Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2005, 20:31
arj1o1
arj1o1 is offline
Voor mijn studie (Business Studies, Universiteit van Tilburg, 2ejaars) zijn wij als groep bezig met een opdracht voor een grote multinational (niet nader te noemen).

Ons werd gevraagd een aantal vragen te stellen aan onze doelgroep (14-24 jaar), en hierbij vraag ik jullie om mij te helpen.

Zouden jullie een enquete willen invullen over huidproblemen?

het adres van de enquete is:

http://www.arjenvanlin.nl/poll/poll.php

Als je meewerkt hartelijk bedankt!

Als je niet mee wil doen toch bedankt voor het lezen!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 21:56
Rodion
Rodion is offline
Gedaan.

Ik vind de opbouw niet om over naar huis te schrijven. Als je aangeeft dat je geen gezichtsverzorgingsproducten gebruikt, moet je steeds weer aanvinken dat je het nooit gebruikt. Om maar iets te noemen.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 00:24
Ieke
Ieke is offline
Gedaan, maar ik heb wat kritiek:

vraag 5: Wat voor type huid heb je zelf?
erg makkelijk (heeft weinig of geen verzorging nodig)
makkelijk
moeilijk
erg moeilijk (heeft veel verzorging nodig)

Vind ik een beetje vage vraag.Wat is een moeilijke huid? Je moet die vraag beter formuleren.
Is het een moeilijke huid omdat hij veel verzorging nodig heeft of juist een moeilijke omdat je niet echt veel middeltjes kan verdragen?
Op deze manier kan je beter vragen hoeveel verzorging de huid nodig heeft.

vraag 6: Heb je weleens last van acne of jeugdpuistjes?
nee, nooit (ga door naar vraag 16)
ja, af en toe
ja, regelmatig
ja, (bijna) altijd

Tja, ik heb er nu geen last van omdat ik de pil slik. Stop ik heb ik er wel last van, nu helemaal niet. Ook een niet al te goed gestelde vraag.

Vraag 9 en 10:
Met het andwoord medicijnen kan je alsnog van allerlij kanten op. Net als voorgeschreven door de dokter. Als je zegt van dingen op recept is het een beter afgeschermde groep, nu kan je ook hebben dat de arts een bepaald iets heeft aangeraden.

Ik vind die vraag van als er een pil is tegen acne een beetje vreemt.
Er zijn pillen voor. Beste is de pil zelf, maar die is alleen voor te schrijven aan vrouwen. Maar je hebt ook een andere pil (en heeft niks met anticonceptie te maken) tegen acne. Die is er dus al lang, hij is alleen op recept. Dacht dat het minocin (geen idee hoe je het schrijft) heette. Ik vind hem er een beetje raar tussenstaan bij de kauwgom etc.
Oud 11-11-2005, 07:24
arj1o1
arj1o1 is offline
Citaat:
kwibus schreef op 10-11-2005 @ 22:56 :
Gedaan.

Ik vind de opbouw niet om over naar huis te schrijven. Als je aangeeft dat je geen gezichtsverzorgingsproducten gebruikt, moet je steeds weer aanvinken dat je het nooit gebruikt. Om maar iets te noemen.
Klopt. Dit is in de echte enquete ook zo, hier kun je de rest overslaan. Maar voor de online enquete was dit iets lastiger ivm met het achterliggend script

Citaat:
Ieke schreef op 11-11-2005 @ 01:24 :
Gedaan, maar ik heb wat kritiek:

vraag 5: Wat voor type huid heb je zelf?
erg makkelijk (heeft weinig of geen verzorging nodig)
makkelijk
moeilijk
erg moeilijk (heeft veel verzorging nodig)

Vind ik een beetje vage vraag.Wat is een moeilijke huid? Je moet die vraag beter formuleren.
Is het een moeilijke huid omdat hij veel verzorging nodig heeft of juist een moeilijke omdat je niet echt veel middeltjes kan verdragen?
Op deze manier kan je beter vragen hoeveel verzorging de huid nodig heeft.

vraag 6: Heb je weleens last van acne of jeugdpuistjes?
nee, nooit (ga door naar vraag 16)
ja, af en toe
ja, regelmatig
ja, (bijna) altijd

Tja, ik heb er nu geen last van omdat ik de pil slik. Stop ik heb ik er wel last van, nu helemaal niet. Ook een niet al te goed gestelde vraag.

Vraag 9 en 10:
Met het andwoord medicijnen kan je alsnog van allerlij kanten op. Net als voorgeschreven door de dokter. Als je zegt van dingen op recept is het een beter afgeschermde groep, nu kan je ook hebben dat de arts een bepaald iets heeft aangeraden.

Ik vind die vraag van als er een pil is tegen acne een beetje vreemt.
Er zijn pillen voor. Beste is de pil zelf, maar die is alleen voor te schrijven aan vrouwen. Maar je hebt ook een andere pil (en heeft niks met anticonceptie te maken) tegen acne. Die is er dus al lang, hij is alleen op recept. Dacht dat het minocin (geen idee hoe je het schrijft) heette. Ik vind hem er een beetje raar tussenstaan bij de kauwgom etc.
Je hebt gelijk dat zijn een beetje vreemde vragen. Een pil tussen de acne en de kauwgom heeft te maken met het nieuwe product, ik kan hier voor de rest niks over zeggen.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 07:30
wizkid
wizkid is offline
gedaan
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 08:49
Verwijderd
Ik vond de allerlaatste vraag een beetje lastig; natúúrlijk kun je een anti-acne-medicijn in een yoghurtdrankje stoppen, maar ik denk niet dat dat yoghurt drankje dan nog acceptabel smaakt.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 10:50
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
wizkid schreef op 11-11-2005 @ 08:30 :
gedaan
Oud 11-11-2005, 11:24
ekki
ekki is offline
done
Oud 11-11-2005, 13:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Eerst keer ging er iets mis en was ie al verzonden voordat ik alles had ingevuld maar de tweede keer heb ik hem volledig kunnen invullen
Oud 11-11-2005, 20:56
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
wizkid schreef op 11-11-2005 @ 08:30 :
gedaan
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 21:46
Cookie
Cookie is offline
gedaan.
Oud 12-11-2005, 12:53
YPrue
YPrue is offline
Ingevuld.
Oud 12-11-2005, 12:59
Apomes
Apomes is offline
please
Oud 13-11-2005, 10:56
arj1o1
arj1o1 is offline
mensen alvast heel erg bedankt
en misschien zien jullie het product binnekort wel op de markt, meer kan ik er niet van zeggen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten