Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
grtz ivo
||
Citaat:
Ik denk dat je aanspraak kunt maken op een bijstandsuitkering, maar daarvoor moet je door een complete papiermolen waarbij het uwv zo ongeveer alles behalve je ondergoed wil zien. Ik weet niet of je dat daarvoor over hebt. Een aantal vrienden van mij die al zijn afgestudeerd en nog geen baan hebben teren nu even op hun ouders. Gemiddeld kost het hen nog geen 6 maanden om een baan te vinden. Ik weet niet of jij dat voor jezelf kunt inschatten, maar anders is daar misschien een oplossing voor je te vinden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat is toch de reden waarom ze 'dat soort mensen' niet aannemen, omdat ze te duur zijn? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet ook niet meer of het wel de beste oplossing is om bijstand te vragen. Ergens anders vond ik namelijk dit: Ik heb in het begin geinformeerd bij het cwi of ik recht had op een uitkering. Als je 5 mnd achter elkaar heb gewerkt dan heb je recht op een uitkering, heb je minder gewerkt dan heb je recht op bijstand. Maar bijstand betekent wel dat je elk werk moet aannemen wat je aangeboden wordt (lopendebandwerk, in de kassen werken enz.) Op die manier heb ik niet veel tijd om in mijn eigen professie aan de slag te komen. Hm. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hoe schrijf je een betoog? SchoIier | 6 | 10-10-2012 19:35 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Studeren |
Hotelschool Juda[NL] | 499 | 03-12-2006 18:25 | |
Studeren |
Rechten, waar? Kimisa | 140 | 05-06-2005 12:16 | |
Liefde & Relatie |
Algemeen topic: Leeftijdsverschil Somebody Special | 284 | 14-07-2003 09:14 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken om te leven, leven om te werken? Martin | 12 | 15-04-2003 19:40 |