwijderd | 128 | 24-11-2003 19:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Koffie als eetlustremmer Missy_X | 11 | 27-03-2003 09:45 | |
Psychologie |
Zomer Faery | 18 | 04-05-2002 15:58 |