Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() [edit]Oftewel: wat Daantje zei. Ik voeg ook weinig toe zo. ![]() Laatst gewijzigd op 17-10-2005 om 21:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar gelukkig denken er meer mensen zo! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben ook niet iemand die graag uitgaat. Sowieso hou ik niet van plaatsen met grote groepen anonieme mensen. Ik merk het de laatste tijd erg goed; ik word steeds meer gevraagd om dingen te gaan doen overdag en 's avonds. Ik kan moeilijk nee zeggen, maar vaak is het zo dat ik me er stiekem op had verheugd een avond alleen te zijn. Ik merk dat ik ook moe word van grote groepen mensen en dat ik er dan vaak naar verlang om gewoon alleen te zijn, met een goed boek op de bank te zitten of loom wat muziek te luisteren. Op zo'n moment vind ik mezelf vrij vreemd, maar blijkbaar hebben veel meer mensen dit. Ik vind het niet erg om af en toe alleen te zijn, ik heb het juist nodig. Ik vermaak me wel. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ken ook eigenlijk niemand die een beetje denkt zoals ik. Heel soms een keertje met 1 bepaald onderwerp. Maar dat is dan ook maar oppervlakkig... |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben ook liever alleen, vind ik veel fijner, ook al wil ik wel 1x per week uitgaan, maar voor de rest ben ik eigenlijk altijd alleen, je bent zeker niet de enige, maar dat had je al wel gezien.
||
Citaat:
Ik ga nooit uit (mwoah, een enkele keer een filmpje), ik heb een mobieltje, maar die ligt altijd op een vaste plek op de vensterbank, en met 20 euro beltegoed doe ik 4 maanden. Ik spreek nooit af met mensen van school, tenzij we een groepsproject hebben. Ik kan heel goed met die mensen opschieten, maar ik interesseer me eigenlijk totaal niet voor die mensen hun prive leven of wat dan ook. Mensen vinden me raar, ze kunnen nooit echt hoogte van me krijgen. Ik woon op mezelf, ik heb een leuk flatje, maar nooit bezoek. Ik ben nogal gesteld op m'n privacy. Ik heb een keer wat mensen van m'n klas uitgenodigd voor een etentje.. dat doe ik dus nooit meer! Ik heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld! Mijn sociaal leven beperkt zich meestal tot MSN en een handjevol forums. Mijn MSN lijst is trouwens een verhaal op zich.. om de paar weken gaat de bezem er door.. op het ene moment heb ik 60 contacten, een dag later zijn er nog maar 10 over... Ach jah.. wat kan ik zeggen... ik ken de situatie... sommige mensen kunnen intens gelukkig zijn zonder dat ze er anderen voor nodig hebben. Veel mensen vinden dat nogal moeilijk te snappen ofzo...
||
Citaat:
Het viel mij gewoon erg op dat ik niemand kende die er net zo over dacht en dat het vaak zo lijkt alsof je een druk sociaal leven 'moet' hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Haha ik begrijp ook nooit hoe mensen zoveel beltegoed per maand erdoorheen jagen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
dat heb ik ook dat ik liever thuis zit ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Om die sleur te verbreken ben ik sinds september lid van een studentenvereniging. Hierdoor ben ik wel vaker buiten de deur te vinden maar ik blijf graag op mezelf! Maak je dus niet druk, het komt vaker voor als je denkt! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Algemene introductieweken topic Nikster | 25 | 21-08-2012 09:33 | |
Studeren |
Geneeskunde .. Sienna M | 4 | 21-09-2010 18:39 | |